Heeft hij al lang gedaan.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:16 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Als ik Wilgo was zou ik lekker een leuk wijf zoeken in Suriname of zo en die sloerie bij de vullisbak zetten....![]()
Maar als NL blijft, dan kan hij ervoor zorgen dat Huub het huis niet wint, en gaat de smoes van Brian niet meer op.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:15 schreef ruby het volgende:
[..]
Dat zou me helemaal niets verbazen. Die vent is tot alles in staat.![]()
Hoe kom je daar nou weer bij ?quote:Op zondag 7 januari 2007 21:16 schreef demins het volgende:
[..]
Bart moest kiezen: blijven en Lesley ontslagen of eruit en Lesley blijft.
En dan straks Nathanael en Huub die samen grijnzend in het kantoor proostend aan de whiskey zittenquote:Op zondag 7 januari 2007 21:15 schreef ruby het volgende:
[..]
Dat zou me helemaal niets verbazen. Die vent is tot alles in staat.![]()
quote:Op zondag 7 januari 2007 21:17 schreef CarOnline het volgende:
Oh, ik hoop echt dat ze eruit gaan, met Brian voorop, de vuile rat!![]()
Ja, het is niet meer wat het was hequote:Op zondag 7 januari 2007 21:18 schreef scanman01 het volgende:
En Nena jankt weer. Ik word ook schijtzeik van dat zeikwijf.
Wil ik ook wel weten.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:17 schreef CarOnline het volgende:
Huub is mn held! Iedereen in de stress omdat hij 1x flipt
En prachtig dat Stijn zei: Oprotten dan maar. Is dat echt zo?
Dan zou ik wel een orgasme hebben ja!quote:Op zondag 7 januari 2007 21:18 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
En dan straks Nathanael en Huub die samen grijnzend in het kantoor proostend aan de whiskey zitten![]()
mijne ookquote:Op zondag 7 januari 2007 21:20 schreef Gert het volgende:
Ik heb geen ruimte om me ook nog aan Nena te ergeren gelukkig.
Die twee "mensen" die elkaar momenteel omarmen, eisen al mijn blinde woede al op.
Gut, dat zou helemaal wat wezen.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:18 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
En dan straks Nathanael en Huub die samen grijnzend in het kantoor proostend aan de whiskey zitten![]()
quote:Op zondag 7 januari 2007 21:18 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |