die matchcriteria gelden alleen voor de automatische matches..quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:50 schreef Coolcat het volgende:
Bij die vragen idd... Maar ik krijg ook regelmatig matches die jonger zijn dan ik, terwijl ik in heb gevuld dat ze ouder moeten zijn...
Mijn matches zijn dus vaak jonger... Dat van de speeddates is wel logisch, maar die klik ik gewoon meteen weg als ik zie 33 of 21 ofzo...quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:50 schreef Coolcat het volgende:
Bij die vragen idd... Maar ik krijg ook regelmatig matches die jonger zijn dan ik, terwijl ik in heb gevuld dat ze ouder moeten zijn...
o was jij dat?quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:05 schreef Coolcat het volgende:
[..]
Mijn matches zijn dus vaak jonger... Dat van de speeddates is wel logisch, maar die klik ik gewoon meteen weg als ik zie 33 of 21 ofzo...
Die match criteria zijn gewoon shit, PaiQ heeft me ooit gematched met iemand die ik zelf heb uitgenodigd, waar m'n ex toendertijd bij woonde nadat ik haar m'n huis uit had gegooid omdat ze vreemd ging, en nu geblocked in m'n msn heb staat en ze me nog steeds 100 euro schuldig is omdat ik 'r een keer heb bijgestaan in een rotperiode... Dus tja... PaiQ en kunstmatige intelligentie... Ik heb hier ooit eens een blog artikeltje over geplaatst over het soort foto's wat gebruikt wordt en m'n eeste reactie erop..quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:02 schreef Godshand het volgende:
[..]
die matchcriteria gelden alleen voor de automatische matches..
de speeddates zijn gewoon wie het eerst komt, het eerst maalt.. behoudens ruime leeftijdsgrenzen om je eigen leeftijd heen. Het scheelt zo'n 9 a 10 jaar ouder of jonger dan jij. Ik heb nooit 40+ers in mn speeddates gehad, wel 38 jaar of 21
dus als jij tegelijk met mij op "Speeddate zoeken" klikt, komen we mekaar tegen
voor de sex?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:49 schreef JeroenV het volgende:
Volgende week een date als het meezit![]()
Sindsdien ik met haar contact heb zit ik eigenlijk bijna nooit meer op Paiq.
zo 2 mannen nog wel...quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:13 schreef Coolcat het volgende:
Me too als het meezitScharrel is dan terug van vakantie en nog een waar ik al een tijd contact mee heb...
Nou t is al weer ff geleden hoor...quote:Op zaterdag 13 januari 2007 01:10 schreef Godshand het volgende:
[..]
zo 2 mannen nog wel...
jij bent niet zo'n beetje verslaafd ook he?
hoeveel kan je dr wel niet aan?
dan nog..quote:Op zaterdag 13 januari 2007 06:17 schreef Coolcat het volgende:
[..]
Nou t is al weer ff geleden hoor...
euhm nee, ligt aan het feit dat jij vrouw bentquote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:05 schreef Coolcat het volgende:
Ik heb meestal wel snel een speeddate, ligt denk ik aan hoe druk het is?
Als jij de hele bestandsnaam van je 100x100 foto PMt kunnen wij ook speeddatenquote:
Ja en dat terwijl mijn scharrel 32 is... Maar grensgevalletjequote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:41 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
oh ja, ik ben 33, die klik je weg![]()
En waar iedereen natuurlijk op zit te wachten. Ook nog wat beleefd op die wintersport wat in dit topic het melden waard isquote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:06 schreef Stansfield het volgende:
zo het gaat echt hard met dit topic. Even een weekje op wintersport en we zijn alweer een deel verder.
of beter gezegd...sexdates aan overgehouden?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:44 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
En waar iedereen natuurlijk op zit te wachten. Ook nog wat beleefd op die wintersport wat in dit topic het melden waard is
hey Coolcat, laat je scharrels ff achterwege..quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:42 schreef Coolcat het volgende:
[..]
Ja en dat terwijl mijn scharrel 32 is... Maar grensgevalletje
dat is ze ookquote:Op zondag 14 januari 2007 05:31 schreef Godshand het volgende:
[..]
hey Coolcat, laat je scharrels ff achterwege..
dat scheelt je weer een lading PM's
nu denkt mannelijk Fok! dat je wel makkelijk te regelen bent
Er is maar één scharrel en ze komen er vanzelf achter of ik makkelijk te regelen ben...quote:Op zondag 14 januari 2007 05:31 schreef Godshand het volgende:
[..]
hey Coolcat, laat je scharrels ff achterwege..
dat scheelt je weer een lading PM's
nu denkt mannelijk Fok! dat je wel makkelijk te regelen bent
ach ja je moet het ook lekker zelf allemaal weten....quote:Op zondag 14 januari 2007 08:37 schreef Coolcat het volgende:
[..]
Er is maar één scharrel en ze komen er vanzelf achter of ik makkelijk te regelen ben...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |