np dude.quote:
Tja, ik zou opzich best wel een marshall buizen bak willen hebben ujit 1980, of een londen city stack uit 75. Maar das een beetje duur vrees ikquote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:25 schreef GroteVrolijkeWolf het volgende:
[..]
je zou ook bij optredens van andere bands kunnen kijken wat ze gebruiken, en na afloop advies vragen. Als het geluid van die band je bevalt heb je meteen een richtlijn....
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:56 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Tja, ik zou opzich best wel een marshall buizen bak willen hebben ujit 1980, of een londen city stack uit 75. Maar das een beetje duur vrees ik.
Doe ik wel, flikker dan alles op DVD. Kan ie mooi verwerken als ik lig te slapen ofzoquote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:53 schreef Maaark het volgende:
[..]
np dude.
Torrent al binnen? Ik zou 'm niet uitpakken; duurt eeuwen en neemt veel space in beslag...
gewoon de RAR openen en daarin navigeren, doe ik ook altijd.
Gebruik 'm dagelijks![]()
Ik heb die shit bedacht, als je doorbreekt ga je dokkenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:44 schreef Deansensitized het volgende:
Mark![]()
![]()
Tab van Trivium in de TG![]()
Incl backing tracks![]()
Trivium![]()
[En ja Vader_jacob, ik blijf jedinges jatten].
Mja, ik heb eerlijk gezegt nog nooit een gitaarleraar gezien met zulke gitarenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:31 schreef Dribbel_ het volgende:
No offence maar die leraar kan je zelf toch beter vertellen wat goed voor je is, beetje fatsoenljike leraar zou je niet de duurste aansmeren, maar gewoon de beste
Ik ga hem ook zeker het hemd van zijn lijf vragen, maar meerdere meningen kunnen natuurlijk nooit kwaadquote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:31 schreef Dribbel_ het volgende:
No offence maar die leraar kan je zelf toch beter vertellen wat goed voor je is, beetje fatsoenljike leraar zou je niet de duurste aansmeren, maar gewoon de beste
Wel mooi, maar kwalitatief denk ik dat die Aria beter is.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:33 schreef Deansensitized het volgende:
Die Ibanez is mooiDie zou ik doen!
kloptquote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:35 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik ga hem ook zeker het hemd van zijn lijf vragen, maar meerdere meningen kunnen natuurlijk nooit kwaad.
daar moet ik je gelijk gevenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:35 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Wel mooi, maar kwalitatief denk ik dat die Aria beter is.
Die GIO's zijn echt van die hele goedkope uit Korea.
Ik heb er 1quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:45 schreef Cynic het volgende:
ben ook niet zo'n fan van GIO's
Maar deansiequote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:37 schreef Deansensitized het volgende:
Maar die hele goedkope zijn wel lekkere gitaren hoor! Al paar keer bespeeld, viel mij echt niet tegen!
Hoe bedoel je? Zijn deze gitaren te low budget of te 'hip'?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:34 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Mja, ik heb eerlijk gezegt nog nooit een gitaarleraar gezien met zulke gitaren
Ik ken iets van 5 gitaarleraren, en die hebben allemaal of Fender of Gibsons, en PRS...
Lowest budgetquote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:51 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Zijn deze gitaren te low-budget of te 'hip'?
Vriend van me heeft een GIO. Ik vind de RG serie gewoon fijner, ook de goedkoopste RG speelt prima.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:47 schreef Deansensitized het volgende:
Ben er wel fan van. Echt leuke dingen. Voor dat geld echt fijne gitaartjes.
Duurder is echt niet per definitie beter.
Geen 10, 6 maarquote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:48 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Maar deansie![]()
Mischien ligt het aan mij maar ik heb altijd het gevoel dat jij echt 10 budgetgitaren hebt. is het niet makkelijker om bij tijds eens 2 of 3 echt goede gitaren aan te schaffen!
Zelfde geld voor mij met mijn budgetbas![]()
6 van 200 of 1 van 1200, mja dan zou ik het in principe wel wetenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:55 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Geen 10, 6 maarStraks slechts 4. Student hé, geen geld voor "betere" gitaren.
Ja of 1 van 900 en 1 van 300.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:56 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
6 van 200 of 1 van 1200, mja dan zou ik het in principe wel weten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |