post 'n picquote:Op maandag 8 januari 2007 14:36 schreef yoghurtje het volgende:
Geloof me, als dit echt is dan is dit serieus echt het geilste wijf wat ik ooit heb meegemaakt... damm damm damm..
Vertel eens wat meer.quote:Op maandag 8 januari 2007 14:36 schreef yoghurtje het volgende:
Geloof me, als dit echt is dan is dit serieus echt het geilste wijf wat ik ooit heb meegemaakt... damm damm damm..
Ik krijg veel oneliners... en daar heb ik het meeste succes mee.quote:Op maandag 8 januari 2007 14:46 schreef Mister1977 het volgende:
Nou ik zie het al. Je bent alweer helemaal om. Haha.
Trouwens, heb je het meeste succes via matches of battledates?
Zegt ze...quote:Op maandag 8 januari 2007 14:42 schreef yoghurtje het volgende:
Laten we het erop houden dat ze alles maar dan ook alles doet
Ik snap dat Paiq nog niet helemaal. Oneliners hoe kun je die sturen? (en hoe kunnen mensen je dus vinden?) Je kunt niet door een bestand van leden browsen zeg maar. Ik kan bijvoorbeeld alleen oneliners sturen naar voorgaande matches. En de top10's zeg maar.quote:Op maandag 8 januari 2007 14:54 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
Ik krijg veel oneliners... en daar heb ik het meeste succes mee.![]()
ze zegt van wel.. en op de een of andere manier geloof ik het ook. En ze ziet er goed uit... dus lijkt me wel wat.. En ze is niet zoals de andere meiden... maar ik wacht het af... eerst zien en voelen, en dan gelovenquote:
Maakt niet uit of je een 10 hebt of een 6. Als iemand jou leuk vind dan kan diegene jou een oneliner sturen en dan kun je die accepteren of negeren. Je kunt anderen zien bij de ranglijsten, en bij fotos beoordelen.quote:Op maandag 8 januari 2007 15:03 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Oh wacht, bij foto's beoordelen kan het ook. Moet je een 10 hebben om die veel te krijgen of is een 9 ook genoeg?![]()
Dat waag ik ten zeerste te betwijfelen. Bij foto's ga je alleen af op uiterlijk.quote:Op maandag 8 januari 2007 15:07 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
Maakt niet uit of je een 10 hebt of een 6.
Ja maar als je dus foto's gaat beoordelen en je vind iemand leuk, staat er geen cijfer bij, dus kun je een onliner sturen en zie je niet of die een 10 of een 6 heeft...quote:Op maandag 8 januari 2007 15:09 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Dat waag ik ten zeerste te betwijfelen. Bij foto's ga je alleen af op uiterlijk.![]()
Damn, daar heb je me.quote:Op maandag 8 januari 2007 15:15 schreef Coolcat het volgende:
[..]
Ja maar als je dus foto's gaat beoordelen en je vind iemand leuk, staat er geen cijfer bij, dus kun je een onliner sturen en zie je niet of die een 10 of een 6 heeft...
Ik heb nog nooit gebattledate!quote:Op maandag 8 januari 2007 15:33 schreef mark_dabomb het volgende:
ik heb nog nooiT een oneliner Verzonden Potverdrie!
maak je niet zo druk om die scores joh.. zeggen niks.. en battledaten vind ik niks aan...quote:Op maandag 8 januari 2007 15:58 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Damn, daar heb je me.
Maar laten we er wel even vanuit gaan dat het bij een 10 er ook aan alle kanten vanaf straalt dat het een 10 is.![]()
Ik vraag me eigenlijk wel af waar ze stoppen. Is het een 10 tot 6 systeem of een 10 tot 1? Lijkt me lullig als je foto met een 1.7 wordt beoordeeld.
Als het dus een 10 tot 6 systeem is dan is bijvoorbeeld een 7 al best laag. Tenzij de rating dan weer niet lineair verloopt.![]()
Haha, niet liegenquote:Op maandag 8 januari 2007 16:02 schreef yoghurtje het volgende:
maak je niet zo druk om die scores joh.. zeggen niks.. en battledaten vind ik niks aan...
enquote:Op maandag 8 januari 2007 16:02 schreef yoghurtje het volgende:
maak je niet zo druk om die scores joh.. zeggen niks.. en battledaten vind ik niks aan...
Ja dat is mijn idee ook. Mijn score zit zowat precies tussen die 8.6 en 9.5 maar heb nog nooit een oneliner gekregen. Ach als yoghurtje het echt voor gezien houdt, krijg ik misschien een kansje.quote:Op maandag 8 januari 2007 16:13 schreef Knipoogje het volgende:
Haha, niet liegen
Scores zeggen namelijk alles hoe je op paiq in de smaak valt bij de dames. Er is een reden waarom jij wel (met je vette 9.5?) one-liners krijgt van meiden en iedereen die ik ken (een stuk of 10 man varierend van 6.8 tot 8.6) nog nooit en dat is je uiterlijk, dus je score.
Als je het daarna weet te verzilveren betekent het pas dat je communicatieve vaardigheden ook in orde zijn
Oke, alles is bij deze verklaard. Haha.quote:
Dat kan ik goed begrijpen. Als het op seks aankomt moet je die ander fysiek aantrekkelijk vinden. Dat fysiek aantrekkelijk vinden heeft bij mij niet zoveel met wel of niet knap zijn te maken. Vaak kan ik ronduit onknappe eigenschappen erg aantrekkelijk vinden. Maar dat ligt erg aan het totaalbeeld. Het is dus niet zo dat knap=aantrekkelijk, maar meer dat aantrekkelijk vanalles kan zijn.quote:Maar eh, ik heb ook een van de fotos waar ik maar een 8,9 mee haal, dus ligt echt aan de fotos... hoewel ik daarmee ook een keer een oneliner heb gekregen.
En de meeste meiden die een oneliner sturen zijn niet echt super.. die hoeven dat namelijk niet te doen he ? Hoewel die van vandaag wel leuk was... maar eigenlijk komt dat alleen omdat ze zo geil is... als je puur naar haar uiterlijk gaat kijken valt het wel mee..
lees het vorige deel luilak..quote:
Waar had jij het over dan? Want als ik dat zo hoor zou ik iig niet voor haar gaan. Wat interesseert een man (of mij iig) dat shoppen in Sydney, Parijs en vrienden NY nou?quote:Op maandag 8 januari 2007 16:07 schreef Coolcat het volgende:
Ik heb één keer een battledate gehad samen met een andere meid... Die meid had een hoop bla bla over shoppen in Sydney en winkelen in Parijs en vrienden in New York en goeie baan bla bla, dus ik denk kansloos... Maar hij koos mijHelaas viel hij dan weer tegen op de foto...
Ze wou ff pronken met dr goeie baan en dat ze dus bakken met geld had om zulke weekendjes weg te gaan... Want toen ik vroeg of ze geld over had zei ze van: "Nee, ik heb gewoon een goeie baan..."quote:Op maandag 8 januari 2007 21:33 schreef smerik het volgende:
[..]
Waar had jij het over dan? Want als ik dat zo hoor zou ik iig niet voor haar gaan. Wat interesseert een man (of mij iig) dat shoppen in Sydney, Parijs en vrienden NY nou?![]()
Ik vraag me af wat voor soort baan dat dan is...quote:Op maandag 8 januari 2007 21:35 schreef Coolcat het volgende:
[..]
Ze wou ff pronken met dr goeie baan en dat ze dus bakken met geld had om zulke weekendjes weg te gaan... Want toen ik vroeg of ze geld over had zei ze van: "Nee, ik heb gewoon een goeie baan..."Ik denk dat er mannen zat wel voor geld gaan...
cool, meestal hoor je dat vrouwen voor het geld gaanquote:Op maandag 8 januari 2007 21:35 schreef Coolcat het volgende:
[..]
Ze wou ff pronken met dr goeie baan en dat ze dus bakken met geld had om zulke weekendjes weg te gaan... Want toen ik vroeg of ze geld over had zei ze van: "Nee, ik heb gewoon een goeie baan..."Ik denk dat er mannen zat wel voor geld gaan...
Ik weet niet meer welke caberatier dit precies was...quote:Op maandag 8 januari 2007 16:33 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Oke, alles is bij deze verklaard. Haha.
[..]
Dat kan ik goed begrijpen. Als het op seks aankomt moet je die ander fysiek aantrekkelijk vinden. Dat fysiek aantrekkelijk vinden heeft bij mij niet zoveel met wel of niet knap zijn te maken. Vaak kan ik ronduit onknappe eigenschappen erg aantrekkelijk vinden. Maar dat ligt erg aan het totaalbeeld. Het is dus niet zo dat knap=aantrekkelijk, maar meer dat aantrekkelijk vanalles kan zijn.
quote:Ik zal jullie vrouwen eens een geheimpje verklappen. Als mannen een vrouw zien, dan denken ze maar 1 ding, "wil er daar mee neuken of niet?"
kortzichtig hoor..quote:Op dinsdag 9 januari 2007 02:28 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik heb ok PaiqGebruik het niet vaak
Lelijke kerels
mannen vallen niet op vrouwen met status..quote:Op maandag 8 januari 2007 21:35 schreef Coolcat het volgende:
[..]
Dat macht heb je wel gelijk in ja. Mannen willen meer dan het vrouwtje verdienen ehquote:Op dinsdag 9 januari 2007 03:42 schreef Godshand het volgende:
[..]
mannen vallen niet op vrouwen met status..
dan voelen ze zich niet machtig genoeg over die persoon..
ik moet het eerste stel waarvan zij Prof is en hij bouwvakker nog tegen komen...
plus dat de meeste mannen denken: wat heb ik nu aan zo iemand? wil je neuken, ligt ze weer met dr scharrel in Sydney
Nee, jij bent lekkerquote:Op dinsdag 9 januari 2007 02:28 schreef Queen_Bee het volgende:
Lelijke kerels
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 09:14 schreef QCC het volgende:
al mn matches zijn inactief..
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 02:28 schreef Queen_Bee het volgende:
Lelijke kerels
Sinds de laatste paar delen gaat het meer over Paiq...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:21 schreef Pappie_Culo het volgende:
gaat het hier nou over sexdates of over paiq?
Kan ik het hier ook over Quake 4 hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |