quote:Op maandag 8 januari 2007 14:17 schreef Pracissor het volgende:
Hopelijk zit die een paar jaar vast, gezien haar uiterlijk lijkt ze wel op haar plaats in een vrouwengevangenis, die heeft daar de tijd van haar leven.
heeft ze ws nu al.quote:Op maandag 8 januari 2007 14:17 schreef Pracissor het volgende:
Hopelijk zit die een paar jaar vast, gezien haar uiterlijk lijkt ze wel op haar plaats in een vrouwengevangenis, die heeft daar de tijd van haar leven.
Inderdaad , geen kernwapens in ons land.....gadverdamme, walgelijk zo'n mening!quote:Op maandag 8 januari 2007 14:55 schreef draaijer het volgende:
Die gasten spuien walgelijke ideeen...
Die gasten denken dat ze de wereld kunnen veranderen. Doe ff normaal denk ik dan. Begin eerst de zooi hier maar is op te ruimen. De SP in de bak is een mooie startquote:Op maandag 8 januari 2007 15:38 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Inderdaad , geen kernwapens in ons land.....gadverdamme, walgelijk zo'n mening!![]()
![]()
Hebben wie hier nog kernwapens staan dan?quote:Op maandag 8 januari 2007 15:40 schreef draaijer het volgende:
Die gasten denken dat ze de wereld kunnen veranderen. Doe ff normaal denk ik dan. Begin eerst de zooi hier maar is op te ruimen. De SP in de bak is een mooie start![]()
Nee, maar wat moeten wij daar nou... Nederland heeft nog een incompleet kabinet en wij gaan daar als activisten staan brullen.. bleeeghquote:Op maandag 8 januari 2007 15:45 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Hebben wie hier nog kernwapens staan dan?
Jongetje, je gaat me niet vertellen dat jou nog steeds niet duidelijk is dat de SP feitelijk niks meer te maken heeft met Mao?quote:Op maandag 8 januari 2007 14:55 schreef draaijer het volgende:
Ze moeten ze allemaal oppakken. Die gasten spuien walgelijke ideeen... De periode van Mao is gelukkig voorbij, dus pak de SP maar op
Pfff, de SP komen het dichtst bij het communisme van alle partijen..quote:Op maandag 8 januari 2007 15:48 schreef gday het volgende:
[..]
Jongetje, je gaat me niet vertellen dat jou nog steeds niet duidelijk is dat de SP feitelijk niks meer te maken heeft met Mao?
Ik weet trouwens niet wat ik moet denken van deze actie. Ik snap de beweegredenen wel, maar ja... bereik je zo wat je wilt bereiken?
Moeilijk he, een stok vinden om mee te slaanquote:Op maandag 8 januari 2007 15:48 schreef draaijer het volgende:
Nee, maar wat moeten wij daar nou... Nederland heeft nog een incompleet kabinet en wij gaan daar als activisten staan brullen.. bleeegh
En Wilders het dichtst richting nazi / extreem-rechts.quote:Op maandag 8 januari 2007 15:53 schreef draaijer het volgende:
Pfff, de SP komen het dichtst bij het communisme van alle partijen..
Echt een foute partij naar mijn mening,,![]()
Dat op willen pakken van mensen met een andere mening, da's pas een walgelijk ideequote:Op maandag 8 januari 2007 14:55 schreef draaijer het volgende:
Ze moeten ze allemaal oppakken. Die gasten spuien walgelijke ideeen...
Het is te hopen dat deze terroriste door de Lord High Executioner wordt opgehangen na duchtig verhoord te zijn.quote:Op maandag 8 januari 2007 15:53 schreef draaijer het volgende:
[..]
Het woord 'terrorist' is overduidelijk aan inflatie onderhevigquote:Op maandag 8 januari 2007 15:55 schreef Haaglander het volgende:
[..]
Het is te hopen dat deze terroriste door de Lord High Executioner wordt opgehangen na duchtig verhoord te zijn.
Terroristequote:Op maandag 8 januari 2007 15:55 schreef Haaglander het volgende:
Het is te hopen dat deze terroriste door de Lord High Executioner wordt opgehangen na duchtig verhoord te zijn.
Oei ik trap op een SP teen vrees ik..quote:Op maandag 8 januari 2007 15:55 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
En Wilders het dichtst richting nazi / extreem-rechts.
Zullen we dan voortaan Wilders ook maar nazi noemen?
Sorry? Je bent dan niet zo met politiek bezig, want je weet blijkbaar niet dat we hier in Nederland uitgesproken communistische partijen hebben zoals de VCP en NCPN, en daar valt de SP niet onder.quote:Op maandag 8 januari 2007 15:53 schreef draaijer het volgende:
[..]
SP teen.....als ik er nou op gestemd hebt, misschien welquote:Op maandag 8 januari 2007 15:59 schreef draaijer het volgende:
Oei ik trap op een SP teen vrees ik..
Wilders laat me volledig koud. Doe wat je niet laten kan. Denk je dat je het kan?
quote:Op maandag 8 januari 2007 16:03 schreef du_ke het volgende:
Overigens zal ze blij zijn dat ze is opgepakt want dat levert wel weer extra aandacht op voor haar actie en daar is het toch om te doen.
dat zei ik ook al, daarom zou het leuk zijn als ze idd een poos moet zitten, want opgepakt worden is nog stoer, maar echt zitten toch minderquote:Op maandag 8 januari 2007 16:03 schreef du_ke het volgende:
Overigens zal ze blij zijn dat ze is opgepakt want dat levert wel weer extra aandacht op voor haar actie en daar is het toch om te doen.
Tja je mag protesteren volgens mij en als je dat bij de poort van een militaire basis doet heb je de kans dat je opgepakt wordt (wat dus geheel volgens planning ook gelukt is ze hebben hun actie niet voor niets van te voren aangekondigd, live op TV opgepakt worden heeft net weer wat meer impact). Het zal echter geen vergrijp zijn waarvoor je lang moet zitten.quote:Op maandag 8 januari 2007 16:06 schreef milagro het volgende:
[..]
dat zei ik ook al, daarom zou het leuk zijn als ze idd een poos moet zitten, want opgepakt worden is nog stoer, maar echt zitten toch minder
helaas zal dat ws niet gebeuren![]()
ja, Krista is met haar reet op een agent gaan zitten en die ligt nu met letsel op de EHBOquote:Op maandag 8 januari 2007 16:07 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Is er uberhaupt geweld gebruikt bij die blokkade trouwens (door de actievoerders en/of politie)?
quote:Op maandag 8 januari 2007 16:09 schreef milagro het volgende:
ja, Krista is met haar reet op een agent gaan zitten en die ligt nu met letsel op de EHBO![]()
edit : ik bedoel natuurlijk met zijn reet, excuses
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |