klopt. Dus nog ruimte zatquote:Op maandag 8 januari 2007 16:41 schreef punkjunk het volgende:
[..]
En dan gaat het t/m 10 neem ik aan?
niet doen hoor, lucifers zijn brandhout!!quote:Op maandag 8 januari 2007 17:04 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Wat de meeste gitaristen doen: pak een paar lucifers, haal de kop eraf en prop er zoveel zo hard mogelijk in de body. Schroef dan je straplock er weer in en je hebt weer jaren plezier!
Je kunt zelfs nog wat houtlijm toevoegen, maar dat is imo niet nodig.
Ik denk eerder dat ibanez een dunner hals heeft. Mijn ibanez iig wel. Daarom heb ik ook een Londen City telecaster gekocht en niet een fender bla bla bla telecaster. Die had namelijk een boomstaam aan ze body hangen met snaren er over heen.quote:Op maandag 8 januari 2007 17:11 schreef DjMisterY het volgende:
[..]
Nou ik ga vrijdag de Ibanez ARC100 en de Epiphone LP Special II testen...ben benieuwd!! Qua prijs is nog een aardig verschil...maar de Ibanez ziet er dan ook wel vetter uit
Iemand nog een idee over die afmetingen?
Haha, je hebt dan dus 75% volume over?quote:Op maandag 8 januari 2007 17:13 schreef GroteVrolijkeWolf het volgende:
[..]
klopt. Dus nog ruimte zat![]()
wat denk je dan wat een gitaar isquote:Op maandag 8 januari 2007 17:14 schreef GroteVrolijkeWolf het volgende:
[..]
niet doen hoor, lucifers zijn brandhout!!
ik denk dat er qua klank een groot verschil is.quote:Op maandag 8 januari 2007 17:11 schreef DjMisterY het volgende:
[..]
Nou ik ga vrijdag de Ibanez ARC100 en de Epiphone LP Special II testen...ben benieuwd!! Qua prijs is nog een aardig verschil...maar de Ibanez ziet er dan ook wel vetter uit
Iemand nog een idee over die afmetingen?
ohja, en ik heb dus geprobeerd die slagplaat eraf te halen. ..:')quote:Op maandag 8 januari 2007 10:58 schreef Deansensitized het volgende:
Ruimte maken in een strat is echt niet zo moeilijk. Maar meestal is daar inderdaad al wel ruimte voor een humbucker. Schroef je slagplaat er maar eens af.
Die is vetquote:Op maandag 8 januari 2007 15:34 schreef DjMisterY het volgende:
Allemaal bedankt voor de reacties!! Super!! Toch nog even terugkomen op mijn gitaarkeuze
Ik kwam ook nog de Ibanez ARC100 tegen...deze is in Ermelo (vlakbij voor mij) voor 279,-. Dan heb ik meer waar voor mijn geld lijkt mij of kan ik dan niet meer van een Les Paul spreken??
snaren en dan de schroefjes van de slagplaat?quote:Op maandag 8 januari 2007 17:34 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ohja, en ik heb dus geprobeerd die slagplaat eraf te halen. ..:')
maar wat moet er dan allemaal precies los? alles?
Precies, alleen rondom losschroeven, de rest hangt aan je slagplaat vast en komt wel mee omhoog.quote:Op maandag 8 januari 2007 17:45 schreef punkjunk het volgende:
[..]
snaren en dan de schroefjes van de slagplaat?
Verschil tussen standje 3 en 9 is dus absoluut niet dat 9 ook 3x zo hard is hequote:Op maandag 8 januari 2007 17:16 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Haha, je hebt dan dus 75% volume over?. Waat voor'n versterker is het precies?
meh ok.quote:Op maandag 8 januari 2007 17:51 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Precies, alleen rondom losschroeven, de rest hangt aan je slagplaat vast en komt wel mee omhoog.
Ben ik ook wel benieuwd naar, dat hebben wij nu ook en de rest beetje afwisselen niet alle harde nummers na elkaar en dan alle rustige na elkaar in ieder geval beetje afwisselen, maar verder kom ik ook nietquote:Op maandag 8 januari 2007 18:27 schreef Gitarist het volgende:
Misschien wel een interessante vraag; hoe bepaal je de volgorde van je setlist? Ik kom zelf niet echt verder dan een knaller als openingsplaat en sluitingsplaat....
Daartussenin is het spoor me bijster...
Dan heb je wel lange nummersquote:Op maandag 8 januari 2007 18:32 schreef Gitarist het volgende:
Ja zoiets dacht ik ook, maar toch wordt het dan niet saai...
Ik denk dat je beter een aantal ruige nummers achter elkaar kunt zetten en dan eens een keertje een rustige (tenzij de verhouding tussen het aantal rustige en ruige nummers ongeveer gelijk is, in dat geval zou ik het ook niet weten)...
Wij spelen op het komende optredne maar 8 nummers, waar we een kleine 3 kwartier mee hopen te vullen.. dus dat wordt niet zo heel lastig.
het is aan de lange kant, voor een gemiddelde.quote:Op maandag 8 januari 2007 18:36 schreef Cynic het volgende:
nummer van gemiddeld 5 minuten is toch niet zo heel gek?
Mja okee dan kom je er wel aanquote:Op maandag 8 januari 2007 18:36 schreef Cynic het volgende:
nummer van gemiddeld 5 minuten is toch niet zo heel gek?
Maar jullie spelen dan ook punkmetalquote:Op maandag 8 januari 2007 18:39 schreef Deansensitized het volgende:
Dat redden wij niet. Ja, we kunnen het wel, hebben er een van tegen de 7 minuten, maar de rest zit rond de 2 en half tot 3 minuten.
Ga jij door met je lessen op de TU ?quote:Op maandag 8 januari 2007 18:43 schreef SNArky het volgende:
[..]
Maar jullie spelen dan ook punkmetal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |