quote:
Lees de laatste posts van het vorige topic maar.quote:
Nog nooit van Gollem gehoordquote:Op maandag 8 januari 2007 18:24 schreef BVO het volgende:
Dan snap ik hem nog steeds niet.
De eerste prijs natuurlijk! Winnen!quote:Op maandag 8 januari 2007 18:26 schreef superhero87 het volgende:
Wat is hun precious dan?:)
Ik hoop dat ze dat doenquote:Op maandag 8 januari 2007 18:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De eerste prijs natuurlijk! Winnen!
En die gouden ring.
quote:Op maandag 8 januari 2007 18:34 schreef Natalie het volgende:
Smeagol dan?
Ik herhaal, mijn computer laat alles opeens in een vreemde en onbegrijpelijke taal zien!quote:Op maandag 8 januari 2007 19:37 schreef Pepermuntje het volgende:
Hearts is top
quote:Op maandag 8 januari 2007 19:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik herhaal, mijn computer laat alles opeens in een vreemde en onbegrijpelijke taal zien!![]()
ik vond hem ook al op een bekende lijken..... iemand van nl 1 2 of 3quote:Op maandag 8 januari 2007 20:58 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
![]()
Ik vind Mark trouwens lijken op een kruising tussen die kerel van de smaakpolitie, Peter van der Vorst en nog iemand waar ik even niet op kan komen. Hebben meer mensen dat?
Doe 'es cimg in plaats van img.quote:Op maandag 8 januari 2007 22:12 schreef PeRi het volgende:
Erik, de OP wat doe je!
Dat word elke week gezegdquote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:59 schreef Silver87 het volgende:
Vanavond gaan ze knallen
Dat kan iig al niet! Morgen gaat er namelijk pas iemand uitquote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:56 schreef Rnnz het volgende:
Ik hoop dat ze er vanavond uitvliegen.
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:56 schreef Silver87 het volgende:
[..]
Dat kan iig al niet! Morgen gaat er namelijk pas iemand uit![]()
Ik vond het de beste optreden tot nu toequote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:53 schreef BVO het volgende:
Sonja was goed, samen was het weer niet veel. Ze zitten aan hun max denk ik.
quote:Het thema van de derde Liveshow is FILM. We weten inmiddels wat de favoriete films van de kandidaten zijn. Maar hoe zit het met de levens van onze sterren zelf? Zijn die geschikt voor een blockbuster in de bioscopen? De internetredactie ging op pad en stelde de vraag ‘Hoe zou een film over jouw leven er uitzien en wie zou de hoofdrol mogen spelen?’
Sonja – Hearts
“Het zou een film moeten worden die de waarheid laat zien, een realistische film dus. Uiteindelijk wordt dat dan een film met een lach en een traan. Voor de fragmenten waarin de diepe dalen aan bod komen lijkt Meryl Streep me een geschikte actrice. Voor de humoristische, meer luchtige, gedeeltes zou ik Renée Zellweger willen, die is – net als ik – een beetje wazig en verstrooid.”
Nancy – Hearts
“Goldie Hawn vind ik zo fris en fruitig en grappig. En aangezien de film een komedie wordt vind ik haar wel geschikt voor die rol. De film wordt humoristisch omdat er in het leven al genoeg pieken en dalen zitten, laten we het een keertje luchtig houden.”
Mark – Hearts
“In mij geval zou het een film worden waar alles in zou zitten: humor, drama, romantiek, diepgang, actie en seks. De hoofdrol zou weggelegd zijn voor Tom Hanks.”
Nu je het zegtquote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Nancy lijkt ook wel een beetje op Goldie.
quote:Hearts
Het trio Hearts brengt ‘I don’t wanna miss a thing’ van Aerosmith. Deze ballad is afkomstig uit de film Armageddon. Deze Zanggroep is een beetje zoekende, nadat ze tijdens de tweede Liveshow te horen kregen dat ze te veel stil stonden, terwijl ze de week daarvoor nog te enthousiast waren. Ondanks alles ziet jurylid Marianne van Wijnkoop voor het optreden dat de groep gegroeid is en een stuk rustiger op het podium staat.
Het jurycommentaar
Marianne is ook het eerste jurylid dat mag reageren op het optreden van Hearts: “Ik vind dat het een heel goede performance was. Verder vond ik de afwisseling in leadvocals prettig.”
Henkjan is het niet helemaal eens met zijn collega: “Sonja zong het een stuk beter dan Nancy. Dat is niet zo mooi als de leadzang wisselt. Het arrangement vond ik niet zo fraai, hoewel ik me wel besef dat het erg moeilijk is dit lied op een goede manier tot een driestemmig geheel te maken.”
Henk, tot slot, is zeer te spreken over het optreden van Hearts: “Ik vond het een heel goed optreden. Sonja is geweldig en het zag er goed uit. Prima performance!”
quote:Op maandag 8 januari 2007 22:12 schreef PeRi het volgende:
Erik, de OP wat doe je!
quote:
Iedereen kan het gewoon kopiëren van de Wiki hoorquote:Op maandag 8 januari 2007 22:22 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Doe 'es cimg in plaats van img.
Wie dan?quote:Op zondag 14 januari 2007 13:45 schreef Woelli het volgende:
[..]
Nee.. ze speelde niet Hannie
Dacht ik ook
Dat ging toch over Anja?quote:Op zondag 14 januari 2007 14:23 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Wie dan?
Waarom lieten ze dan Frits en "Hannie, twee koffie alsjeblieft" zien?
Omdat Hannie werd gespeeld door Sophie Drosears ofzoquote:Op zondag 14 januari 2007 14:23 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Wie dan?
Waarom lieten ze dan Frits en "Hannie, twee koffie alsjeblieft" zien?
Ik verstond als Wandaquote:Op zondag 14 januari 2007 17:58 schreef Woelli het volgende:
[..]
Omdat Hannie werd gespeeld door Sophie Drosears ofzo
Gisteren zagen we Sonja wel maar heb geen idee als wie
De hearts-fans dachten deze keer dat het goed genoeg was.. en hebben dus niet genoeg gestemdquote:Op zondag 14 januari 2007 22:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze zitten dus ook de de gevarenzone, wel een geruststelling eigenlijk.
quote:Op zondag 14 januari 2007 13:57 schreef Slaapmeisje het volgende:
Mag Hearts er nu alsjeblieft uit? Wat een neppers zijn het zeg. Ok goed genoeg voor het schnabbelcircuit, maar kom op zeg.... ze zijn toch een karikatuur van zichzelf met die enge lachjes, bezeten oogopslag, überknullige danspasjes en geschmier![]()
quote:Op maandag 8 januari 2007 20:58 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
![]()
Ik vind Mark trouwens lijken op een kruising tussen die kerel van de smaakpolitie, Peter van der Vorst en nog iemand waar ik even niet op kan komen. Hebben meer mensen dat?
Jochem van Gelder!quote:Op maandag 8 januari 2007 21:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vond hem ook al op een bekende lijken..... iemand van nl 1 2 of 3
hear hearquote:Op maandag 15 januari 2007 09:15 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Scheelt mij weer typen.
Of het nou helemaal hyper of superingetogen is, of iets ertussenin... ze zijn en blijven gewoon nep.
Ach ja, hetzelfde geldt voor een zwaar auto-ongeluk. Het is niet om aan te zien, maar op een of andere manier blijf je toch kijken.quote:Op maandag 15 januari 2007 11:27 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben blij dat ze er nog inzitten!
quote:Op maandag 15 januari 2007 11:32 schreef Misanthroopia het volgende:
[..]
Ach ja, hetzelfde geldt voor een zwaar auto-ongeluk. Het is niet om aan te zien, maar op een of andere manier blijf je toch kijken.![]()
quote:Op maandag 15 januari 2007 11:27 schreef charmed_angel het volgende:
Dat vooroverbuigen naar het publiek ook!quote:Op maandag 15 januari 2007 11:12 schreef Natalie het volgende:
Ik erger me aan die kerel. Zo als ie mierzoet met z'n beide handen om de microfoon geklemd probeerde emotie uit te stralen. Please!
En dan die pasjes en handbewegingen. Het zag er zo nep uit.
juistquote:Op maandag 15 januari 2007 11:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hearts is tof.. Ze worden elke week beter en Sonja is gewoon een heel erg goede zangeres!
Nu Nancy nog. Ik hoop dat zij ook nog de kans een keer krijgt als leadvocal. Met het juiste nummer zal dat nogmaals voor een verassing zorgen want tot nu toe houdt zij zich in, dus niemand verwacht dat van haar.quote:Op maandag 15 januari 2007 11:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hearts is tof.. Ze worden elke week beter en Sonja is gewoon een heel erg goede zangeres!
Dat doen de dames van X6 ookquote:Op maandag 15 januari 2007 12:01 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat vooroverbuigen naar het publiek ook!
Net alsof hij de neiging heeft om al die mensen in het publiek eens gezellig in de wang te knijpen.![]()
Ja echt welquote:Op maandag 15 januari 2007 11:27 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb eigenlijk liever eerst Dorine eruit, maar dat is niet zo reëel. Dus Hearts maar eerst.quote:Op maandag 15 januari 2007 13:08 schreef the_hunter het volgende:
Dat ze er de volgende ronde maar snel uit mogen vliegen.
daar hoop ik al weken opquote:Op maandag 15 januari 2007 13:08 schreef the_hunter het volgende:
Dat ze er de volgende ronde maar snel uit mogen vliegen.
Het maakt me niet zo veel uit wie van de twee er als eerste uitvliegt, als ze de komende twee weken er beiden maar uitvliegenquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:52 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk liever eerst Dorine eruit, maar dat is niet zo reëel. Dus Hearts maar eerst.
Ik ookquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:54 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
daar hoop ik al weken op
Die man vind ik erg irritant. Hij staat er zo triest bij. Met beiden handen om zijn microfoon en helemaal voor over gebogenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:18 schreef Jvalini het volgende:
Over de nieuwe Grant & Forsythe gesprokenDie man is wel scheetig, maar meer ook niet. Leuk voor het plaatselijk koortje, maar artiesten..
helemaal mee eensquote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:17 schreef Andiyan het volgende:
Vanwege Sonja mogen ze blijven. Eerst Christian en Dorine foetsie.![]()
neenee.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:07 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Vanavond hopelijk voor de laatste keer in een liveshow.
Dat zou morgen dan zijnquote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:07 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Dit is de Hearts topic, niet die van Dorine hoorquote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:07 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Vandaag is de liveshow, morgen is de uitslagquote:
Eensch.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:04 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Het was niet best vanavond. Zoals het al vaker niet best was. Hopelijk morgen samen met Dorine in de sing-off.
het was gewoon echt slecht.quote:Op zondag 21 januari 2007 00:00 schreef SpecialGuest het volgende:
Wat een wanvertoning. Als zij niet in de sing-off komen zou me dat ten zeerste verbazen.
Het was vrolijk, het was leuk... en nog geen eens zo slecht!quote:Op zondag 21 januari 2007 00:01 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
het was gewoon echt slecht.
wie wil je er eerst dan nog uithebben?quote:Op zondag 21 januari 2007 00:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Het was vrolijk, het was leuk... en nog geen eens zo slecht!
Hearts mag nog wel even 2 weekjes blijven
Christian....quote:Op zondag 21 januari 2007 00:06 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
wie wil je er eerst dan nog uithebben?
Dorine en ???
Voor mij zijn ze niet de underdogquote:Op zondag 21 januari 2007 12:58 schreef Natalie het volgende:
Ik ga Hearts geen stem geven als ik ze niet goed vind.
Zo ultra Nederlands om te stemmen voor de underdog. Ik stem -áls ik stem- alleen op mensen die ik goed vind.
Weet ik. Dat zei je. Voor jou voelt het niet goed als ze eruit gaan.quote:
nee.... eerst Dorine eruit en Christian... dan pas Heartsquote:Op zondag 21 januari 2007 16:13 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Vanavond hopelijk hun laatste optreden.
Dorine en Hearts maakt me niet uit eigenlijk. Als één van de twee er maar uit gaat vanavond en de week erop die andere. Dan is Christian aan de beurtquote:Op zondag 21 januari 2007 16:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee.... eerst Dorine eruit en Christian... dan pas Hearts
quote:Op zondag 21 januari 2007 16:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dorine en Hearts maakt me niet uit eigenlijk. Als één van de twee er maar uit gaat vanavond en de week erop die andere. Dan is Christian Anja aan de beurt
Anja...quote:Op maandag 22 januari 2007 08:32 schreef avotar het volgende:
Ik heb de laatste minuut gezien.. maar eindelijk inderdaad...
gerechtigheid, want ze zaten er al veel te lang in..
Tegen wie was de sing-off ?
Zouden ze er zaterdag ook al niet geweest zijn?quote:Op maandag 22 januari 2007 08:52 schreef Brighteyes het volgende:
En dat was wrsch doorgestoken kaart omdat Anja's klas in de zaal zat.
Geen idee, niet gekeken en video heeft de band opgevreten.quote:Op maandag 22 januari 2007 09:36 schreef Natalie het volgende:
[..]
Zouden ze er zaterdag ook al niet geweest zijn?
Ik vind ook de opzet van Idols leuker dan van X factor.quote:Op maandag 22 januari 2007 11:02 schreef Tom_Tom- het volgende:
Sowieso mag wat mij betreft Idols meteen weer terugkomen, ik vind het duidelijk stukken leuker dan X-Factor, maar toch.
X factor pluspunten:quote:Op maandag 22 januari 2007 11:40 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ik vind ook de opzet van Idols leuker dan van X factor.
Al ik het praktisch hetzelfde programma.
Idols pluspunten:quote:Op maandag 22 januari 2007 11:43 schreef superhero87 het volgende:
[..]
X factor pluspunten:
Opzet met verschillende categorien
Idols pluspunten:
Geen Wendy van Dijk
De kijker bepaalt wie eruit gaat
Idols backstage
De strijd tussen de juryleden vind ik wel grappigquote:Op maandag 22 januari 2007 13:14 schreef Natalie het volgende:
[..]
Idols pluspunten:
Geen uitslagshow op zondag
Geen strijd tussen juryleden
Liveshow 1 was het leuk. Nu wordt het irritant en hun commentaren soms tenenkrommend positiefquote:Op maandag 22 januari 2007 13:16 schreef superhero87 het volgende:
[..]
De strijd tussen de juryleden vind ik wel grappig![]()
Toch zouden de meeste commentaren er heel anders uit hebben gezien bij Idols. Ze blijven nog steeds veel en veel te mild voor hun eigen groep.. Maar Henk spant idd de kroon, met het afzeiken van alles wat niet in z'n groep zit.quote:Op maandag 22 januari 2007 13:46 schreef shiNinG_staR het volgende:
Het overdreven positieve van de jury vind ik juist wel meevallen nu, HJ en Marianne geloof ik helemaal als ze hun kritiek uiten, alleen Henk komt nog steeds ongeloofwaardig over.
Don't worry, Edsilia gaat het dit jaar doenquote:Op maandag 22 januari 2007 15:00 schreef Slaapmeisje het volgende:
Dag Hearts
Ik heb alleen zo'n donkerbruin vermoeden dat we ze terug gaan zien bij het Nationaal Songfestival![]()
Waarom inhemelsnaam?quote:Op maandag 22 januari 2007 16:23 schreef Woelli het volgende:
Ik had ze graag nog een weekje willen zien![]()
Ik vond het tenenkrommend en absoluut niet grappig. Ik ben echt blij dat ze eruit zijn.quote:Op maandag 22 januari 2007 16:58 schreef Woelli het volgende:
[..]
Omdat ik ze wel spontaan en grappig vind
Moet ze solo gaan. Met die nicht en Gollum erbij was het niks, is het niks, en zal het nooit wat worden.quote:Op maandag 22 januari 2007 17:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Je kan zeggen wat je wilt, maar Sonja was best leuk. En zong goed.
Daarom. ik had ze best nog wel even wat langer willen zienquote:Op maandag 22 januari 2007 17:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Je kan zeggen wat je wilt, maar Sonja was best leuk. En zong goed.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 09:07 schreef Jvalini het volgende:
Blij dat ze weg zijn, was weer drie keer niks
Anja heeft meer zangtalent dan alle kandidaten bij elkaarquote:Op maandag 22 januari 2007 16:58 schreef Woelli het volgende:
[..]
Omdat ik ze wel spontaan en grappig vind
Daar in tegen Anja niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |