tja als je het zo bekijkt....quote:Op maandag 8 januari 2007 12:37 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik vind dat we nog mild zijn voor iemand met een salaris van 6 maal ministerpresident, die op het niveau van semiprof speelt!

Semiprof?quote:Op maandag 8 januari 2007 12:37 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik vind dat we nog mild zijn voor iemand met een salaris van 6 maal ministerpresident, die op het niveau van semiprof speelt!

Die wachten gewoon tot het eind van het seizoen lijkt me en dan nemen ze hem gratis meequote:Op maandag 8 januari 2007 12:39 schreef Longmen het volgende:
[..]
tja als je het zo bekijkt....
Er zit wel een goeie voetballer in die jongen. Jammer dat het bij Ajax niet gelukt is... Terug naar Argentinië is wel een grote stap terug...
Grygera gaat die per direct naar Juve? linkje?

Dat zal het voor mij ook wel worden vermoed ik...quote:Op maandag 8 januari 2007 10:47 schreef S-Two het volgende:
[..]
Een vriend van me kon wel kaarten regelen in een normaal vak had ie het over, daar reken ik dan maar op.

quote:'Ook Barça en Real azen op Laudrupjes'
8/1/2007 12:58
Ajax is niet de enige club die zijn oog heeft laten vallen op twee zoons van Michael Laudrup. Ook diens voormalige werkgevers Barcelona en Real Madrid azen op Mads (17) en Andreas (16).
Txiki Begiristain heeft Michael Laudrup al gebeld om de twee uit te nodigen voor een stage in Barcelona. Namens Real Madrid deed Michel hetzelfde. Barcelona lijkt de beste papieren te hebben omdat die club hun favoriet is en Ronaldinho hun favoriete speler is.
Andreas Laudrup was in december 2006 op proef bij Ajax. De Amsterdammers waren tevreden en hebben hem al een tweede proefperiode aangeboden. Ook Mads wil Ajax graag testen maar die is nog niet op proef geweest.

Hij vond de koffie niet te pruimen?quote:Op maandag 8 januari 2007 14:12 schreef F1Bas het volgende:
Davids komt écht niet hoor.

De afgelopen paar keer niet nee.quote:Op maandag 8 januari 2007 14:13 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Hij vond de koffie niet te pruimen?

Hoe verklaar je dan deze foto?quote:

quote:Op maandag 8 januari 2007 14:24 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Hoe verklaar je dan deze foto?
[afbeelding]
(uit de oude doos)

Rosenberg ook verkopen dan.quote:Op maandag 8 januari 2007 15:08 schreef Jasza het volgende:
Rosales verkopen bitte, niet verhuren
We hebben het geld nodig, dus verkopen die handel.

Aan wie in godsnaam.quote:

Als ik hem was zou ik zelf weggaanquote:

Net een Madame Tussauds-pop.quote:

Adidas shirts zien er sowieso niet uitquote:Op maandag 8 januari 2007 15:32 schreef venomsnake het volgende:
Ziet er niet uit, die adidas strepen op dir mouwen dan..![]()

Nooit geen is altijd, hè. Dubbele ontkenning.quote:Op maandag 8 januari 2007 15:36 schreef Nashje het volgende:
[..]
Adidas shirts zien er sowieso niet uit. Zal ook nooit geen Ajax shirt kopen die van Adidas is.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |