ik denk niet dat het er toe doet, want er is geen bewijs dat ze 'gewoon' is weggelopen.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:09 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Is wel degelijk van belang.
In dit geval is er volgens mij sprake van een wegloper...en dat maakt een *vermissing* niet minder kut omdat je als ouder en familie in onzekerheid zit máár is minder erg als een vermissingszaak zoals het voorbeeld waar jij mee kwam
oke eensch, maar ook toen kwamen er mensen met dergelijke scneario's en wilde verhalen, en dat is best stekelig. Ben het wel met je eens dat de zaken op zich niet met elkaar te vergelijken zijn veder.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:09 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Is wel degelijk van belang.
In dit geval is er volgens mij sprake van een wegloper...en dat maakt een *vermissing* niet minder kut omdat je als ouder en familie in onzekerheid zit máár is minder erg als een vermissingszaak zoals het voorbeeld waar jij mee kwam
goed ideequote:Op zondag 7 januari 2007 21:12 schreef Loedertje het volgende:
TS-er?
Hebben jullie haar al gemaild?
Dat ze niet hoeft te zeggen hoe/waarom en waar maar dat je ouders de politie willen inschakelen omdat ze zich echt heel veel zorgen maken en of ze wellicht iig terug kan mailen zodat jullie weten dat het goed met haar gaat?
Hotels lijkt mij een dure zaak voor een meiske van 16 en die vriend Jamie kunnen jullie morgen via de school wel traceren lijkt mij.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:16 schreef Thedrummer het volgende:
Nee ze is nog nooit eerder weg gelopen, ze heeft het wel over hotels, opzichzelf wonen e.d. gehad..
maar je verwacht niet van der dat ze ineens wegloopt...
En ja we hebben haar al gemaild maar nog niks terug gehad..
Oh, gelukkig. De familie kan nu gerust slapen.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:03 schreef Loedertje het volgende:
TS-er, ik denk niet dat je moet denken aan zaken zoals die van Tanja Groen , je zus heeft waarschijnlijk gewoon zwaar de pest in omdat ze boos is op je ouders die liever hadden dat ze thuis bleef.
Ga er gewoon vanuit dat ze binnen een week weer thuiskomt en dat je ouders nog een zware dobber krijgen met deze puber die simpelweg denkt dat je ouders haar *geluk* verpesten
quote:Op zondag 7 januari 2007 19:41 schreef Rosbief het volgende:
Een zusje van 16![]()
Echt zonde om die kwijt te raken.
Sterkte ermee dan .quote:Op zondag 7 januari 2007 21:20 schreef Thedrummer het volgende:
eigenlijk stond er alleen in het mailtje van joh we missen je en laat iets van je horen.. dat we erg bezorgd om haar zijn..
DirkH, miep niet zo zeg, denk jij soms nu de meest wilde scenario's of zou het misschien weleens kunnen gaan om een ontevreden puber die boos was omdat ze een avondje thuis moest blijven?quote:Op zondag 7 januari 2007 21:19 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh, gelukkig. De familie kan nu gerust slapen.
Dankjewel Loedertje.
EN de beheerder van de hyves group 'leiden' sturen, evt ook 'gouda' enzo.dat kan je regelen via zo'n beheerder.quote:Op zondag 7 januari 2007 22:01 schreef Thedrummer het volgende:
mja nog niet geprobeerd idd.. Zal ik ook doen. dank je
Welnee, wat mij betreft is ze nu asperges aan het steken in Polen.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:23 schreef Loedertje het volgende:
[..]
DirkH, miep niet zo zeg, denk jij soms nu de meest wilde scenario's of zou het misschien weleens kunnen gaan om een ontevreden puber die boos was omdat ze een avondje thuis moest blijven?
Dacht dat jij altijd redelijk realistisch was.
Zij moet dan die uitnodiging accepteren hequote:Op zondag 7 januari 2007 22:50 schreef Zweefvliegje het volgende:
Kan je haar niet even toevoegen op MSN en kijken of ze online komt?
Die heeft - als ze al op msn verschijnt - iedereen die niets van haar verdwijning mag weten, geblokkeerd natuurlijk.quote:Op zondag 7 januari 2007 22:50 schreef Zweefvliegje het volgende:
Kan je haar niet even toevoegen op MSN en kijken of ze online komt?
Het lijkt mij ook sterk dat, als ze al op MSN komt, ze dat voor iedereen zichtbaar doet.quote:Op zondag 7 januari 2007 23:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zij moet dan die uitnodiging accepteren he
Kan natuurlijk gewoon zo zijn dat dat geweigerd wordt.
al geprobeerd?quote:Op zondag 7 januari 2007 20:05 schreef lesley het volgende:
even een tip : op nirsoft.com vind je een tooltje waarmee je het msn wachtwoord kunt achterhalen , als ze ook de optie om dat op te slaan gebruikt heefd, werkt dus alleen op de pc waar zij mee op msn gaat
Leesbevestiging iddquote:Op maandag 8 januari 2007 00:48 schreef beertenderrr het volgende:
kan je als je een mailtje stuurt niet ergens aanvinken dat je weet wanneer het mailtje geopend is? Dan weet je in iedergeval of ze op het internet is geweest en misschien dat het nog wel ergens te traceren is ook.
Ik weet overigens niet hoe je dat doet, maar er zijn hier genoeg mensen die er wel verstand van hebben
Dat kan maar werkt zo'n beetje alleen met Outlook.quote:Op maandag 8 januari 2007 00:48 schreef beertenderrr het volgende:
kan je als je een mailtje stuurt niet ergens aanvinken dat je weet wanneer het mailtje geopend is? Dan weet je in iedergeval of ze op het internet is geweest en misschien dat het nog wel ergens te traceren is ook.
Ik weet overigens niet hoe je dat doet, maar er zijn hier genoeg mensen die er wel verstand van hebben
Maar is het dan ook zo, dat als iemand 't mailtje in hotmail opent, jij (als outlookgebruiker) géén leesbevestiging krijgt?quote:Op maandag 8 januari 2007 00:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat kan maar werkt zo'n beetje alleen met Outlook.
Dat wil zeggen: Google, Hotmail etc etc versturen die leesbevestiging dus niet. Iets wat heel logisch is.
Bovendien geeft je emailprogramma als het goed is aan dat de zender graag een leesbevestiging wil, waarop je het versturen daarvan moet bevestigen. Dat zou ze dus gemakkelijk kunnen omzeilenquote:Op maandag 8 januari 2007 00:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat kan maar werkt zo'n beetje alleen met Outlook.
Dat wil zeggen: Google, Hotmail etc etc versturen die leesbevestiging dus niet. Iets wat heel logisch is.
Dat bericht over die vermiste Dean via Hyves? Die gaat idd als een speer heel hyves door, aangezien ik hem al 3 keer heb ontvangen vandaag..quote:Op zondag 7 januari 2007 21:59 schreef ee-04 het volgende:
Kreeg net ook doorstuurmailtje van iemand die kwijt is, misschien ook zoiets proberen??! Of via hyves zo een doorstuur ding ofzo!
Ja, dat is zo. Dat staat er tochquote:Op maandag 8 januari 2007 00:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Maar is het dan ook zo, dat als iemand 't mailtje in hotmail opent, jij (als outlookgebruiker) géén leesbevestiging krijgt?
sorry voor het offtopicgehalte btw
Bij prepaid ook gewoon volgens mij..quote:Op maandag 8 januari 2007 01:35 schreef Rapaille het volgende:
Rare vraag maar die telefoon die ze verloren is was dat prepaid of abonnement? Bij een abonnement kan de provider een uitdraai maken van de laatstgebelde nummers... dan bel je gewoon al haar vrienden af.
Helaas zal ze wel prepaid hebben (16 toch?)
Dat lijkt me ook, al afgezien van de prijs, ik zou zeggen, ga eens bij het LUMC kijken, een ziekenhuis is s'nachts warm, en redelijk makkelijk toegangbaar.quote:
en die laten daarna vaak hun kut aan jan en alleman zienquote:Op zondag 7 januari 2007 20:20 schreef Mirage het volgende:
Er zijn namelijk ook tieners die niet meer terug komen.
Ik ben er daar 1 van
is dat zo ?quote:Op maandag 8 januari 2007 09:55 schreef Herald het volgende:
[..]
en die laten daarna vaak hun kut aan jan en alleman zien
Zit ik ook aan te denkenquote:Op maandag 8 januari 2007 10:15 schreef NrSiX het volgende:
Sneu verhaal dit.. hoop dat je snel wat van haar hoort, loverboy circuit kan altijd natuurlijk
Jamie is de vriendin.quote:Op maandag 8 januari 2007 10:36 schreef Zweefvliegje het volgende:
TS ik citeer:
"verder is ze sinds kort niet meer welkom bij mijn vader(waar ze om de week zat), vanwege een aantal x geld jatten, liegen enz.."
En ze zit daar dus wel? Je hebt niet eerder je vader even geprobeerd te bellen?
Wel vreemd.
kijk geweldig!quote:Op maandag 8 januari 2007 11:02 schreef Colnago het volgende:
@ en straks naar leiden om een aantal winkels en fastfood ketens maar papiertje met foto en telefoonnummer op te laten hangen..
Ik ben buschauffeur en kom ook in Gouda maar hoewel ik de foto heb gezien denk ik dat ik haar niet snel zal herkennen tussen al de meiden die op elkaar lijken.
Maar ik zal m'n best doen en proberen om de foto uit te printen en op te hangen in de kantine voor chauffeurs die ook naar Leiden rijden.
Sterkte in ieder geval.
'Als het goed is'.quote:Op maandag 8 januari 2007 10:34 schreef Thedrummer het volgende:
we hebben haar moeder gesproken, maar jamie zit bij haar vader(als het goed is), die is op zijn werk, en die moeder probeert der vader te bellen, en belt ons dan terug..
Super toffe actiequote:Op maandag 8 januari 2007 11:02 schreef Colnago het volgende:
@ en straks naar leiden om een aantal winkels en fastfood ketens maar papiertje met foto en telefoonnummer op te laten hangen..
Ik ben buschauffeur en kom ook in Gouda maar hoewel ik de foto heb gezien denk ik dat ik haar niet snel zal herkennen tussen al de meiden die op elkaar lijken.
Maar ik zal m'n best doen en proberen om de foto uit te printen en op te hangen in de kantine voor chauffeurs die ook naar Leiden rijden.
Sterkte in ieder geval.
Succes met je zoektocht. Ik zal mijn ogen openhouden, dat de redactie dit soort nieuws niet plaatst en wel idiote nieuwsberichten plaatst als 'Chantal Janzen heel goed in bed' is totale waanzin. Maar goed dat er meer nieuwssites zijn...quote:Op maandag 8 januari 2007 12:11 schreef Thedrummer het volgende:
Ik heb dit gisteravond al als nieuwstip doorgegeven aan de redactie, en als meer mensen dat doen.. misschien dat het er op komt.
De vriendjes die spreken wel de waarheid.. heel verhaal over dat politie in geschakeld is enzo, en er was er maar 1 die wat wist en die heeft het vertelt, andere hebben ons nog aan adressen geholpen van andere vriendinnen van der, dus ze hebben iig geprobeerd te helpen.. en der beste vriendin.. dat wisselt nog wel eens.. En iedereen die we wisten hebben we ondertussen al benaderd.
en der mobiel is dus al sinds begin van de week weg.
de politie is ook al geinformeerd.. het staat op hun telex of hoe noem je dat.. mijn moeder is nu naar de bank, en naar gouda om te kijken of we wat vermistblaadjes mogen ophangen hier en daar..
ik hou jullie op de hoogte bij verdere ontwikkelingen.
Dat denk ik ook wel. Ze weten zeker meer dan ze vertellen. Ze willen haar natuurlijk niet afvallen, maar een beetje druk uitoefenen kan niet veel kwaad. Als zij zich zorgen gaan maken dan willen ze het vast wel vertellen en als ze zich duidelijk niet druk maken dan zit ze waarschijnlijk ergens veilig of het zijn niet zulke goede vriendinnen.quote:Op maandag 8 januari 2007 12:06 schreef matthijst het volgende:
Die kutvriendjes zeggen toch niet waar ze is...
Koters snappen niet dat familie het beste me d'r voor heeft. Denken dat ze is weggelopen omdat het allemaal klootzakken zijn... Zoiets.
Beetje hard aanpakken die etters dus, want die beste vriendin weet dondersgoed waar ze zit...
Je moet het er alleen ff uit weten te slaan
Mja, daar zou ik als ik haar was ook niet echt vrolijk van worden: na 1 dag sta je op een van de grootste sites van Nederland, je foto hangt in de buschauffeurskantine en wordt geplaatst bij verschillende fastfood restaurants...quote:Op maandag 8 januari 2007 12:18 schreef criplejim het volgende:
Na 1 dag had je al een topic aangemaakt?
Ik denk dat dat nogal meevalt hoor... De meeste jongeren beseffen heus wel dat hun ouders het beste met ze voor hebben.... alleen is dat nogal strijdig met hun eigen plannen, vaakquote:Op maandag 8 januari 2007 12:06 schreef matthijst het volgende:
Die kutvriendjes zeggen toch niet waar ze is...
Koters snappen niet dat familie het beste me d'r voor heeft. Denken dat ze is weggelopen omdat het allemaal klootzakken zijn... Zoiets.
Beetje hard aanpakken die etters dus, want die beste vriendin weet dondersgoed waar ze zit...
Je moet het er alleen ff uit weten te slaan
Ik vind het met de overkill wel meevallen hoor, logisch dat iemand in zo'n situatie alles doet wat mogelijk is.quote:Op maandag 8 januari 2007 12:22 schreef matthijst het volgende:
[..]
Mja, daar zou ik als ik haar was ook niet echt vrolijk van worden: na 1 dag sta je op een van de grootste sites van Nederland, je foto hangt in de buschauffeurskantine en wordt geplaatst bij verschillende fastfood restaurants...![]()
Beetje overkill volgens mij.
Grote kans dus dat zij ergens in of vlakbij Leiden is wat al verwacht werd...quote:Op maandag 8 januari 2007 12:50 schreef Thedrummer het volgende:
Oke.. we zijn bij de bank geweest en ze heeft iig een enkeltje leiden gekocht...
En dan zou ik zeker de politie inschakelen, want dan heeft ze ongetwijfeld ook een vals ID en kunnen ze direct ook de coffeeshops aanpakken als ze daar inderdaad binnen zitquote:Op maandag 8 januari 2007 12:56 schreef MissyMirjaM het volgende:
oh, misschien is het handig een aantal coffeeshops na te gaan
als ik het goed inschat zal ze zich daar misschien ook wel vertonen?
is die vader niet eerder te bereiken? je hebt t adres, kan de politie niet langsgaan? ik vind dit n raar verhaal.quote:Op maandag 8 januari 2007 12:57 schreef Thedrummer het volgende:
waarsschijnlijk zit ze bij de vader van jamie, dus vanaaf gaan we naar haar vader toe, omdat we dat adres hebben. ze zal nu inderdaad wel ergens in de stad zitten..
hier in leiden hoef je geen ID o.i.d. te showen, in ieder geval niet in alle.quote:Op maandag 8 januari 2007 12:57 schreef Troel het volgende:
[..]
En dan zou ik zeker de politie inschakelen, want dan heeft ze ongetwijfeld ook een vals ID en kunnen ze direct ook de coffeeshops aanpakken als ze daar inderdaad binnen zit
Dat lijkt mij ook. Als je bedenkt wat zo'n jong meisje allemaal kan overkomenquote:Op maandag 8 januari 2007 12:30 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik vind het met de overkill wel meevallen hoor, logisch dat iemand in zo'n situatie alles doet wat mogelijk is.
Hmm, dat is wel vervelend. Heb je deze gegevens al bij de politie gemeld?quote:Op maandag 8 januari 2007 13:06 schreef Thedrummer het volgende:
Hij schijnt geen huistelefoonnummer te hebben, dus uit het telefoonboek kunnen we het niet halen.
Ja dat vroeg ik me ook al eerder af..Mijn ouders hadden al vanaf begin de politie ingelicht,quote:Op maandag 8 januari 2007 13:07 schreef Troel het volgende:
[..]
Hmm, dat is wel vervelend. Heb je deze gegevens al bij de politie gemeld?
Wellicht zijn dit ooms en tantes van jamie, dus ik zou ze wel even langs gaan. Of anders gewoon domweg vragen naar jamie of naar haar vader op deze nummers.
Pas na 24 uur nemen ze het serieus (België althans), daarvoor worden verdwijningen beschouwd als weglopen.quote:Op maandag 8 januari 2007 13:11 schreef Salsagirl het volgende:
Ja dat vroeg ik me ook al eerder af..Mijn ouders hadden al vanaf begin de politie ingelicht,
Die kunnen veel meer nog doen..mits ze mee werken dan,maar met al die verdwijningen van meisjes gaan ze dat echt wel serieus nemen..
Ja, maar de 24 uur is nu al wel voorbijquote:Op maandag 8 januari 2007 13:13 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Pas na 24 uur nemen ze het serieus (België althans), daarvoor worden verdwijningen beschouwd als weglopen.
Maar het is nu wel langer dan 24 uur geleden..dus is het wel een optie..nu te doenquote:Op maandag 8 januari 2007 13:13 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Pas na 24 uur nemen ze het serieus (België althans), daarvoor worden verdwijningen beschouwd als weglopen.
is dit familie van hem toevallig?quote:Op maandag 8 januari 2007 13:06 schreef Thedrummer het volgende:
Hij schijnt geen huistelefoonnummer te hebben, dus uit het telefoonboek kunnen we het niet halen.
zegt al wat over t nivo van die ouders van jamie...quote:Op maandag 8 januari 2007 13:25 schreef Zweefvliegje het volgende:
Waarom willen ze dat niet doen? Het gaat toch om je zusje, niet om die ouders dat die ruzie onderling hebben..
been there,done that. in 1 middag wist ik ALLES van een totaal onbekende oplichter waar helemaal NIKS over bekent was.quote:Op maandag 8 januari 2007 13:51 schreef Dorthonion het volgende:
Nou bij Jamie dus wel.
Ik weet ook niet wat dat voor voor familie is, maar dat is ook een vreemd verhaal.
Het lijkt wel of ze ons gewoon niet wíllen helpen. (lijkt he)
We hebben nu de opa van Jamie aan de lijn gehad en die gaat proberen de vader van Jamie te pakken te krijgen.
Verder weten we nog steeds niks.
De moeder?quote:Op maandag 8 januari 2007 13:51 schreef Dorthonion het volgende:
Nou bij Jamie dus wel.
Ik weet ook niet wat dat voor voor familie is, maar dat is ook een vreemd verhaal.
Het lijkt wel of ze ons gewoon niet wíllen helpen. (lijkt he)
We hebben nu de opa van Jamie aan de lijn gehad en die gaat proberen de vader van Jamie te pakken te krijgen.
Verder weten we nog steeds niks.
quote:Op maandag 8 januari 2007 13:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
been there,done that. in 1 middag wist ik ALLES van een totaal onbekende oplichter waar helemaal NIKS over bekent was.
Dus ook dit kan niet zo moeilijk zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |