Dat deden we de vorige keer ook al hoorquote:Op zondag 7 januari 2007 22:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Waarom voorspellen we weer de finale?
Maar krijg je dan op 11 februari voor elke voorspelling punten?quote:Op zondag 7 januari 2007 22:32 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat deden we de vorige keer ook al hoor.
Tijdens de Idolsprono.
Jaquote:Op zondag 7 januari 2007 22:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Maar krijg je dan op 11 februari voor elke voorspelling punten?
Niet zo op gelet toen. Vroeg het me gewoon af.quote:Op zondag 7 januari 2007 22:40 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja.
Dat was vorig jaar precies hetzelfde hoor.
Neejoh. Anders krijg je vooral voor 90% overeenkomstige lijstjes, en heeft het niks meer met voorspellen te maken.quote:Op zondag 7 januari 2007 23:36 schreef ranja het volgende:
Eigenlijk zou je een prono (extra of pas dan) moeten doen na de optredens, zodat je weet wie wat gezongen heeft en of Henk weer belachelijke keuzes heeft gemaakt enzo. Ik had na gister Melanie wel in de sing off gezet...
Nou, tijdens een uitzending wisselen de 'geweldig' en 'te erg' elkaar gewoon af en dan gaat het over dezelfde artiestquote:Op zondag 7 januari 2007 23:41 schreef Lynx666 het volgende:
Neejoh. Anders krijg je vooral voor 90% overeenkomstige lijstjes, en heeft het niks meer met voorspellen te maken.
Ideeen zijn altijd goedquote:Op zondag 7 januari 2007 23:46 schreef ranja het volgende:
[..]
Nou, tijdens een uitzending wisselen de 'geweldig' en 'te erg' elkaar gewoon af en dan gaat het over dezelfde artiestBovendien gaat het niet om je eigen smaak maar de smaak van de sms-er, dat blijft gokken. En of bijvoorbeeld Melanie volgende week weer in de sing off komt hangt denk ik heel erg af van wat voor nummer Henk haar nu mee opzadelt. Dus voorspel ik dan eigenlijk of Henk z'n werk goed doet of niet
En het is maar een ideetje
Das juist het leuke van deze prono- je weet niet van te voren hoe ze zullen presteren dus elke uitslag kan de hele prono-scorelijst omgooien. Grotere geluks-factor dusquote:Ik zat gisteravond echt van 'als ik dit geweten had had ik het anders gedaan'.
Ook nog de drie finalisten en de winnaarquote:
Dat heb ik ook nergens beweerdquote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:02 schreef Riparius het volgende:
BVO: Weet je eigenlijk wel zeker dat er precies één act uit elke categorie in de finale staat? Met het format zoals dat nu wordt gehanteerd hoeft dat namelijk helemaal niet. Als bijv. Hearts er vanavond uitvliegt, dan houdt Marianne alleen X6 over, en volgens jouw logica zouden die dan verzekerd zijn van een plaats in de finale, ook al zouden ze de komende weken (hypothetisch natuurlijk) alleen maar wanprestaties neerzetten en steeds de minste stemmen krijgen. Dat lijkt mij op zijn minst niet fair t.o.v. de overige kandidaten.
Ah, ik zie het, mijn fout. Er zijn nogal wat mensen die uit elke categorie één act in de finale zien staan, dus vandaar dat ik dacht dat je daar van uit ging.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:03 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat heb ik ook nergens beweerd.
Er staan drie acts in de finale, maar dit zouden ook drie jonge solisten kunnen zijn, of een andere combinatie.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:47 schreef Svensational het volgende:
Sing-off:
Melanie & Hearts
Exit:
Melanie
Top3:
Sharon
X6
Richy
Winnaar:
Sharon, dat staat hierboven toch ook?
Wie wint de finale danquote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:45 schreef --Globe-- het volgende:
Sing off:
Christian en Melanie
Exit:
Melanie
Finale:
Sharon, X6, Anja
BVO, je begrijpt dat ik verder ga waar Zhenar is gebleven?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:07 schreef Gezondaar het volgende:
Sing-off:
Hearts
Dorine
Exit:
Hearts
Finale:
Sharon
X6
Richy
Winnares:
Sharon
Gedeelde 6e plek met mij hoorquote: