Ja.. dus?quote:Op maandag 19 februari 2007 13:08 schreef Leonos het volgende:
Nou, na 3 dagen pinkpop ben je waarschijnlijk kapot
Graag gedaanquote:
Maandag toch? Tenminste dan is de release dacht ik. Ik heb hem besteld bij cd-wow, dus ik denk hem wo/do te hebben...quote:Op maandag 19 februari 2007 15:00 schreef Leonos het volgende:
Wanneer komt die cd eigenlijk ongeveer door mijn brievenbus?
23 feb was het:quote:Op maandag 19 februari 2007 15:03 schreef Reena het volgende:
Volgens mij komt het 26 februari uit, dus denk rond die tijd....
Ja.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:13 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
23 feb was het:
Op 23 februari verschijnt het tweede album ‘Yours Truly, Angry Mob’ met daarop de huidige hit ‘Ruby’. Wie zijn kaart koopt via internet, kan voor een gereduceerd tarief dit album thuis gestuurd krijgen en ontvangt bovendien een exclusieve live track opgenomen op de avond zelf.
dan heb je het ook over een keten jaquote:Op maandag 19 februari 2007 15:23 schreef Goover het volgende:
[..]
Als jij de cd bij de Free Record Shop gaat halen is hij vast duurder...
maar ze hebben dan wel vaak veel cd's in de aanbiedingquote:Op maandag 19 februari 2007 15:28 schreef Pink_Floyd het volgende:
de plato is al niet veel beter tegenwoordig, ik wou daar laatst nog een oudere cd kopen, die dingen zijn daar allemaal nog rond de 20 euro op de aanbiedingstapel na![]()
Ik heb de cd. Maar naar een paar keer gaat hij me al flink vervelen.. Zonde. Ik had er meer van verwacht. En Ruby kan ik niet meer aanhoren. Irritant, dat ge-herhaal.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:40 schreef lienelien het volgende:
hoe goed niet?
Dat ja.quote:Op maandag 19 februari 2007 16:28 schreef JeroenV het volgende:
De kleine stukjes op de site klinken wel oke
Maar t is altijd afwachten hoe het geheel is.
Ik zorg er wel voor dat ik die live track eerder heb dan dat anderen 'm kunnen downloaden...quote:Op maandag 19 februari 2007 15:13 schreef Pink_Floyd het volgende:
Wie zijn kaart koopt via internet, kan voor een gereduceerd tarief dit album thuis gestuurd krijgen en ontvangt bovendien een exclusieve live track opgenomen op de avond zelf.
Gokje: Ruby (die dan ook nog eens tig keer wordt uitgezonden op 3 FM?)quote:Op maandag 19 februari 2007 18:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zorg er wel voor dat ik die live track eerder heb dan dat anderen 'm kunnen downloaden...![]()
idd, mijn favouritequote:
Ja, al 2 vandaagquote:Op maandag 19 februari 2007 21:41 schreef JeroenV het volgende:
Bij MetMichiel zou elke dag een track gedraaid worden. Is de eerste al geweest?
Ik was eerderquote:Op maandag 19 februari 2007 23:45 schreef Viperke het volgende:
Op deze site kan je al wel een preview luisteren van elke track voor de liefhebbers
http://www.stubru.be/stub(...)yangrymob/index.html
quote:Op maandag 19 februari 2007 13:48 schreef Goover het volgende:
Previeuws van het hele album:
http://www.3fm.nl/page/3fm_kaiserchiefsalbum
Ik kan hier op mijn stage niet uitgebreid gaan zitten luisteren, maar wat ik ff gehoord heb klonk goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |