Klopt. Daarom vind ik het niet gek dat ze 5 minuten duren, maar wij spelen niet zulke nummers.quote:Op maandag 8 januari 2007 18:43 schreef SNArky het volgende:
[..]
Maar jullie spelen dan ook punkmetal.
Ik wil het wel, maar er staan nog geen lessen op woensdag in het volgende semester op de website, terwijl Derk zei dat die er wel zouden zijn. Misschien maar het op het CC langsgaan en vragen hoe en wat.quote:Op maandag 8 januari 2007 18:46 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ga jij door met je lessen op de TU ?
wij zitten er gemiddeld boven anders, dat weet ik wel vrij zekerquote:Op maandag 8 januari 2007 18:42 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
het is aan de lange kant, voor een gemiddelde.
ik denk dat 3 tot 4 minuten normaler is.
Bij mij is 50% wel ongeveer 2x zo hard als 100%. Misschien is het nog wel minder. Ik weet niet hoe dat zit op grotere bakken.quote:Op maandag 8 januari 2007 18:04 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Verschil tussen standje 3 en 9 is dus absoluut niet dat 9 ook 3x zo hard is he
net als dat 100 watt niet 2x zo hard is als 50
ik zou zeggen dat het natuurlijker klinktquote:Op maandag 8 januari 2007 16:33 schreef Cynic het volgende:
transistorgeluid is doorgaans trouwens wel wat "directer" dan buizen, buizen zijn vaak weer wat warmer. ik moet er echt maar eens een studie van gaan maken, ik ga gewoon alles proberen!
Buizen neem ik aan? Of bedoel je transistor?quote:Op maandag 8 januari 2007 19:11 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
ik zou zeggen dat het natuurlijker klinkt
ok thnxquote:
Daar ben ik eigenlijk ook wel ingeinteresseerd...quote:Op maandag 8 januari 2007 20:37 schreef Fixxxer het volgende:
Hey mensen, hoe heet een achtergrondsample/begeleiding waar je zelf overheen kan solo'en ??
Ik wil er een paar zoeken maar weet niet hoe ik het zou moeten noemen...
quote:Op maandag 8 januari 2007 20:40 schreef SNArky het volgende:
[..]
Daar ben ik eigenlijk ook wel ingeinteresseerd...
Kun je niet gewoon dwars door een nummer soleren? Dat doe ik altijdquote:Op maandag 8 januari 2007 20:37 schreef Fixxxer het volgende:
Hey mensen, hoe heet een achtergrondsample/begeleiding waar je zelf overheen kan solo'en ??
Ik wil er een paar zoeken maar weet niet hoe ik het zou moeten noemen...
wat hij zegtquote:Op maandag 8 januari 2007 20:53 schreef guitarist.nl het volgende:
Neh, dan wel echte backing tracks, met een midi meespelen is echt kut.
Is een kwestie van dan de solo mee spelenquote:Op maandag 8 januari 2007 20:45 schreef DuranK het volgende:
http://www.midi-tab.com/
Hier heb je wat backing tracks. Dwars door een nummer doe ik ook wel eens maar als er in dat nummer net een andere solo gespeeld wordt kan dat afleidend zijn, en soms ook vals klinken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |