Ze wou ff pronken met dr goeie baan en dat ze dus bakken met geld had om zulke weekendjes weg te gaan... Want toen ik vroeg of ze geld over had zei ze van: "Nee, ik heb gewoon een goeie baan..."quote:Op maandag 8 januari 2007 21:33 schreef smerik het volgende:
[..]
Waar had jij het over dan? Want als ik dat zo hoor zou ik iig niet voor haar gaan. Wat interesseert een man (of mij iig) dat shoppen in Sydney, Parijs en vrienden NY nou?![]()
Ik vraag me af wat voor soort baan dat dan is...quote:Op maandag 8 januari 2007 21:35 schreef Coolcat het volgende:
[..]
Ze wou ff pronken met dr goeie baan en dat ze dus bakken met geld had om zulke weekendjes weg te gaan... Want toen ik vroeg of ze geld over had zei ze van: "Nee, ik heb gewoon een goeie baan..."Ik denk dat er mannen zat wel voor geld gaan...
cool, meestal hoor je dat vrouwen voor het geld gaanquote:Op maandag 8 januari 2007 21:35 schreef Coolcat het volgende:
[..]
Ze wou ff pronken met dr goeie baan en dat ze dus bakken met geld had om zulke weekendjes weg te gaan... Want toen ik vroeg of ze geld over had zei ze van: "Nee, ik heb gewoon een goeie baan..."Ik denk dat er mannen zat wel voor geld gaan...
Ik weet niet meer welke caberatier dit precies was...quote:Op maandag 8 januari 2007 16:33 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Oke, alles is bij deze verklaard. Haha.
[..]
Dat kan ik goed begrijpen. Als het op seks aankomt moet je die ander fysiek aantrekkelijk vinden. Dat fysiek aantrekkelijk vinden heeft bij mij niet zoveel met wel of niet knap zijn te maken. Vaak kan ik ronduit onknappe eigenschappen erg aantrekkelijk vinden. Maar dat ligt erg aan het totaalbeeld. Het is dus niet zo dat knap=aantrekkelijk, maar meer dat aantrekkelijk vanalles kan zijn.
quote:Ik zal jullie vrouwen eens een geheimpje verklappen. Als mannen een vrouw zien, dan denken ze maar 1 ding, "wil er daar mee neuken of niet?"
kortzichtig hoor..quote:Op dinsdag 9 januari 2007 02:28 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik heb ok PaiqGebruik het niet vaak
Lelijke kerels
mannen vallen niet op vrouwen met status..quote:Op maandag 8 januari 2007 21:35 schreef Coolcat het volgende:
[..]
Dat macht heb je wel gelijk in ja. Mannen willen meer dan het vrouwtje verdienen ehquote:Op dinsdag 9 januari 2007 03:42 schreef Godshand het volgende:
[..]
mannen vallen niet op vrouwen met status..
dan voelen ze zich niet machtig genoeg over die persoon..
ik moet het eerste stel waarvan zij Prof is en hij bouwvakker nog tegen komen...
plus dat de meeste mannen denken: wat heb ik nu aan zo iemand? wil je neuken, ligt ze weer met dr scharrel in Sydney
Nee, jij bent lekkerquote:Op dinsdag 9 januari 2007 02:28 schreef Queen_Bee het volgende:
Lelijke kerels
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 09:14 schreef QCC het volgende:
al mn matches zijn inactief..
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 02:28 schreef Queen_Bee het volgende:
Lelijke kerels
Sinds de laatste paar delen gaat het meer over Paiq...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:21 schreef Pappie_Culo het volgende:
gaat het hier nou over sexdates of over paiq?
Kan ik het hier ook over Quake 4 hebben?
Dat was Lebbis (aka Hans Sibbel) in een van zijn shows ("Vuur en Zwart" of "Way To Paradise")quote:Op maandag 8 januari 2007 23:07 schreef Daggerspine het volgende:
[..]
Ik weet niet meer welke caberatier dit precies was...
[..]
Quake 4 en sexdating...hmm misschien wel een nieuw idee voor die schaarse vrouwen die zich ermee bemoeien...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:21 schreef Pappie_Culo het volgende:
gaat het hier nou over sexdates of over paiq?
Kan ik het hier ook over Quake 4 hebben?
Volblaffen met je rocket launcher's splash damage jwt!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:33 schreef Godshand het volgende:
[..]
Quake 4 en sexdating...hmm misschien wel een nieuw idee voor die schaarse vrouwen die zich ermee bemoeien...
"Zo, ik heb je ff volgeblaft met de Big Fucking Gun, morgen je volblaffen in café Het Hijgend Hert met koffie?
"
"Strak plan!"
Probeert medefokkers, en post uw ervaring hiermee hier
Ehm, nee.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 09:55 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
![]()
Jij bent zeker zo een veeleisend type die alleen op van die Calvin Klein modellen valt..![]()
wel eerst je lakens verschonen voordat je aan stap 2 gaat beginnenquote:
Ze waren allebei niet leuk, en dan heb ik het niet alleen over uiterlijkquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:47 schreef Godshand het volgende:
[..]
wel eerst je lakens verschonen voordat je aan stap 2 gaat beginnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |