quote:
Lees de laatste posts van het vorige topic maar.quote:
Nog nooit van Gollem gehoordquote:Op maandag 8 januari 2007 18:24 schreef BVO het volgende:
Dan snap ik hem nog steeds niet.
De eerste prijs natuurlijk! Winnen!quote:Op maandag 8 januari 2007 18:26 schreef superhero87 het volgende:
Wat is hun precious dan?:)
Ik hoop dat ze dat doenquote:Op maandag 8 januari 2007 18:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De eerste prijs natuurlijk! Winnen!
En die gouden ring.
quote:Op maandag 8 januari 2007 18:34 schreef Natalie het volgende:
Smeagol dan?
Ik herhaal, mijn computer laat alles opeens in een vreemde en onbegrijpelijke taal zien!quote:Op maandag 8 januari 2007 19:37 schreef Pepermuntje het volgende:
Hearts is top
quote:Op maandag 8 januari 2007 19:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik herhaal, mijn computer laat alles opeens in een vreemde en onbegrijpelijke taal zien!![]()
ik vond hem ook al op een bekende lijken..... iemand van nl 1 2 of 3quote:Op maandag 8 januari 2007 20:58 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
![]()
Ik vind Mark trouwens lijken op een kruising tussen die kerel van de smaakpolitie, Peter van der Vorst en nog iemand waar ik even niet op kan komen. Hebben meer mensen dat?
Doe 'es cimg in plaats van img.quote:Op maandag 8 januari 2007 22:12 schreef PeRi het volgende:
Erik, de OP wat doe je!
Dat word elke week gezegdquote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:59 schreef Silver87 het volgende:
Vanavond gaan ze knallen
Dat kan iig al niet! Morgen gaat er namelijk pas iemand uitquote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:56 schreef Rnnz het volgende:
Ik hoop dat ze er vanavond uitvliegen.
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:56 schreef Silver87 het volgende:
[..]
Dat kan iig al niet! Morgen gaat er namelijk pas iemand uit![]()
Ik vond het de beste optreden tot nu toequote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:53 schreef BVO het volgende:
Sonja was goed, samen was het weer niet veel. Ze zitten aan hun max denk ik.
quote:Het thema van de derde Liveshow is FILM. We weten inmiddels wat de favoriete films van de kandidaten zijn. Maar hoe zit het met de levens van onze sterren zelf? Zijn die geschikt voor een blockbuster in de bioscopen? De internetredactie ging op pad en stelde de vraag ‘Hoe zou een film over jouw leven er uitzien en wie zou de hoofdrol mogen spelen?’
Sonja – Hearts
“Het zou een film moeten worden die de waarheid laat zien, een realistische film dus. Uiteindelijk wordt dat dan een film met een lach en een traan. Voor de fragmenten waarin de diepe dalen aan bod komen lijkt Meryl Streep me een geschikte actrice. Voor de humoristische, meer luchtige, gedeeltes zou ik Renée Zellweger willen, die is – net als ik – een beetje wazig en verstrooid.”
Nancy – Hearts
“Goldie Hawn vind ik zo fris en fruitig en grappig. En aangezien de film een komedie wordt vind ik haar wel geschikt voor die rol. De film wordt humoristisch omdat er in het leven al genoeg pieken en dalen zitten, laten we het een keertje luchtig houden.”
Mark – Hearts
“In mij geval zou het een film worden waar alles in zou zitten: humor, drama, romantiek, diepgang, actie en seks. De hoofdrol zou weggelegd zijn voor Tom Hanks.”
Nu je het zegtquote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Nancy lijkt ook wel een beetje op Goldie.
quote:Hearts
Het trio Hearts brengt ‘I don’t wanna miss a thing’ van Aerosmith. Deze ballad is afkomstig uit de film Armageddon. Deze Zanggroep is een beetje zoekende, nadat ze tijdens de tweede Liveshow te horen kregen dat ze te veel stil stonden, terwijl ze de week daarvoor nog te enthousiast waren. Ondanks alles ziet jurylid Marianne van Wijnkoop voor het optreden dat de groep gegroeid is en een stuk rustiger op het podium staat.
Het jurycommentaar
Marianne is ook het eerste jurylid dat mag reageren op het optreden van Hearts: “Ik vind dat het een heel goede performance was. Verder vond ik de afwisseling in leadvocals prettig.”
Henkjan is het niet helemaal eens met zijn collega: “Sonja zong het een stuk beter dan Nancy. Dat is niet zo mooi als de leadzang wisselt. Het arrangement vond ik niet zo fraai, hoewel ik me wel besef dat het erg moeilijk is dit lied op een goede manier tot een driestemmig geheel te maken.”
Henk, tot slot, is zeer te spreken over het optreden van Hearts: “Ik vond het een heel goed optreden. Sonja is geweldig en het zag er goed uit. Prima performance!”
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |