quote:Op maandag 8 januari 2007 19:01 schreef sjimz het volgende:
Dit is de eerste keer dat ik een Hools topic open![]()
Nu hoor je er echt bij.quote:Op maandag 8 januari 2007 19:01 schreef sjimz het volgende:
Dit is de eerste keer dat ik een Hools topic open![]()
quote:Op maandag 8 januari 2007 19:12 schreef dndiek het volgende:
Fordham in elkaar gezakt 45 minuten voor zijn wedstrijd tegen Whitlock
Je bent leraar?quote:Op maandag 8 januari 2007 19:18 schreef methodmich het volgende:
Avond!
Rondje op kosten van Chantal Janzen.
Wel wennen hoor, weer werken na 2 weken vakantie. De wekker ging vroeg en ineens weer de hele dag kletsende kinderen om je heen. Wel gezellig natuurlijk.
nouquote:
quote:Op maandag 8 januari 2007 17:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ja. Wel als je door het volk betaald wordt en je als partij grote plannen hebt om het land te verbeteren en dat het anders moet.
Wat moet een Nederlandse volksvertegenwoordiger in Schotland in godsnaam doen? Het boeit me echt geen flikker waarvoor ze actie voor wilt voeren en hoe en waar, in dr eigen tijd. Maar ik vind het werkelijkwaar belachelijk dat je dat als 2de kamerlid doet.
quote:Op maandag 8 januari 2007 17:45 schreef Suijk het volgende:
Ik stel een keer een poker meet voor. Er zijn genoeg gegadigden! Allemaal wat drank mee, sigaren, 10 euro inzet. Ik heb een zo'n koffertje, iemand anders vast ook nog wel.
Als volksvertegenwoordiger kan je sommige dingen niet meer doen, dit is daar 1 ding van.quote:Op maandag 8 januari 2007 19:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nou zeg ze zal haar vakantie ens nutig bestenden
ja schande!
Dat zijn er al 3 tot nu toe!quote:Op maandag 8 januari 2007 19:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]count me in. Een Hools poker meet zou leuk zijn.
ik heb ff het wetboek gemist waar dat instaat.quote:Op maandag 8 januari 2007 19:28 schreef VoreG het volgende:
[..]
Als volksvertegenwoordiger kan je sommige dingen niet meer doen, dit is daar 1 ding van.
er zijn veel pokeraars hier, Noca pokert ookquote:Op maandag 8 januari 2007 19:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat zijn er al 3 tot nu toe!
Vette pot!
Heb je deskundigheid nodig?quote:Op maandag 8 januari 2007 19:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik heb ff het wetboek gemist waar dat instaat.
Ik ben dan ook de Remco van der Schaaf van de werkende Nederlanders.quote:Op maandag 8 januari 2007 19:28 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou een mooi beroep maar ondergewaardeerd.
Dan ben ik waarschijnlijk de Stijn Vrevenquote:Op maandag 8 januari 2007 19:37 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik ben dan ook de Remco van der Schaaf van de werkende Nederlanders.
Jij bent op je werk onuitstaanbaar en thuis vredelievend?quote:Op maandag 8 januari 2007 19:37 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan ben ik waarschijnlijk de Stijn Vreven
Niemand mag mij inprincipe maar ik zou iedereens beste vriend moeten zijnquote:Op maandag 8 januari 2007 19:39 schreef methodmich het volgende:
[..]
Jij bent op je werk onuitstaanbaar en thuis vredelievend?
BS heeft gewoon gelijk.quote:Op maandag 8 januari 2007 19:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]nou zeg ze zal haar vakantie ens nutig bestenden
ja schande!
quote:Op maandag 8 januari 2007 20:08 schreef RayMania het volgende:
Ik doe natuurlijk ook mee met een eventueel Pokertoernooi.
Fluister je Glenn als hij slaapt allemaal anti-Ajax leuzen in?quote:Op maandag 8 januari 2007 20:12 schreef DIGGER het volgende:
Leuk verhaaltje:
Tijdje terug loopt er een krantenjongen over het pad hier, dus ik roep Glenn dat er "Giornali" aankomen. Hij naar de deur.
Ipv. folders was het een reclamebezorger die een kaartje kwam brengen, gelukkig nieuwjaar kwam wensen en hoopte op een fooi. Hij belde dus aan en voor ik er bij was, had Glenn al de deur open gedaan.
Nog voor de jongen me een gelukkig nieujaar kon wensen, trok Glenn z'n mond open, wijzend op een 'ajax embleem' op de broek van de jongen. "Ajax pappa. Boe boe! niet goed! No bene! No bene ajax pappa!
De jongen durfde niks meer te zeggen, ik grapte maar dat ie wel snapte dat ie niks zou krijgen (om hem vervolgens toch maar een kleinigheid te geven) en Glenn bleef maar doorgaan. "Guarda pappa, no bene! Niet goed! Ajax boe boe!"
Ik heb me werkelijk helemaal rotgelachen om Glenn.
(Op het PSV logo reageert hij trouwens inmiddels met "Boeruh pappa")
quote:Op maandag 8 januari 2007 20:09 schreef sjimz het volgende:
[..]
![]()
Binnenkort maar even een topic apart daarover openen?
Ik had niet anders verwacht uiteraard.quote:Op maandag 8 januari 2007 19:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]count me in. Een Hools poker meet zou leuk zijn.
Wat cool! Ik kan me niet herinneren dat ooit gehad te hebben op mijn lagere school.quote:Op maandag 8 januari 2007 20:19 schreef lookinforyou het volgende:
Avond![]()
Ik zal mijn zelfgemaakte traktaties even showen hier
[afbeelding]
het zijn struisvogeltjes geworden, morgen rijg ik er nog spekkies aan.
Dank je mm. Ik vind het atlijd leuk om te doen.quote:Op maandag 8 januari 2007 20:22 schreef methodmich het volgende:
Leuk lookinforyou! Altijd leuk als ouders (meestal de moeders) er iets van maken en niet met het standaard zakje chips aan komen zetten.
quote:Op maandag 8 januari 2007 19:28 schreef VoreG het volgende:
Als volksvertegenwoordiger kan je sommige dingen niet meer doen, dit is daar 1 ding van.
Als ik die kinderfeestjes in de Mac zie word ik altijd verdrietig en denk terug aan de geweldige spelletjes die mijn moeder altijd deed.quote:Op maandag 8 januari 2007 20:25 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Dank je mm. Ik vind het atlijd leuk om te doen.
En een standaard zakje chips...... no way.
De slingers hangen inmiddels ook, dus morgen ......... feest![]()
Hij geeft zaterdag zijn eerste kinderfeestje. We gaan eerst naar de film ( De muis van huis) en daarna naar de Mac.
Dank je en ik denk dat het zaterdag wel los zal lopen.quote:Op maandag 8 januari 2007 20:27 schreef methodmich het volgende:
Alvast een prettige dag gewenst dan! En een leuk feestje zaterdag. Zal vast wel lukken!
Maar goed dat je die spekkies niet meteen er aan had gerijgd toen je die foto maakte (14-12-2006), anders hadden de kinderen morgen allemaal een voedselvergistiging opgelopen.quote:Op maandag 8 januari 2007 20:19 schreef lookinforyou het volgende:
Avond![]()
[afbeelding]
leukquote:Op maandag 8 januari 2007 20:19 schreef lookinforyou het volgende:
Avond![]()
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |