Laat prono's maken nou maar aan mij overquote:Op zaterdag 6 januari 2007 11:32 schreef Zhenar het volgende:
Ik vind dat we wel érg veel moeten voorspellen hoorAlleen de singoff, verliezer en uiteindelijke winnaar zou ook wel goed zijn; ik zie niet helemaal waar die hele top3 toe dient
![]()
Moesten we vorig jaar ook met idols hoorquote:Op zaterdag 6 januari 2007 11:32 schreef Zhenar het volgende:
Ik vind dat we wel érg veel moeten voorspellen hoorAlleen de singoff, verliezer en uiteindelijke winnaar zou ook wel goed zijn; ik zie niet helemaal waar die hele top3 toe dient
![]()
We zijn ijzersterk in timen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:42 schreef flugeltje het volgende:
whehehe, allebei nog net op tijd Andiyan...
Ik twijfelde écht.... Maar ik denk dat het haar net niet gaat lukken. De finale redt ze volgens mij wel...quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:48 schreef shiNinG_staR het volgende:
Best opvallend trouwens dat niemand Dorine als winnares heeft..
hoe kom je nou in godsnaam aan die procenten??quote:
Alleen bij exit en winnaarquote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:55 schreef babette21 het volgende:
[..]
hoe kom je nou in godsnaam aan die procenten??
als je alles bij elkaar optelt, moet je toch op 100% uitkomen???
Ik denk voor mijn prono helaas ook dat Anja niet in de sing-off komt. Maar ik blijf nog even vasthouden aan het feit dat ze waarschijnlijk niet zo populair is bij de stemmers.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:06 schreef m-materazzi het volgende:
Ik schaam mij zeer diep dat ik Anja de sing-off heb voorspelt, ook al had ik daar vermeld dat ik haar wel goed vind.
Dan gaat mijn voorspelling maar niet goed, maar Anja verdiend het echt niet om bij de slechtste 2 te komen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:47 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Ik denk voor mijn prono helaas ook dat Anja niet in de sing-off komt. Maar ik blijf nog even vasthouden aan het feit dat ze waarschijnlijk niet zo populair is bij de stemmers.
Tuurlijk niet, ze was #2 van de avond.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:51 schreef m-materazzi het volgende:
Dan gaat mijn voorspelling maar niet goed, maar Anja verdiend het echt niet om bij de slechtste 2 te komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |