Ach, credits zijn makkelijk te verdienen, gewoon met een match afspreken dat je elkaar een paar (stuk of 500) hele lange zinnen stuurt, knippen en plakken vanuit kladblok of iets dergelijks en je crediet vliegt omhoogquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:25 schreef Coolcat het volgende:
Kost dat ook nog credits zo'n oneliner?? Jeeemig...
hoe deed je dat sexdaten met die IRL meid dan? Belde ze jou om te neuken?quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:51 schreef CrustyClown het volgende:
Vind het wel prima zo, pas ook nog een meid ontmoet waar ik nog paar keer mee had afgesproken. Heel gezellig, eindigde meestal ook wel in bed. Vind het toch wel makkelijk af en toe, heb je niet al dat gedonder (gezeur) wat ik meestal in relaties heb. Gewoon gezellig avondje en dan weer lekker verder gaan wat je normaal doet.
Niet helemaal. Was met twee vriendinnen gaan stappen in de stad en ik weet niet meer precies hoe het kwam, maar op een gegeven moment stond ik met haar te zoenen. En dat duurde zo nog wel een tijdje, tot iemand tegen ons zei dat we een kamer moest zoeken ofzo. Dus zij vroeg of ik een 1 of 2 persoonsbed had? Maar ik had die avond al mensen die bleven slapen, dus we hadden nummers uitgewisseld, beetje gesmst in het weekend en maandag in de stad afgesproken.quote:Op donderdag 11 januari 2007 02:37 schreef Godshand het volgende:
[..]
hoe deed je dat sexdaten met die IRL meid dan? Belde ze jou om te neuken?
wat crusty bedoelt, is dat ie ze eerst dronken heeft gevoerdquote:Was met twee vriendinnen gaan stappen in de stad en ik weet niet meer precies hoe het kwam, maar op een gegeven moment stond ik met haar te zoenen.
en zichzelf want hij weet 't zelf niet meerquote:Op donderdag 11 januari 2007 11:56 schreef Daggerspine het volgende:
[..]
wat crusty bedoelt, is dat ie ze eerst dronken heeft gevoerd
Nee.... ik ben gewoon meer van de grove lijnen, geef niet zoveel om detailsquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:26 schreef SlimShady het volgende:
[..]
en zichzelf want hij weet 't zelf niet meer![]()
Welk draadje?? Lees de andere delen maar, dan kom je er wel achter...quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:18 schreef 911GT2 het volgende:
Ik snap de strekking van dit draadje niet helemaal, iemand die het effe uit wil leggen... de openingspost is niet echt lekker duielijk
Allemaal? tja hallo daar heb je toch een openingspost voor?quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:30 schreef Coolcat het volgende:
[..]
Welk draadje?? Lees de andere delen maar, dan kom je er wel achter...
wat een kutwijf zegquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:30 schreef Coolcat het volgende:
[..]
Welk draadje?? Lees de andere delen maar, dan kom je er wel achter...
Ja maar die is lastig te vinden (lees: duurt langer dan 10 seconden). Als je via al die topics teruggaat, dan kom je er halverwege achter dat er in een bepaald deeltje geen link staat naar het vorige topic. Die moet je dan zelf zoeken. En als je dan via de search zoekt op "sexdate" zie je door de bomen het bos niet meer.quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:33 schreef Coolcat het volgende:
Deel 1 is genoeg, die heeft vast een hele mooie OP...
Oke, het kutwijf kan ik nog begrijpen... maar frusty???quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:34 schreef SlimShady het volgende:
[..]
wat een kutwijf zeg![]()
frusty of zo?
waarom moet je zo bot reageren dan? PM me, maken we het daar af.quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:31 schreef Coolcat het volgende:
[..]
Oke, het kutwijf kan ik nog begrijpen... maar frusty???![]()
Edit: Leg t zelf uit dan? Doe je toch ook niet...![]()
![]()
simpel, de titel heet sexdate..quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:18 schreef 911GT2 het volgende:
Ik snap de strekking van dit draadje niet helemaal, iemand die het effe uit wil leggen... de openingspost is niet echt lekker duielijk
en je bent een jaartje jonger dan mijquote:Op donderdag 11 januari 2007 17:57 schreef MisterJ.Lo het volgende:
-offtopic-
Net een nieuw invite gekregen voor paiq maar krijg nu telkens speeddates met 30+ wtf:S waar kan ik me leeftijd veranderen?
die matchcriteria gelden alleen voor de automatische matches..quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:50 schreef Coolcat het volgende:
Bij die vragen idd... Maar ik krijg ook regelmatig matches die jonger zijn dan ik, terwijl ik in heb gevuld dat ze ouder moeten zijn...
Mijn matches zijn dus vaak jonger... Dat van de speeddates is wel logisch, maar die klik ik gewoon meteen weg als ik zie 33 of 21 ofzo...quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:50 schreef Coolcat het volgende:
Bij die vragen idd... Maar ik krijg ook regelmatig matches die jonger zijn dan ik, terwijl ik in heb gevuld dat ze ouder moeten zijn...
o was jij dat?quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:05 schreef Coolcat het volgende:
[..]
Mijn matches zijn dus vaak jonger... Dat van de speeddates is wel logisch, maar die klik ik gewoon meteen weg als ik zie 33 of 21 ofzo...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |