auk ien aspegges ziet viel gelt!quote:Op zondag 7 januari 2007 17:49 schreef nightfall het volgende:
iek ben hier om batkamoers te betiegelu en viel keld te verdienu
Ya tozhe ne.quote:Op zondag 7 januari 2007 18:40 schreef Onderbroek het volgende:
snap niet wat je met dit topic wil
я не имею никакую идею вы говорите оquote:
quote:Op zondag 7 januari 2007 18:43 schreef Onderbroek het volgende:
[..]
я не имею никакую идею вы говорите о
Ik denk dat het codetaal is. Als je het achterste voren leest dan is het een Russisch recept voor ommeletten.quote:Op zondag 7 januari 2007 20:23 schreef StefanP het volgende:
Ik snap geen woord van je OP.
Juist wel toch?quote:Op zondag 7 januari 2007 17:28 schreef russianlife het volgende:
Ook in Nederland zit men natuurlijk niet te wachten op niet hier woonachtige mensen uit Oosteuropa die
hier de badkamer willen betegelen.
Volgens mij is het zo'n spammailtje samengesteld uit allerlei random stukjes uit andere documenten.quote:Op zondag 7 januari 2007 20:25 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ik denk dat het codetaal is. Als je het achterste voren leest dan is het een Russisch recept voor ommeletten.
Nee daar zitten wij niet op te wachtenquote:
Volgens mij zijn er niet zoveel tegelzetters meer.quote:Op zondag 7 januari 2007 23:24 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Nee daar zitten wij niet op te wachten
Nee joh, voor brandnetelsoep.quote:Op zondag 7 januari 2007 20:25 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ik denk dat het codetaal is. Als je het achterste voren leest dan is het een Russisch recept voor ommeletten.
Dit is toppie ik zoek nog een Russiche pianiste die op 19 jan a.s. komt spelen, heb piano thuis,quote:Op maandag 8 januari 2007 00:25 schreef Sessy het volgende:
Ik speelde vroeger keeeeigoed piano maar m'n mama en m'n lerares waren nogal pusherig. Afijn, wie Russische ouders heeft, begrijpt wat ik bedoel denk ik. Dus toen ben ik een keertje geflipt en daarna ben ik ermee gestopt.
Ik doe nou WO rechten, want tsja, als eerste-generatieallochtoon moet je vind ik natuurlijk wel braaf een allochtonenstudie doen! Anders komt de stereotypenpolitie je halen.![]()
Wil er iemand nog chifir?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |