Ach, denk dat ebay/marktplaats prijs (zonder cd) hoger gaat liggen dan wat ik nu betaald heb (met cd).quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:52 schreef Thomas.... het volgende:
Das het echt niet waard als je met meer dan 2 komt =/ kan je nog beter ebayen
Nee staat niks bijquote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:28 schreef Reena het volgende:
Ja heb ook etickets....2 kaartjes met 1 cd.....
staat er niets over bij de FAQ, koenimex?
Pfieuwquote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:40 schreef Reena het volgende:
Das waar...en volgens mij hoef je geen ID te laten zien, alleen de kaarten laten scannen en dan ben je binnen. Komt dus vast allemaal goed
Maar je wil wel heel graag naar het concert? Dan maakt die 16 euro toch ook niet uit? is beter dan op marktplaats/ebay laterquote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:07 schreef CherryLips het volgende:
takkezooi zeg, ik hoef die cd er helemaal niet bij.
Ja en die CD zet kan je ook op eBay zettenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:52 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Maar je wil wel heel graag naar het concert? Dan maakt die 16 euro toch ook niet uit? is beter dan op marktplaats/ebay later
de '2' en de '0' staan in een menutje waar je tussen 0, 1 en 2 kan kiezen.quote:Aantal Prijs Soort
'2' ¤ 29 Selecteer 1 bij een bestelling van 1 ticket
'0' ¤ 29 Selecteer 2 bij een bestelling van 2 tickets
Er zijn 2 "pakketen" bij het ene pakket krijg je 1 kaartje + 1 cd. Bij het andere pakket krijg je 2 kaartjes + 1 cd.quote:Op zondag 18 februari 2007 14:31 schreef Goover het volgende:
Ok ik wil een kaartje (met cd) kopen maar ik snap het niet, als je een datum en aantal kaartjes gekozen hebt, dan krijg je nog een keuze:
de '2' en de '0' staan in een menutje waar je tussen 0, 1 en 2 kan kiezen.
Als ik het zo laat staan kom ik op: '¤ 98.30'
Als ik bij de eerste 0 en bij de 2e 2 invul wordt het: '¤ 82.30'
Ik zie verder geen verschillen... HELP!
Ook beetje jammer dat het allebij van die mail tickets zijn.
Volgens mij is de bovenste 2 tickets + 2 CDs en de onderste 2 tickets + 1 CD, anders is het wel heel duur..quote:Op zondag 18 februari 2007 14:41 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Er zijn 2 "pakketen" bij het ene pakket krijg je 1 kaartje + 1 cd. Bij het andere pakket krijg je 2 kaartjes + 1 cd.
Je moet kiezen tussen één van die 2 pakketen.
Ok, dat is duidelijker... veel duidelijker dan de site iigquote:Op zondag 18 februari 2007 14:41 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Er zijn 2 "pakketen" bij het ene pakket krijg je 1 kaartje + 1 cd. Bij het andere pakket krijg je 2 kaartjes + 1 cd.
Je moet kiezen tussen één van die 2 pakketen.
Ja, in persbericht stond excl. servicekosten...quote:Op zondag 18 februari 2007 20:30 schreef Pink_Floyd het volgende:
mooi, dan slaan die persberichten hopelijk toch nog half ergens op, wel raar dat de prijs ineens 20 euro is dan? Of zijn dat de servicekosten toevallig (ik heb zelf niet online gekeken nog)?
Naast servicekosten komt er ook nog ¤2,88 per ticket bij voor de bezorgwijze...yup je moet betalen voor je emailtje, dat je zelf moet uitprinten!!!quote:Op zondag 18 februari 2007 20:51 schreef MaJo het volgende:
2 kaarten + 1 cd kost 82.30, dat betekent dat de cd 18,30 kost (2 kaartjes a 30 en servicekosten van ¤4,-), is dus dichter bij de 20 dan de 16. Of hebben ze de servicekosten opgeschroeft naar ¤6,30?
En je kan er niets aan doen want ze hebben een monopolie.quote:Op zondag 18 februari 2007 21:31 schreef Reena het volgende:
[..]
Naast servicekosten komt er ook nog ¤2,88 per ticket bij voor de bezorgwijze...yup je moet betalen voor je emailtje, dat je zelf moet uitprinten!!!![]()
(heb het net ff gecheckt op ticketmaster)
Dit is toch schandalig????
Dat ook nog...en er was nog een "onderzoek" gedaan naar ticketmaster en Mojo...of ze hun machtspositie misbruikten. Bleek niet zo te zijn. Yeah right! Afgelopen zaterdag was er bij het programma een item over die ticketshops op internet die veel te veel vragen voor normale kaarten, maar ik vraag me af of het ook mogelijk is om te klagen over ticketmaster. Betalen voor een bezorgwijze, terwijl je de kaarten gewoon via email krijgt is gewoon belachelijk. Als een concert afgelast wordt, krijg je je servicekosten niet terug. En verder moet je die servicekosten/reserveringskosten ook gewoon betalen als je aan de kassa een kaartje koopt...Ze nemen daarnaast ook nog eens veel verkooppunten over, zoals sinds een aantal maanden de Paradiso en Melkweg. *zucht*quote:Op zondag 18 februari 2007 21:38 schreef Q. het volgende:
[..]
En je kan er niets aan doen want ze hebben een monopolie.
hehequote:Op zondag 18 februari 2007 22:28 schreef Leonos het volgende:
http://www.nu.nl/news/980(...)concertkaartjes.html
http://www.pzc.nl/internationaal/binnenland/article1127795.ecequote:
Dus.. ?quote:Op maandag 19 februari 2007 12:49 schreef Leonos het volgende:
Goover dat is 1 of 2 dagen na pinkpop he
Ja.. dus?quote:Op maandag 19 februari 2007 13:00 schreef Leonos het volgende:
O, dacht dat ik gelezen had dat jij naar Pinkpop ging
Ja.. dus?quote:Op maandag 19 februari 2007 13:08 schreef Leonos het volgende:
Nou, na 3 dagen pinkpop ben je waarschijnlijk kapot
Graag gedaanquote:
Maandag toch? Tenminste dan is de release dacht ik. Ik heb hem besteld bij cd-wow, dus ik denk hem wo/do te hebben...quote:Op maandag 19 februari 2007 15:00 schreef Leonos het volgende:
Wanneer komt die cd eigenlijk ongeveer door mijn brievenbus?
23 feb was het:quote:Op maandag 19 februari 2007 15:03 schreef Reena het volgende:
Volgens mij komt het 26 februari uit, dus denk rond die tijd....
Ja.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:13 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
23 feb was het:
Op 23 februari verschijnt het tweede album ‘Yours Truly, Angry Mob’ met daarop de huidige hit ‘Ruby’. Wie zijn kaart koopt via internet, kan voor een gereduceerd tarief dit album thuis gestuurd krijgen en ontvangt bovendien een exclusieve live track opgenomen op de avond zelf.
dan heb je het ook over een keten jaquote:Op maandag 19 februari 2007 15:23 schreef Goover het volgende:
[..]
Als jij de cd bij de Free Record Shop gaat halen is hij vast duurder...
maar ze hebben dan wel vaak veel cd's in de aanbiedingquote:Op maandag 19 februari 2007 15:28 schreef Pink_Floyd het volgende:
de plato is al niet veel beter tegenwoordig, ik wou daar laatst nog een oudere cd kopen, die dingen zijn daar allemaal nog rond de 20 euro op de aanbiedingstapel na![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |