Dit is er zo eentje, die staat opa Gerard over 30 jaar nog te draaien bij Arbeidsvitaminen.quote:
opa Gerard mag hem over 30 jaar nog steeds elke dag draaien... Blijft een geweldig nummerquote:Op maandag 8 januari 2007 19:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit is er zo eentje, die staat opa Gerard over 30 jaar nog te draaien bij Arbeidsvitaminen.
Er even van uit gaande dat ie ons een plezier doet en daar nog een tijdje blijft.
quote:Op maandag 8 januari 2007 19:27 schreef Cee het volgende:
De webcam laat nu de schoonmakers van 3fm zien die de boel bij het plafond een beetje schoonzuigen.![]()
Ja, die zijn goed bezig zelfs de geluidsboxen worden schoongemaakt.quote:Op maandag 8 januari 2007 19:27 schreef Cee het volgende:
De webcam laat nu de schoonmakers van 3fm zien die de boel bij het plafond een beetje schoonzuigen.![]()
Waar is die te downloaden?quote:Op maandag 8 januari 2007 15:46 schreef Asskicker14 het volgende:
Vergeef mij, maar ik zit naar de podcast te luisteren van Zoeyzo van gisteren met Gerard in plaats van Michiel op dit moment.![]()
Dit is 1 van de weinige keren dat er niet uitgezonden wordt...quote:Op maandag 8 januari 2007 19:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja, die zijn goed bezig zelfs de geluidsboxen worden schoongemaakt.![]()
Hij zoog zelfs het scherm af!quote:Op maandag 8 januari 2007 19:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja, die zijn goed bezig zelfs de geluidsboxen worden schoongemaakt.![]()
quote:Op maandag 8 januari 2007 19:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij zoog zelfs het scherm af!
Lijkt me grappig als ze per ongeluk een verkeerde knop indrukken en de hele meuk wissen. Ik voel een Centraal Beheer reclame aankomen.
In het weekend was altijd wel een mooi moment toen bijv. de Mega top 100 bezig was, de studio was dan leeg want de Tros maakte toen nog gebruik van een andere studio. Dat is tegenwoordig geloof ik niet meer het geval.quote:Op maandag 8 januari 2007 19:36 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dit is 1 van de weinige keren dat er niet uitgezonden wordt...
Hier is schoonmaker Cor en ik ga nu een vette plaat starten. Vervolgens wordt BZN gestart ofzo iets. Maar ze doen het wel grondig hoor, daar kunnen de schoonmakers bij mij op het werk het nodige van leren!quote:Op maandag 8 januari 2007 19:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij zoog zelfs het scherm af!
Lijkt me grappig als ze per ongeluk een verkeerde knop indrukken en de hele meuk wissen. Ik voel een Centraal Beheer reclame aankomen.
quote:Op maandag 8 januari 2007 19:39 schreef -Hans- het volgende:
Hier is schoonmaker Cor en ik ga nu een vette plaat starten. Vervolgens wordt BZN gestart ofzo iets.
Omroep brabant?quote:Op maandag 8 januari 2007 14:46 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Huuh?
Domien zit op de redactie bij Omroep Brabant nu.
Ik heb even een time-out in de relatie genomen en luister een cdtje...quote:Op maandag 8 januari 2007 20:31 schreef Toad het volgende:
Ik ben een beetje vreemd aan het gaan en de uitzending van Giel terug aan het luisteren.
Ik ben heel ff weggeschakeld naar het radiostation waar michiel gisteren voor serious request is geweestquote:
Hij draait tot 22 uur, elke dagquote:Op maandag 8 januari 2007 20:54 schreef Renesite het volgende:
Ja shitMet Michiel gemist, wat een rot tijd eigenlijk
Ja, eigenlijk wel he. Naja, heb het van 6 tot 6.30 gehoordquote:Op maandag 8 januari 2007 21:00 schreef Toad het volgende:
Dat gekut met die telefoon tijdens de uitzendingen van Giel ook altijd hè...
Ja, maar ik ga dan naar bed om 22:00 / 23:00. Dán wil ik wel radio luisteren. Dán zijn de leuke programma's er niet vind ikquote:Op maandag 8 januari 2007 21:01 schreef Kaspertjens het volgende:
[..]
Hij draait tot 22 uur, elke dag![]()
ah, dat beantwoord de vraag uit mijn vorige post eigenlijk welquote:Op maandag 8 januari 2007 21:01 schreef Kaspertjens het volgende:
[..]
Hij draait tot 22 uur, elke dag![]()
quote:Is this the real life?
Is this just fantasy?
Caught in a landslide
No escape from reality
Open your eyes
Look up to the skies and see
I'm just a poor boy,
I need no sympathy
Because I'm easy come, easy go
A little high, little low
Anyway the wind blows,
doesn't really matter to me, to me
Mama, just killed a man
Put a gun against his head
Pulled my trigger, now he's dead
Mama, life had just begun
But now I've gone and thrown it all away
Mama, ooo
Didn't mean to make you cry
If I'm not back again this time tomorrow
Carry on, carry on,
As if nothing really matters
Too late, my time has come
Sends shivers down my spine
Body's aching all the time
Goodbye everybody - I've got to go
Gotta leave you all behind
And face the truth
Mama, ooo - I don't want to die
I sometimes wish I'd never been born at all
I see a little silhouetto of a man
Scaramouch, scaramouch will you do the fandango
Thunderbolt and lightning - very very frightening me
Gallileo, Gallileo,
Gallileo, Gallileo,
Gallileo Figaro - magnifico
But I'm just a poor boy and nobody loves me
He's just a poor boy from a poor family
Spare him his life from this monstrosity
Easy come easy go - will you let me go
Bismillah! No - we will not let you go -
Let him go
Bismillah! We will not let you go - let him go
Bismillah! We will not let you go - let me go
Will not let you go - let me go (never)
Never let you go - let me go
Never let me go - ooo
No, no, no, no, no, no, no -
Oh mama mia, mama mia, mama mia let me go
Beelzebub has a devil put aside for me
for me
for me
So you think
You can stole me and spit in my eye
So you think you can love me
And leave me to die
Oh baby - can't do this to me baby
Just gotta get out -
Just gotta get right outta here
Ooh yeah, ooh yeah
Nothing really matters
Anyone can see
Nothing really matters -
Nothing really matters to me
Anyway the wind blows...
Zeg, niet zo off-topic hier hequote:Op maandag 8 januari 2007 21:23 schreef MutZ het volgende:
Ze zenden het stukje van SunChaser nu uit op FOK!radio
Bedoel je Chelsea Dagger??quote:Op maandag 8 januari 2007 21:32 schreef Renesite het volgende:
Maar hoe heet dat nummer nu?
het was een fragment van 3FMquote:
Bodyrockers - I Like the way of het nummer (live gezongen) wat daar weer voor zat?quote:Op maandag 8 januari 2007 21:32 schreef Renesite het volgende:
Maar hoe heet dat nummer nu?
Ja, dat was leuk in de auto vanmiddagquote:
quote:Op maandag 8 januari 2007 23:00 schreef -Hans- het volgende:
Klopt TheVulture, het was Jeronmeke ( http://www.zshare.net/aud(...)o_jerommeke-mp3.html ) het fragment staat inmiddels ook in de OP. Hij vroeg trouwens een erg goede plaat aan, namelijk The Pet shop Boys
- it's a sin.
quote:Op maandag 8 januari 2007 23:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
misschien dat ik het vrijdag eens ga proberen
GameParty.netquote:Op maandag 8 januari 2007 19:49 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Omroep brabant?gameparty een organisatie waar ik voor werk heeft elke vrijdag daar een blok met gamenieuws
Hoi Domien, ook alweer thuis? Was idd een leuk feestje, al werd ik na een tijdje wel helemaal gek van die catering (elke 3 minuten kwamen ze langs leek het).quote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:32 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
GameParty.net![]()
Was een leuk feestje met Michiel!
Ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Later vandaag zullen er wat filmpjes/foto's volgen.
Ik ben ze op dit moment al aan het uploaden, nog een paar minuutjes geduld (als alles goed gaat tenminstequote:
Tis je geraden gozer. Ik blijf er nu nog speciaal paar minuten voor wakker...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 01:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik ben ze op dit moment al aan het uploaden, nog een paar minuutjes geduld (als alles goed gaat tenminste).
Tadaaa! http://www.mijnalbum.nl/Album=E3G64XIJquote:Op dinsdag 9 januari 2007 01:21 schreef Toad het volgende:
[..]
Tis je geraden gozer. Ik blijf er nu nog speciaal paar minuten voor wakker...
Leuk!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 01:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Tadaaa! http://www.mijnalbum.nl/Album=E3G64XIJ
Leuke foto's hoor! Heb je niet stiekem een eendje in je zak gestoken?!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 01:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Tadaaa! http://www.mijnalbum.nl/Album=E3G64XIJ
Aan het begin werden er verspreid door de zaal een stuk of 25 neergezet. Aan het eind waren ze allemaal foetsie.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 01:43 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Leuke foto's hoor! Heb je niet stiekem een eendje in je zak gestoken?!![]()
Ik had echt de eerste die ik tegen kwam in mijn zak gedouwdquote:Op dinsdag 9 januari 2007 01:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Aan het begin werden er verspreid door de zaal een stuk of 25 neergezet. Aan het eind waren ze allemaal foetsie.
Ik ook denk ik..quote:Op dinsdag 9 januari 2007 01:49 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik had echt de eerste die ik tegen kwam in mijn zak gedouwd.
Na die opmerking over christina en veel make up heb ik even gemaild of ze dicht bij de webcam kan gaan staan zodat we kunnen kijken hoeveel zij op heeftquote:Op dinsdag 9 januari 2007 01:51 schreef rubbereend het volgende:
ook maar weer de radio aangezet.
Barbara
Ah, geen koelkast dusquote:Op dinsdag 9 januari 2007 08:31 schreef Toad het volgende:
[..]
Ja, niet zo zeer Radio 1. Meer BNN/Coolcast. Hij klonk not amused.
ik zat op de fiets geloof ik, wat gebeurde er?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 08:31 schreef Toad het volgende:
[..]
Ja, niet zo zeer Radio 1. Meer BNN/Coolcast. Hij klonk not amused.
Die coolcast guys hadden geld ingezameld voor Serious Request.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 08:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik zat op de fiets geloof ik, wat gebeurde er?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |