wat een strontlelijk misvormd goedkoop schijtding! (quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:00 schreef Deansensitized het volgende:
Wat vinden de heren hier van dan? Mooie strat!
Dean Playmate Avalanche 09, 99 euro
[afbeelding]
Nee er wordt natuurlijk wel wat gepraat, maar over het algemeen duren de nummers 4 min. Met wat gepraat e.d. er tussendoor kom je op 40 min. ongeveer uit.quote:Op maandag 8 januari 2007 18:35 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dan heb je wel lange nummersof lul je heel veel tussendoor
![]()
kijk, die is dan weer wel geylquote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:05 schreef VaderJacob het volgende:
Dan vind ik de hardtail en de vendetta van Dean nog wel mooie en betaalbare gitaren!
http://www.feedback.nl/?id=55&b=DGPVN3CBK
Ik heb een akoestische gitaar met een los balkje in de klankkast (hierdoor 'trillen' de bassnaren). Dat 'Comfortably Numbt' toch niet echt lekker dacht ik zoquote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:05 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Hoor ik daar een gitaar van 250/300 euro voor Pink Floyd etc.?
London City Spitfire Mk II. Als je een Strat wil, tenminste.
Als je al een (beginners)gitaar hebt zou ik niet nog een beginnersgitaar kopen. Tenzij je gitaar echt ongeschikt is voor het genre wat je speelt (een strat voor br00tal death metal bijv). Zou ik toch echt richting de middenmoot gaan, en dat is idd de 'duurdere' epis, ibanezzen, noem maar op
maak em vast?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:07 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik heb een akoestische gitaar met een los balkje in de klankkast (hierdoor 'trillen' de bassnaren). Dat 'Comfortably Numbt' toch niet echt lekker dacht ik zo.
Helaas nietquote:
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:04 schreef Sloggi het volgende:
Maakt Dean alleen maar van die goedkope kutgitaren of komt er ook wel eens een goede gitaar de band afrollen?
Aha... nou, dan is zo'n gio of aria al een wereld van verschil waarschijnlijkquote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:07 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik heb een akoestische gitaar met een los balkje in de klankkast (hierdoor 'trillen' de bassnaren). Dat 'Comfortably Numbt' toch niet echt lekker dacht ik zo.
Die zal ik onthouden, bedankt.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:05 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Hoor ik daar een gitaar van 250/300 euro voor Pink Floyd etc.?
London City Spitfire Mk II. Als je een Strat wil, tenminste.
Ik dacht dat er 09,00 euro stondquote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:00 schreef Deansensitized het volgende:
Wat vinden de heren hier van dan? Mooie strat!
Dean Playmate Avalanche 09, 99 euro
[afbeelding]
Dat is een geile versterker om te zien!quote:
haha, je bedoelt Brian, maar dat staat er heulmaal niet!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:13 schreef Maaark het volgende:
[..]
Ik dacht dat er 09,00 euro stond
Oh en Brajun, je plaatje doet 't nog steeds niet. Beschrijf het maar.![]()
't was een playmate van 65+quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:13 schreef Maaark het volgende:
[..]
Ik dacht dat er 09,00 euro stond
Oh en Brian, je plaatje doet 't nog steeds niet. Beschrijf het maar.![]()
Wat is duur? Ik vroeg laatst mijn neef over Dean (En als iemand verstand heeft van gitaren en versterkers dan is hij het wel, niet normaal hoeveel hij weetquote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:10 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Wie zou er kiezen uit Stagg, Epiphone, Richwood?
Eenmaal een "goedkope" Dean beetgehad en je bent de rest vergeten!
En nee, ze maken niet alleen goedkope. Ook dure, en hele goeie! Razorback, ML, Z, V, Hardtails, Vendetta's, Evo's, Soltero's, vanalles!
Dean Guitars
En daar kom ik mee omdat die voor mij betaalbaar zijn, of iemand gitaren in die prijsklasse vraagt.
Ja, nu vroegen jullie er om!
Ach, mij leraar zegt ook dat alleen Marshalls versterkers zijn, de rest is rommelquote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:42 schreef DuranK het volgende:
Precies, zo dacht ik ook. Daarom kon ik eigenlijk ook niet geloven wat hij zei. Ach, zelfs de besten hebben het ooit misNiet dat ik ooit een Dean zou kopen, niet voor mijn muziekstijl bedoelt
![]()
Haha, zo is mijn leraar niet. Maar mijn neef is erg neutraal. Hij speelt zelf vooral metal maar ook al speel je blues, dan weet hij al heel veel opties voor jou qua gitaar en versterker dat jij kan aanschaffen, en wat je sowieso kan wegstrepen. Erg handig als je zelf nog niet zoveel verstand ervan hebtquote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:43 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Ach, mij leraar zegt ook dat alleen Marshalls versterkers zijn, de rest is rommel.
Haha, zeker weten.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:46 schreef DuranK het volgende:
[..]
Haha, zo is mijn leraar niet. Maar mijn neef is erg neutraal. Hij speelt zelf vooral metal maar ook al speel je blues, dan weet hij al heel veel opties voor jou qua gitaar en versterker dat jij kan aanschaffen, en wat je sowieso kan wegstrepen. Erg handig als je zelf nog niet zoveel verstand ervan hebt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |