Erg leuk. En met een online multiplayer kun je het wel even doorspelen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:34 schreef Sammetje het volgende:
En Mario Kart voor de DS, is die een beetje leuk.....uitdagend? Of ben je daar ook snel op uitgekeken?
quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:36 schreef BMH het volgende:
[..]
Erg leuk. En met een online multiplayer kun je het wel even doorspelen.
Erg leuk! Vooral met meerdere spelers (lokaal of via internet)quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:34 schreef Sammetje het volgende:
En Mario Kart voor de DS, is die een beetje leuk.....uitdagend? Of ben je daar ook snel op uitgekeken?
Ik heb hem sinds november 2005, en speel hem nog steeds, dat zegt toch genoegquote:Op donderdag 18 januari 2007 11:34 schreef Sammetje het volgende:
oeh.. bestel er dan gelijk 2 als je erachter komtquote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:59 schreef super-muffin het volgende:
Waar kan ik een thumbstrap aanvragen voor mijn DS Lite?
Lijkt me wel handig met Super Mario 64
Zo'n ding voor op je duim?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:59 schreef super-muffin het volgende:
Waar kan ik een thumbstrap aanvragen voor mijn DS Lite?
Lijkt me wel handig met Super Mario 64
OBJECTION! Je vergeet FF3quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:05 schreef ethiraseth het volgende:
Jullie moeten gewoon allemaal trauma center, phoenix wright en dragon quest: rocket slime kopen.![]()
Hoeft niet als je in 4 bent als kan je in dat spookhuis de alternatieve uitgang nemen naar een kanon die naar wereld gaatquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:02 schreef super-muffin het volgende:
Je moet als mini mario bowser verslaan in W2 en W5
Maar de vraag was hoe je in wereld 4 komtquote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:47 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Hoeft niet als je in 4 bent als kan je in dat spookhuis de alternatieve uitgang nemen naar een kanon die naar wereld gaat
Die verkoopt toch wel, die andere games hebben de verkopen meer nodig.quote:
he wat alternatieve uitgangquote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:47 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Hoeft niet als je in 4 bent als kan je in dat spookhuis de alternatieve uitgang nemen naar een kanon die naar wereld gaat
Phoenix Wright Ace Attorney: Justice For All komt binnenkort uit hier in Europa, deel 1 was top. Alleen ben ik nu bezig met deel 2 (geďmporteerd omdat de japanse versie ook Engels was, maar wel met kleine grammaticafouten, een beetje engrishquote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:48 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Die verkoopt toch wel, die andere games hebben de verkopen meer nodig.![]()
GBA Topic?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:21 schreef radioanne het volgende:
Pokémon LeafGreen is ook echt wel super leuk, ook al is t een GBA game, meer trainers :p hier?
heeft anders bijna 185.000 keer verkocht in December alleen.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:11 schreef Lexie het volgende:
[..]
Met die ouwe troep maak je bijna niemand blij.
Iddquote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:11 schreef Lexie het volgende:
[..]
Met die ouwe troep maak je bijna iedereen blij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |