Het staat ongeveer al vast geloof ik.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:10 schreef D.Rose het volgende:
*binnen valt
Bart gaat weg?
Of is dit een 'dode mus'?
Ik denk dat ie echt gaatquote:Op zondag 7 januari 2007 21:10 schreef D.Rose het volgende:
*binnen valt
Bart gaat weg?
Je kan beter vragen wie er blijft!quote:Op zondag 7 januari 2007 21:10 schreef D.Rose het volgende:
*binnen valt
Bart gaat weg?
Ach..... Wilgo krijgt dit "drama" ook nog wel te zien en trekt dan hopelijk eindelijk zijn conclusies.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:10 schreef Bagheera het volgende:
Die Natasia huilt meer om Bart dan om haar kids (toen ze weggingen na Kerst) of Wilgo (toen hij vreemd bleek te gaan).
Huilen om een wildvreemde en amper om je kids en geliefde:![]()
Als ie dat niet al lang gedaan heeft.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach..... Wilgo krijgt dit "drama" ook nog wel te zien en trekt dan hopelijk eindelijk zijn conclusies.
Huh, kan ie echt niet maken tegenover Lesley, hij heeft het nu al gezegdquote:Op zondag 7 januari 2007 21:12 schreef BONG4002 het volgende:
Mwah, ik twijfel of Bart echt gaat, hij kan nog makkelijk worden omgepraat of zichzelf bedenken, binnen 24uur kan er nog veel veranderen!
Dat stuk vuil.quote:
*voorzichtig slingers op gaat hangenquote:Op zondag 7 januari 2007 21:10 schreef smalfilm het volgende:
[..]
Het staat ongeveer al vast geloof ik.
Mss kijkt ze nauwelijks de streamsquote:Op zondag 7 januari 2007 21:13 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Huh, kan ie echt niet maken tegenover Lesley, hij heeft het nu al gezegd
Idd. WAT een dozen.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:13 schreef Darklight het volgende:
De enige die relaxed zijn zijn volgens mij Sylvia en Huub, de rest maakt zich echt druk om niks
Waarschijnlijk iedereen op Bart na.quote:
Dat zou me helemaal niets verbazen. Die vent is tot alles in staat.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:14 schreef ron1970 het volgende:
Bart en Brian hebben de 24u aangevragen als ik het goed gelezen heb. Nl heeft gezegt dat hij ook gaat maar kan nergens teruglezen dat hij ook daawerkelijk de 24u heeft aangevraagd. Dadelijk gaan Bart en Brian(daar twijfel ik wel erg aan) eruit, en lach Nl nog hart in zijn vuistje en blijft lekker zitten.
Dat is toch de reden waarom ie gaat, of niet?quote:Op zondag 7 januari 2007 21:13 schreef schizolientje het volgende:
Zou Lesley nog in de paardenbak blijven werken als Bartje weg is???
Als ik Wilgo was zou ik lekker een leuk wijf zoeken in Suriname of zo en die sloerie bij de vullisbak zetten....quote:Op zondag 7 januari 2007 21:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach..... Wilgo krijgt dit "drama" ook nog wel te zien en trekt dan hopelijk eindelijk zijn conclusies.
En nou maar hopen dat Sylvia Huub's backup blijftquote:
Bart moest kiezen: blijven en Lesley ontslagen of eruit en Lesley blijft.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:12 schreef BONG4002 het volgende:
Mwah, ik twijfel of Bart echt gaat, hij kan nog makkelijk worden omgepraat of zichzelf bedenken, binnen 24uur kan er nog veel veranderen!
quote:
Dat heeft ie waarschijnlijk al gedaan.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:16 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Als ik Wilgo was zou ik lekker een leuk wijf zoeken in Suriname of zo en die sloerie bij de vullisbak zetten....![]()
dat hoop ik ookquote:Op zondag 7 januari 2007 21:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En nou maar hopen dat Sylvia Huub's backup blijft
Heeft hij al lang gedaan.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:16 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Als ik Wilgo was zou ik lekker een leuk wijf zoeken in Suriname of zo en die sloerie bij de vullisbak zetten....![]()
Maar als NL blijft, dan kan hij ervoor zorgen dat Huub het huis niet wint, en gaat de smoes van Brian niet meer op.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:15 schreef ruby het volgende:
[..]
Dat zou me helemaal niets verbazen. Die vent is tot alles in staat.![]()
Hoe kom je daar nou weer bij ?quote:Op zondag 7 januari 2007 21:16 schreef demins het volgende:
[..]
Bart moest kiezen: blijven en Lesley ontslagen of eruit en Lesley blijft.
En dan straks Nathanael en Huub die samen grijnzend in het kantoor proostend aan de whiskey zittenquote:Op zondag 7 januari 2007 21:15 schreef ruby het volgende:
[..]
Dat zou me helemaal niets verbazen. Die vent is tot alles in staat.![]()
quote:Op zondag 7 januari 2007 21:17 schreef CarOnline het volgende:
Oh, ik hoop echt dat ze eruit gaan, met Brian voorop, de vuile rat!![]()
Ja, het is niet meer wat het was hequote:Op zondag 7 januari 2007 21:18 schreef scanman01 het volgende:
En Nena jankt weer. Ik word ook schijtzeik van dat zeikwijf.
Wil ik ook wel weten.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:17 schreef CarOnline het volgende:
Huub is mn held! Iedereen in de stress omdat hij 1x flipt
En prachtig dat Stijn zei: Oprotten dan maar. Is dat echt zo?
Dan zou ik wel een orgasme hebben ja!quote:Op zondag 7 januari 2007 21:18 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
En dan straks Nathanael en Huub die samen grijnzend in het kantoor proostend aan de whiskey zitten![]()
mijne ookquote:Op zondag 7 januari 2007 21:20 schreef Gert het volgende:
Ik heb geen ruimte om me ook nog aan Nena te ergeren gelukkig.
Die twee "mensen" die elkaar momenteel omarmen, eisen al mijn blinde woede al op.
Gut, dat zou helemaal wat wezen.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:18 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
En dan straks Nathanael en Huub die samen grijnzend in het kantoor proostend aan de whiskey zitten![]()
quote:Op zondag 7 januari 2007 21:18 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nee, helaas was dat de vrije interpretatie van Brian. Later vertelde hij aan Nena dat had gemeld dat hij 24 uur aanvroeg. Stijn had gezegd, prima, om 22.00 komt de psycholoog en hing de telefoon op.quote:
Dat dacht ik zonder enige aanleiding in de realiteit. Maar zo'n gekke hypothese is het niet, hoor. DGK zal het toch lastig vinden die dubbelrol van Lesley.quote:
Zou me niet eens erg verbazenquote:Op zondag 7 januari 2007 21:18 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 januari 2007 21:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar als NL blijft, dan kan hij ervoor zorgen dat Huub het huis niet wint, en gaat de smoes van Brian niet meer op.![]()
Dus dan moet die walgelijke smeerlap alsnog wegwezen morgen.![]()
Maar ja, dat zal hij inmiddels zelf ook wel bedacht hebben, een nieuwe smoes is in de maak.![]()
Hij krijgt straks een vaste baan als sinterklaasgedichtenschrijver.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:21 schreef rooie3 het volgende:
Zie Brian gaat niet.
Is hij veel te laf voor.
Buiten wacht niemand op zo,n mislukte gedichtenschrijver.
Ik had eerlijk gezegd verwacht dat ze Huub zouden opofferen. Heel fijn dat dit niet is gebeurd.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:22 schreef Sonique het volgende:
Even nog m'n dank aan de redactie!
Ik vroeg om een leuk avondje, en kreeg dit!
Toppie!
Hmmm das jammer, maar dit is ook niet slechtquote:Op zondag 7 januari 2007 21:22 schreef Kaleddis het volgende:
)
[..]
Nee, helaas was dat de vrije interpretatie van Brian. Later vertelde hij aan Nena dat had gemeld dat hij 24 uur aanvroeg. Stijn had gezegd, prima, om 22.00 komt de psycholoog en hing de telefoon op.
(ook heel sterk natuurlijk![]()
Zeker, dit was masterlijke TVquote:Op zondag 7 januari 2007 21:22 schreef Sonique het volgende:
Even nog m'n dank aan de redactie!
Ik vroeg om een leuk avondje, en kreeg dit!
Toppie!
Nog niet juichen voordat je de brug over bent!!quote:Op zondag 7 januari 2007 21:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik had eerlijk gezegd verwacht dat ze Huub zouden opofferen. Heel fijn dat dit niet is gebeurd.![]()
Dorine moet blijvenquote:Op zondag 7 januari 2007 21:22 schreef scanman01 het volgende:
Huub moet net zo erg blijven in DGK als dat Dorine weg moet uit de x factor
Of hij wordt het gezicht van rijmwoordenboek.nlquote:Op zondag 7 januari 2007 21:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij krijgt straks een vaste baan als sinterklaasgedichtenschrijver.
Hypocritie ten top bij die gozer die het lachen vindt dat je om 08:00u nog met een fles wodka aan je mond zit....quote:Op zondag 7 januari 2007 21:24 schreef avonne het volgende:
Bart
"ik ben niet iemand van ruzie, ik kan niet tegen ruzie, ik kan niet tegen haat"
eh... wat zijn die verhalen van jou dan? Zoals die ene dat je kwaad was en een willekeurige clubbezoeker een gebroken neus sloeg?
Bart wilde toch al gaan.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik had eerlijk gezegd verwacht dat ze Huub zouden opofferen. Heel fijn dat dit niet is gebeurd.![]()
En ik ben een stijve rug rijker door die stoel waar ik op zit.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:24 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zeker, dit was masterlijke TVEn viel me ook mee dat de streams niet gelocked werden
quote:Op zondag 7 januari 2007 21:25 schreef IkWeetNiets het volgende:
Nena
Het scheelt dat ik noot zoveel instructies van achteren krijg..
Ik zit hier alleen voor het plaatje dus dat scheelt
Inderdaadquote:Op zondag 7 januari 2007 21:24 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zeker, dit was masterlijke TVEn viel me ook mee dat de streams niet gelocked werden
Ja, maak het nóg ingewikkelder!quote:Op zondag 7 januari 2007 21:22 schreef scanman01 het volgende:
Huub moet net zo erg blijven in DGK als dat Dorine weg moet uit de x factor
Hear hear!!!quote:Op zondag 7 januari 2007 21:26 schreef Gert het volgende:
En dan te bedenken dat dit urenlange drama is veroorzaakt omdat iemand heel even flipte nadat hij 24 dagen getreiter niet meer trok. En dat de aanstichters, de laffe hufters die hem stelselmatig het leven zuur hebben gemaakt, zichzelf nu enorm zielig vinden.![]()
Wat wil Nena van achteren?quote:Op zondag 7 januari 2007 21:25 schreef IkWeetNiets het volgende:
Nena
Het scheelt dat ik noot zoveel instructies van achteren krijg..
Ik zit hier alleen voor het plaatje dus dat scheelt
quote:Op zondag 7 januari 2007 21:26 schreef Gert het volgende:
En dan te bedenken dat dit urenlange drama is veroorzaakt omdat iemand heel even flipte nadat hij 24 dagen getreiter niet meer trok. En dat de aanstichters, de laffe hufters die hem stelselmatig het leven zuur hebben gemaakt, zichzelf nu enorm zielig vinden.![]()
van jou?quote:Op zondag 7 januari 2007 21:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij krijgt straks een vaste baan als sinterklaasgedichtenschrijver.
1 ankekdote in 27 jaar..quote:Op zondag 7 januari 2007 21:24 schreef avonne het volgende:
Bart
"ik ben niet iemand van ruzie, ik kan niet tegen ruzie, ik kan niet tegen haat"
eh... wat zijn die verhalen van jou dan? Zoals die ene dat je kwaad was en een willekeurige clubbezoeker een gebroken neus sloeg?
quote:Op zondag 7 januari 2007 21:28 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
1 ankekdote in 27 jaar..meeste streamers hier zijn zooo bekrompen
![]()
jup...quote:Op zondag 7 januari 2007 21:26 schreef Gert het volgende:
quote:Op zondag 7 januari 2007 21:28 schreef BONG4002 het volgende:
Bart kan niet leven in een soap, daar vind hij zichzelf te echt voor
quote:Op zondag 7 januari 2007 21:28 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
![]()
Maakt dat het minder ????quote:Op zondag 7 januari 2007 21:28 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
![]()
Hear Hear !quote:Op zondag 7 januari 2007 21:31 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja tis heel normaal dat je 1x in de 27 jaar iemand een gebroken neus slaat, zeikerds hier ook altijd![]()
Vre-se-lijk hè. Wat een nepwijf. Echt genant.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:27 schreef ruby het volgende:
Dat zielige stemmetje van Natasia.
Wil de redactie haar stembanden doorknippen? Dank u.
quote:Op zondag 7 januari 2007 21:31 schreef Sonique het volgende:
* Sonique vraagt zich af of het veilig is om even te plassen...
Gewoon je volumeknop op maximaal zetten.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:31 schreef Sonique het volgende:
* Sonique vraagt zich af of het veilig is om even te plassen...
Van een type als Natasia lijkt me dat niet eens een grapjequote:Op zondag 7 januari 2007 21:30 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Natatasia laat Bart nu weten dat ze hem in de buitenwereld zal gaan stalken
quote:Op zondag 7 januari 2007 21:32 schreef ruby het volgende:
[..]
Gewoon je volumeknop op maximaal zetten.
En dat zij die winnaar dus kennelijk niet zijn.... anders maak je je daar niet druk omquote:Op zondag 7 januari 2007 21:32 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ze vertrouwen de redaktie niet meer, denken dat er al een winnaar vast staat
Nee ze is bloedserieus, ben je mooi klaar mee danquote:Op zondag 7 januari 2007 21:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Van een type als Natasia lijkt me dat niet eens een grapje![]()
negeer hemquote:Op zondag 7 januari 2007 21:31 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja tis heel normaal dat je 1x in de 27 jaar iemand een gebroken neus slaat, zeikerds hier ook altijd![]()
Zelfkennis is niet zijn sterkste kant.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:35 schreef tipsch het volgende:
pffff NL is zich niet bewust van het feit dat hij een campagne voert tegen Huub.
quote:Op zondag 7 januari 2007 21:36 schreef bitwizard het volgende:
hehe, ze hebben een goeie psycholoog daar, NL doet nu ineens een heel realistisch verhaal.
NL moeten van de snackbar dimmen richting Huubquote:Op zondag 7 januari 2007 21:35 schreef tipsch het volgende:
pffff NL is zich niet bewust van het feit dat hij een campagne voert tegen Huub.
waarom ?? ik vind hem de rustzelvequote:Op zondag 7 januari 2007 21:34 schreef Kaleddis het volgende:
Volgens mij zit Bart nu toch wel enigzins te flippen.
Mss is Hummie de psychquote:Op zondag 7 januari 2007 21:37 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Zat ik ook net te denken. Hoe die ze steeds weer op andere gedachten weet te brengen
![]()
Zag toch net iets in z'n ogen van "Shit, nu ga ik als enige weg."quote:
of roel ??quote:
Ja dat was heel duidelijk...quote:Op zondag 7 januari 2007 21:38 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Zag toch net iets in z'n ogen van "Shit, nu ga ik als enige weg."
Zeg ik netquote:Op zondag 7 januari 2007 21:38 schreef riri het volgende:
NL heeft het over zichzelf als hij het over Huub heeft....hij is zelf obsessed
zou leuke twist zijn, als Nena concurrentie krijgtquote:Op zondag 7 januari 2007 21:36 schreef tuinfluiter het volgende:
TAMARA, pak je koffers maar,![]()
maar Nena wilt de nieuweling er wel meteen uit stemmen,![]()
zal Brian mee stemmen ?![]()
Wat moet je wereldbeeld relaxed zijn als je zulke oogkleppen op hebt....quote:Op zondag 7 januari 2007 21:35 schreef tipsch het volgende:
Ik was eerderquote:
Denk het niet. In gedachten ligt hij al met Lesley in bedquote:Op zondag 7 januari 2007 21:39 schreef BONG4002 het volgende:
NL probeert Bart om te praten om te blijven, ik denk dat het gaat lukken
eensquote:Op zondag 7 januari 2007 21:37 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik begrijp sowieso niet waarom niemand zin heeft in nwe bewoners...ongastvrij hoor...
Misschien zijn het wel super aardige mensen wat doen ze toch kontgeknepen...
Wat niet is kan nog komenquote:Op zondag 7 januari 2007 21:41 schreef ruby het volgende:
[..]
Niet dus.
Wat zijn ze toch goed voor ons!![]()
Ik kreeg ook de indruk dat het gesprek hem juist heeft gesterkt en dat hij als tip heeft gekregen om de groep mee te krijgen om Huub eruit te stemmen...quote:Op zondag 7 januari 2007 21:40 schreef beco het volgende:
NL erkent dat hij de oorzaak is van deze situatie.
Hij heeft op z n kloten gehad van de snackbar........
Stem: dan kan ik beter les geven aan de basisschoolquote:Op zondag 7 januari 2007 21:45 schreef scanman01 het volgende:
GOED GEDAAN REDACTIE![]()
![]()
Hulde!!!!!!!!!!!!!!!!
Tuurlijk lezen ze meequote:Op zondag 7 januari 2007 21:46 schreef beco het volgende:
[..]
Stem: dan kan ik beter les geven aan de basisschool
ZE LEZEN DUS MEE !
Nee, ik denk dat het Stijn is van de redactiequote:Op zondag 7 januari 2007 21:47 schreef F04 het volgende:
[[url=http://images6.theimagehosting.com/ScreenShot012.672.th.jpg]afbeelding][/URL]
Is die stem trouwens van de Plasmaboy?
YEP, YEPquote:Op zondag 7 januari 2007 21:45 schreef scanman01 het volgende:
![]()
Hulde!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op zondag 7 januari 2007 21:45 schreef scanman01 het volgende:
![]()
Hulde!!!!!!!!!!!!!!!!
Nobody....quote:Op zondag 7 januari 2007 21:48 schreef Spike-man het volgende:
Nou, ben benieuwd wie er morgen vertrekken
Nopequote:Op zondag 7 januari 2007 21:49 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Haperen de streams bij jullie ook?
Neequote:Op zondag 7 januari 2007 21:49 schreef IkWeetNiets het volgende:
NL blijft zeker.
Mag ik nog een keer de aandacht vestigen op onze blog
http://goudennatanael.web-log.nl/
Huub is niet sterk of ad rem op een podiumquote:Op zondag 7 januari 2007 21:48 schreef ruby het volgende:
Huub, geef nog een mooi antwoord terug asjeblieft.
Perfect hierquote:Op zondag 7 januari 2007 21:49 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Haperen de streams bij jullie ook?
Hear hear!!!!quote:Op zondag 7 januari 2007 21:45 schreef scanman01 het volgende:
LUISTER JE GOED BRIAN!! IDIOTE KLOOTZAK
HEAR HEAR!quote:Op zondag 7 januari 2007 21:51 schreef scanman01 het volgende:
Nena, hou jij ook je gore smerige rotbek dicht
quote:Op zondag 7 januari 2007 21:51 schreef scanman01 het volgende:
Nena, hou jij ook je gore smerige rotbek dicht
Lees maar even een pagina terug ofzo.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:51 schreef Ace1 het volgende:
Ik heb het niet gevolgd.. wat heeft de "stem" net precies tegen de bewoners gezegt? Buiten het feit dat huub en nl een waarschuwing hebben. Hebben ze wat tegen natasia ofzo gezegd?
Dat klopt in dit geval.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:48 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat het Stijn is van de redactie
Ook goede avondquote:
quote:Op zondag 7 januari 2007 21:53 schreef IkWeetNiets het volgende:
Huub, doe iets onverwachts.
Beken je liefde voor Ilona: nu!
eensquote:Op zondag 7 januari 2007 21:53 schreef Sonique het volgende:
Kijk, het NL personeel neemt het totaal over...
NL HOEFT letterlijk niets te doen.....
Eind van de avond.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:54 schreef F04 het volgende:
Bart gaat naar de Psycholoog, eind van de maand.
Oww kan je nog even herhalen wat ie zei? Ik was net ff drinken halenquote:
Laat mij ff buiten opmerkingen van ScanMan AUB!!!!!!!quote:Op zondag 7 januari 2007 21:52 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Ik dacht even dat dit een post van Lekkersimpel was.
Volgens mij vroeg Nena het eerder.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:54 schreef avonne het volgende:
[..]
eens
niemand vraagt waarom Nel een waarschuwing krijgt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |