Het staat ongeveer al vast geloof ik.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:10 schreef D.Rose het volgende:
*binnen valt
Bart gaat weg?
Of is dit een 'dode mus'?
Ik denk dat ie echt gaatquote:Op zondag 7 januari 2007 21:10 schreef D.Rose het volgende:
*binnen valt
Bart gaat weg?
Je kan beter vragen wie er blijft!quote:Op zondag 7 januari 2007 21:10 schreef D.Rose het volgende:
*binnen valt
Bart gaat weg?
Ach..... Wilgo krijgt dit "drama" ook nog wel te zien en trekt dan hopelijk eindelijk zijn conclusies.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:10 schreef Bagheera het volgende:
Die Natasia huilt meer om Bart dan om haar kids (toen ze weggingen na Kerst) of Wilgo (toen hij vreemd bleek te gaan).
Huilen om een wildvreemde en amper om je kids en geliefde:![]()
Als ie dat niet al lang gedaan heeft.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach..... Wilgo krijgt dit "drama" ook nog wel te zien en trekt dan hopelijk eindelijk zijn conclusies.
Huh, kan ie echt niet maken tegenover Lesley, hij heeft het nu al gezegdquote:Op zondag 7 januari 2007 21:12 schreef BONG4002 het volgende:
Mwah, ik twijfel of Bart echt gaat, hij kan nog makkelijk worden omgepraat of zichzelf bedenken, binnen 24uur kan er nog veel veranderen!
Dat stuk vuil.quote:
*voorzichtig slingers op gaat hangenquote:Op zondag 7 januari 2007 21:10 schreef smalfilm het volgende:
[..]
Het staat ongeveer al vast geloof ik.
Mss kijkt ze nauwelijks de streamsquote:Op zondag 7 januari 2007 21:13 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Huh, kan ie echt niet maken tegenover Lesley, hij heeft het nu al gezegd
Idd. WAT een dozen.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:13 schreef Darklight het volgende:
De enige die relaxed zijn zijn volgens mij Sylvia en Huub, de rest maakt zich echt druk om niks
Waarschijnlijk iedereen op Bart na.quote:
Dat zou me helemaal niets verbazen. Die vent is tot alles in staat.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:14 schreef ron1970 het volgende:
Bart en Brian hebben de 24u aangevragen als ik het goed gelezen heb. Nl heeft gezegt dat hij ook gaat maar kan nergens teruglezen dat hij ook daawerkelijk de 24u heeft aangevraagd. Dadelijk gaan Bart en Brian(daar twijfel ik wel erg aan) eruit, en lach Nl nog hart in zijn vuistje en blijft lekker zitten.
Dat is toch de reden waarom ie gaat, of niet?quote:Op zondag 7 januari 2007 21:13 schreef schizolientje het volgende:
Zou Lesley nog in de paardenbak blijven werken als Bartje weg is???
Als ik Wilgo was zou ik lekker een leuk wijf zoeken in Suriname of zo en die sloerie bij de vullisbak zetten....quote:Op zondag 7 januari 2007 21:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach..... Wilgo krijgt dit "drama" ook nog wel te zien en trekt dan hopelijk eindelijk zijn conclusies.
En nou maar hopen dat Sylvia Huub's backup blijftquote:
Bart moest kiezen: blijven en Lesley ontslagen of eruit en Lesley blijft.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:12 schreef BONG4002 het volgende:
Mwah, ik twijfel of Bart echt gaat, hij kan nog makkelijk worden omgepraat of zichzelf bedenken, binnen 24uur kan er nog veel veranderen!
quote:
Dat heeft ie waarschijnlijk al gedaan.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:16 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Als ik Wilgo was zou ik lekker een leuk wijf zoeken in Suriname of zo en die sloerie bij de vullisbak zetten....![]()
dat hoop ik ookquote:Op zondag 7 januari 2007 21:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En nou maar hopen dat Sylvia Huub's backup blijft
Heeft hij al lang gedaan.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:16 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Als ik Wilgo was zou ik lekker een leuk wijf zoeken in Suriname of zo en die sloerie bij de vullisbak zetten....![]()
Maar als NL blijft, dan kan hij ervoor zorgen dat Huub het huis niet wint, en gaat de smoes van Brian niet meer op.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:15 schreef ruby het volgende:
[..]
Dat zou me helemaal niets verbazen. Die vent is tot alles in staat.![]()
Hoe kom je daar nou weer bij ?quote:Op zondag 7 januari 2007 21:16 schreef demins het volgende:
[..]
Bart moest kiezen: blijven en Lesley ontslagen of eruit en Lesley blijft.
En dan straks Nathanael en Huub die samen grijnzend in het kantoor proostend aan de whiskey zittenquote:Op zondag 7 januari 2007 21:15 schreef ruby het volgende:
[..]
Dat zou me helemaal niets verbazen. Die vent is tot alles in staat.![]()
quote:Op zondag 7 januari 2007 21:17 schreef CarOnline het volgende:
Oh, ik hoop echt dat ze eruit gaan, met Brian voorop, de vuile rat!![]()
Ja, het is niet meer wat het was hequote:Op zondag 7 januari 2007 21:18 schreef scanman01 het volgende:
En Nena jankt weer. Ik word ook schijtzeik van dat zeikwijf.
Wil ik ook wel weten.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:17 schreef CarOnline het volgende:
Huub is mn held! Iedereen in de stress omdat hij 1x flipt
En prachtig dat Stijn zei: Oprotten dan maar. Is dat echt zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |