zeg gewoon nu wnat om 8 uur ben ik er dus nietquote:Op maandag 8 januari 2007 17:13 schreef --Christiaan-- het volgende:
Weescht allen aanwezig om acht uur, groot nieuws in de PUB!
ja en ik heb lesquote:
over wie gaat hetquote:Op maandag 8 januari 2007 17:16 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
welles zien posten.. daar blijft het bij ja
REIN! Is dit niet genoeg reden om een andere te nemen?quote:Op maandag 8 januari 2007 17:13 schreef booo het volgende:
[..]
Ja, heel erg
Ik wilde ook "Hai ivo!" gaan zeggen, alleen toen kwam ik erachter dat dat niet klopt.
`quote:Op maandag 8 januari 2007 17:18 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
REIN! Is dit niet genoeg reden om een andere te nemen?
Eensquote:Op maandag 8 januari 2007 17:18 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
REIN! Is dit niet genoeg reden om een andere te nemen?
Als je geluk hebt, wie weet ga je wel drekt doodquote:Op maandag 8 januari 2007 17:20 schreef Agorias het volgende:
Er zat een haar in mijn noodles, krijg ik nu SARS
waar komt het?quote:Op maandag 8 januari 2007 17:20 schreef Borkydude het volgende:
We geven niks prijs, maar het wordt legendarisch in de historie van heel Fok!
quote:Op maandag 8 januari 2007 17:21 schreef nijnja het volgende:
[..]
Als je geluk hebt, wie weet ga je wel drekt dood![]()
Je bent homo? Maar dat wisten we toch alquote:Op maandag 8 januari 2007 17:20 schreef Borkydude het volgende:
Volgens mij kan het niet zo legendarisch worden..quote:Op maandag 8 januari 2007 17:20 schreef Borkydude het volgende:
Neuh, owja ze zien sterretjes vliegenquote:Op maandag 8 januari 2007 17:23 schreef nijnja het volgende:
is hier nog wat speciaals gebeurt?
photoshoppenquote:Op maandag 8 januari 2007 17:23 schreef Geqxon het volgende:
Iemand hier tips hoe ik chroom weer als nieuw krijg?
We geven niks prijs.quote:
Je vader is ook homo.quote:Op maandag 8 januari 2007 17:22 schreef Agorias het volgende:
[..]
Je bent homo? Maar dat wisten we toch al
zomgquote:Op maandag 8 januari 2007 17:22 schreef Agorias het volgende:
[..]
Je bent homo? Maar dat wisten we toch al
da heb ik ook wel eensquote:Op maandag 8 januari 2007 17:24 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Neuh, owja ze zien sterretjes vliegen
chroom spuit kopen en dat er over heen spuitequote:Op maandag 8 januari 2007 17:23 schreef Geqxon het volgende:
Lichaamssappen werken het best. Dus gewoon eens lekker over die ketting heen spuiten!quote:Op maandag 8 januari 2007 17:26 schreef Ipho het volgende:
Welke kettingspray gebruiken jullie hier?
Wilde die van de Shell kopen namelijk.
Jij bent wel stoer he.quote:Op maandag 8 januari 2007 17:31 schreef Agorias het volgende:
[..]
Lichaamssappen werken het best. Dus gewoon eens lekker over die ketting heen spuiten!
Spiritus? En anders remreinigerquote:Op maandag 8 januari 2007 17:23 schreef Geqxon het volgende:
Hoi puistige puber.quote:Op maandag 8 januari 2007 17:35 schreef Bravebart het volgende:
Leuk al die gefrustreerde pubertjes uit het brommer topic die hier dan maar komen SC-en met hun brommervragen
Welkom![]()
![]()
nieuw kopenquote:Op maandag 8 januari 2007 17:23 schreef Geqxon het volgende:
quote:
Ok, blijf dan maar.quote:Op maandag 8 januari 2007 17:41 schreef liiszle het volgende:
'zeg dat je niet hoeft te gaan schat... '
zwijmel zwijmel
ik blijf altijd bij jequote:Op maandag 8 januari 2007 17:41 schreef liiszle het volgende:
zwijmel zwijmel
'laat me nooit meer alleen,quote:Op maandag 8 januari 2007 17:41 schreef liiszle het volgende:
zwijmel zwijmel
ik autoquote:Op maandag 8 januari 2007 17:40 schreef seekfaM het volgende:
Ik heb geen brommerik heb een uber lekkere fiets
Uuuhquote:
Mijne nietquote:Op maandag 8 januari 2007 17:45 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
ik ook..
auto is veel stoerder dan een brommer![]()
Fappertquote:
Wat heb je gedaan?quote:Op maandag 8 januari 2007 17:46 schreef eRrrrJeee het volgende:
kenker² en me foon stuk en me creative zen mini
brommer is koud/nat en kan heel niet hardquote:Op maandag 8 januari 2007 17:46 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Mijne niet
Had ik mn brommer nog maar
quote:Op maandag 8 januari 2007 17:47 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
hoefd niet iedereen te weten hoor![]()
quote:
quote:
Mijne welquote:Op maandag 8 januari 2007 17:47 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
brommer is koud/nat en kan heel niet hard
mp3 speler is stuk gegaan.. vrijdag in zoetermeer in snowworld.. viel erop.. maar dacht die red het wel.. niet dusquote:
'k Heb nog wel een Pod voor jequote:Op maandag 8 januari 2007 17:49 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
mp3 speler is stuk gegaan.. vrijdag in zoetermeer in snowworld.. viel erop.. maar dacht die red het wel.. niet dus![]()
en telefoon deed ook gek.. en nu nix meer
weet je hoe saai andersquote:Op maandag 8 januari 2007 17:49 schreef ArendBarend het volgende:
Mp3-speler meenemen naar skien/snowboarden is ook![]()
![]()
Fapze Eetsequote:
Zal ik mn boxen alvast op vol volume zetten in mn geluidsdichte kamer.quote:Op maandag 8 januari 2007 17:52 schreef --Christiaan-- het volgende:
Vanavond om 20.00 uur een extra uitzending van PUB radio met mij met groot nieuws.
Snowworld is idd niet leuk, alleen the-real-thing in de bergen is uberdopequote:
quote:Op maandag 8 januari 2007 17:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zal ik mn boxen alvast op vol volume zetten in mn geluidsdichte kamer.
quote:
Woon daar niet, iemand tips voor muziekquote:Op maandag 8 januari 2007 17:53 schreef ArendBarend het volgende:
Ik moet ook maar eens een baantje zoeken
Iemand nog een vacature in de regio groningen
Ja hallo! dan ben ik dr toch nietquote:
8 uur lig ik in het waterquote:Op maandag 8 januari 2007 17:56 schreef Borkydude het volgende:
Ik ga ff huiswerken, 8 uur hè mensen, en radio PUB
9 crimesquote:Op maandag 8 januari 2007 17:55 schreef nijnja het volgende:
[..]
Woon daar niet, iemand tips voor muziek, geen zin in mn normale muziek....
Kgooi het aan en ga ff hond onder een boom zetten, zo terugquote:
The Fratelli's!quote:Op maandag 8 januari 2007 17:55 schreef nijnja het volgende:
[..]
Woon daar niet, iemand tips voor muziek, geen zin in mn normale muziek....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |