Dat was Lebbis (aka Hans Sibbel) in een van zijn shows ("Vuur en Zwart" of "Way To Paradise")quote:Op maandag 8 januari 2007 23:07 schreef Daggerspine het volgende:
[..]
Ik weet niet meer welke caberatier dit precies was...
[..]
Quake 4 en sexdating...hmm misschien wel een nieuw idee voor die schaarse vrouwen die zich ermee bemoeien...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:21 schreef Pappie_Culo het volgende:
gaat het hier nou over sexdates of over paiq?
Kan ik het hier ook over Quake 4 hebben?
Volblaffen met je rocket launcher's splash damage jwt!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:33 schreef Godshand het volgende:
[..]
Quake 4 en sexdating...hmm misschien wel een nieuw idee voor die schaarse vrouwen die zich ermee bemoeien...
"Zo, ik heb je ff volgeblaft met de Big Fucking Gun, morgen je volblaffen in café Het Hijgend Hert met koffie?
"
"Strak plan!"
Probeert medefokkers, en post uw ervaring hiermee hier
Ehm, nee.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 09:55 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
![]()
Jij bent zeker zo een veeleisend type die alleen op van die Calvin Klein modellen valt..![]()
wel eerst je lakens verschonen voordat je aan stap 2 gaat beginnenquote:
Ze waren allebei niet leuk, en dan heb ik het niet alleen over uiterlijkquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:47 schreef Godshand het volgende:
[..]
wel eerst je lakens verschonen voordat je aan stap 2 gaat beginnen
jij zit wel er erg omhoog mee he? in 2 topics erom vragenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:00 schreef timeloop het volgende:
Zullen het dan stiekem hier maar even vragen
Wie heeft er een invite over voor een man? bsmits at dse.nl
was het wel een sexdate?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:44 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Mijn paiq deed is op een grote afknapper afgelopen,Mooie vrouw op de foto maar o zo
![]()
van dichtbij.
Na een uurtje of 2 huiswaarts gekeerd.![]()
ik ben eens met je dat er een simpeler script geschreven zou moeten worden...quote:Op woensdag 10 januari 2007 03:47 schreef JAM het volgende:
Ik begrijp er geen reet van, hoe dat met die invites werk. Knippen, plakken, kopieeren blablabla. Ligt het aan mij, of is die Wiki werkelijk heel onduidelijk?
Jij had met iemand van Paiq n date?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:44 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Mijn paiq deed is op een grote afknapper afgelopen,Mooie vrouw op de foto maar o zo
![]()
van dichtbij.
Na een uurtje of 2 huiswaarts gekeerd.![]()
plaatjes?quote:Op woensdag 10 januari 2007 03:53 schreef JAM het volgende:
Sowieso is deze reeks wel aan een fatsoenlijke OP toe. Met plaatjes, enzo.
je hebt ondertussen al een hele harem bij elkaar gespaard of niet?quote:Op woensdag 10 januari 2007 08:41 schreef yoghurtje het volgende:
gisteren weer een oneliner gekregen, en die wou alleen scharrelen, ga ik donderdag mee op stap
Ik kan gewoon niet stoppen eigenlijk, het is te verslavend. Maar ga wel minderen...
als je wilt afkicken, weet je waar je de pleisters moet plakkenquote:Op woensdag 10 januari 2007 08:41 schreef yoghurtje het volgende:
gisteren weer een oneliner gekregen, en die wou alleen scharrelen, ga ik donderdag mee op stap
Ik kan gewoon niet stoppen eigenlijk, het is te verslavend. Maar ga wel minderen...
Nee heb wel heel veel contacten, maar ik wil alleen meiden die ik sexueel aantrekkelijk vind, heb er genoeg die wel willen, maar waarbij ik niet wil omdat ik er niet geil van word. Maar in totaal heb ik met 3 verschillende meiden sex gehad nu.. maar wel heel veel dates. En dat in 2 maanden tijd ofzo. Maar ik had al aangegeven dat ik niet alleen sexdates had. Ik heb veel dates, maar de meeste willen een relatie. Met die vaste scharrel heb ik het vaker gedaan... die pak ik een paar keer per week. Maar nu mee gestopt.quote:Op woensdag 10 januari 2007 09:22 schreef nelisb het volgende:
[..]
je hebt ondertussen al een hele harem bij elkaar gespaard of niet?maar met hoeveel heb je nu echt sex gehad?
Verslag doe ik niet aan, wat wil je horen dan ? hoe ik haar neukte enzo ? En ik wil hier niet alle details posten, straks lezen ze mee...quote:Op woensdag 10 januari 2007 09:36 schreef mark_dabomb het volgende:
en waarom heb je nog steeds geen daadwerkelijk verslag gedaan?
Precies en totdat ik die gevonden heb, kijk ik af en toe gewoon rond.quote:Op woensdag 10 januari 2007 09:42 schreef Daggerspine het volgende:
[..]
als je wilt afkicken, weet je waar je de pleisters moet plakken
het enige wat mij zou kunnen overhalen niet meer op seksdates te gaan, is als ik iemand vind waarmee ik een serieuze relatie wil.
Die condooms is echt een reden om weer een vaste relatie te zoeken... ik vind het echt 10x niks. Heb nooit een condoom hoeven te gebruiken omdat mijn voorgaande vriendinnetjes maagd waren.. en ik hun eerste was.quote:Op woensdag 10 januari 2007 09:55 schreef Pappie_Culo het volgende:
mweh... gekut met condooms (of soa's)... my bunny days are over
Nee ik geloof dat ze met urine en bloed al veel kunnen zien... en ik doe het altijd veilig dus schat de kans klein in...quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:03 schreef Daggerspine het volgende:
lekker met zo'n enorme wattenstaaf die naar binnen gaat op een plek waar je nooit had gedacht dat er ook iets naar binnen kon(najib)
Weet niet of je de Fetherlite condooms gebruikt toevallig, het komt nog steeds niet in de buurt van sex zonder condoom, maar is zeker beter als die normale durex condooms. Als je het niet gebruikt adviseer ik deze, word toch een stuk prettiger.quote:Op woensdag 10 januari 2007 10:00 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
Die condooms is echt een reden om weer een vaste relatie te zoeken... ik vind het echt 10x niks. Heb nooit een condoom hoeven te gebruiken omdat mijn voorgaande vriendinnetjes maagd waren.. en ik hun eerste was.
En nu met deze sletjes wel, maar vind het 10x niks. Gevoel is veel minder, het omdoen is ook even een ongeile stop tijdens de vrijpartij, en geil is het ook niet, en lekker zo een meid volspuiten is er ook niet bij. Dus hoop echt snel weer op een vaste relatie. Laat me dan wel weer even testen op soa's.
Nu komt utquote:Op woensdag 10 januari 2007 14:02 schreef RiLo het volgende:
Wow... ik had niet verwacht dat er nog mensen zijn die de PaiQ plugin gebruikten... Zie ik opeens in een van de topics hier een post en een zwaardere belasting op mijn webserver
Mochten er vragen zijn hoe ie werkt laat het me even weten. Een snelle check om te zien of hij werkt op jouw Firefox is dat als je aan het foto's stemmen bent het "PaiQ" logo bovenin je scherm een kleine "PeeQ" verandering heeft.
Nou ik zie nog steeds geen foto's, dus volgens mij werkt ie bij mij niet... Help??quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:02 schreef RiLo het volgende:
Wow... ik had niet verwacht dat er nog mensen zijn die de PaiQ plugin gebruikten... Zie ik opeens in een van de topics hier een post en een zwaardere belasting op mijn webserver
Mochten er vragen zijn hoe ie werkt laat het me even weten. Een snelle check om te zien of hij werkt op jouw Firefox is dat als je aan het foto's stemmen bent het "PaiQ" logo bovenin je scherm een kleine "PeeQ" verandering heeft.
Zeker prettiger, maar kan er niet echt van genieten omdat ze bij mij een paar x gescheurd zijn.Ben er voorzichtiger mee, omdat ik dat steeds in mn achterhoofd heb. Zal wel aan mij of aan de (heftige) situaties liggen...quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:32 schreef bigore het volgende:
[..]
Weet niet of je de Fetherlite condooms gebruikt toevallig, het komt nog steeds niet in de buurt van sex zonder condoom, maar is zeker beter als die normale durex condooms. Als je het niet gebruikt adviseer ik deze, word toch een stuk prettiger.
Die paiq plugin werkt al lang niet meer bij mij. Vroeger zag je mensen online komen en berichten sturen adhv die kleine popups, maar nu niet meer. IE7 gebruik ik.quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:02 schreef RiLo het volgende:
Willekeurig profiel aldaar:quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:34 schreef schizofrenia het volgende:
Aangezien dit topic wel erg veel over paiq gaat.....![]()
Iemand ervaring met look en Meet?
kom de site net ergens tegen, 19388 leden waarvan nu 800 online?
Ja en Nee als het zou klikken dan zou het kunnen ja, maar omg doe het liever met mijn rechterhand dan die gene dat ik ontmoet had.quote:
Kon inderdaad, maar nu werkt het weer met invitesquote:Op woensdag 10 januari 2007 18:36 schreef JeroenV het volgende:
Hoe kan het dat ik me wel gratis kon aanmelden?
gelukkig voor jou staat er nu bij je matches een overzicht van je speeddates, en kun je haar een one-liner sturenquote:Op woensdag 10 januari 2007 18:12 schreef JeroenV het volgende:
Ik heb nu ook een meisje wat bij een date waarschijnlijk wel op sex uit gaat lopen, ook via Paiq. Alleen wil zij waarschijnlijk wel meer ook.. Krijg je dat gedoe weer
Heb ik er net een bij speeddaten die duidelijk wilde valt de verbinding weg
Zo veel credits heb ik nietquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:55 schreef Daggerspine het volgende:
[..]
gelukkig voor jou staat er nu bij je matches een overzicht van je speeddates, en kun je haar een one-liner sturen
opwaarderen.. kost je 1,30 euro voor 65 credits.. kun je 6 oneliners sturen.. is het geld waardquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |