Grote kans dus dat zij ergens in of vlakbij Leiden is wat al verwacht werd...quote:Op maandag 8 januari 2007 12:50 schreef Thedrummer het volgende:
Oke.. we zijn bij de bank geweest en ze heeft iig een enkeltje leiden gekocht...
En dan zou ik zeker de politie inschakelen, want dan heeft ze ongetwijfeld ook een vals ID en kunnen ze direct ook de coffeeshops aanpakken als ze daar inderdaad binnen zitquote:Op maandag 8 januari 2007 12:56 schreef MissyMirjaM het volgende:
oh, misschien is het handig een aantal coffeeshops na te gaan
als ik het goed inschat zal ze zich daar misschien ook wel vertonen?
is die vader niet eerder te bereiken? je hebt t adres, kan de politie niet langsgaan? ik vind dit n raar verhaal.quote:Op maandag 8 januari 2007 12:57 schreef Thedrummer het volgende:
waarsschijnlijk zit ze bij de vader van jamie, dus vanaaf gaan we naar haar vader toe, omdat we dat adres hebben. ze zal nu inderdaad wel ergens in de stad zitten..
hier in leiden hoef je geen ID o.i.d. te showen, in ieder geval niet in alle.quote:Op maandag 8 januari 2007 12:57 schreef Troel het volgende:
[..]
En dan zou ik zeker de politie inschakelen, want dan heeft ze ongetwijfeld ook een vals ID en kunnen ze direct ook de coffeeshops aanpakken als ze daar inderdaad binnen zit
Dat lijkt mij ook. Als je bedenkt wat zo'n jong meisje allemaal kan overkomenquote:Op maandag 8 januari 2007 12:30 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik vind het met de overkill wel meevallen hoor, logisch dat iemand in zo'n situatie alles doet wat mogelijk is.
Hmm, dat is wel vervelend. Heb je deze gegevens al bij de politie gemeld?quote:Op maandag 8 januari 2007 13:06 schreef Thedrummer het volgende:
Hij schijnt geen huistelefoonnummer te hebben, dus uit het telefoonboek kunnen we het niet halen.
Ja dat vroeg ik me ook al eerder af..Mijn ouders hadden al vanaf begin de politie ingelicht,quote:Op maandag 8 januari 2007 13:07 schreef Troel het volgende:
[..]
Hmm, dat is wel vervelend. Heb je deze gegevens al bij de politie gemeld?
Wellicht zijn dit ooms en tantes van jamie, dus ik zou ze wel even langs gaan. Of anders gewoon domweg vragen naar jamie of naar haar vader op deze nummers.
Pas na 24 uur nemen ze het serieus (België althans), daarvoor worden verdwijningen beschouwd als weglopen.quote:Op maandag 8 januari 2007 13:11 schreef Salsagirl het volgende:
Ja dat vroeg ik me ook al eerder af..Mijn ouders hadden al vanaf begin de politie ingelicht,
Die kunnen veel meer nog doen..mits ze mee werken dan,maar met al die verdwijningen van meisjes gaan ze dat echt wel serieus nemen..
Ja, maar de 24 uur is nu al wel voorbijquote:Op maandag 8 januari 2007 13:13 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Pas na 24 uur nemen ze het serieus (België althans), daarvoor worden verdwijningen beschouwd als weglopen.
Maar het is nu wel langer dan 24 uur geleden..dus is het wel een optie..nu te doenquote:Op maandag 8 januari 2007 13:13 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Pas na 24 uur nemen ze het serieus (België althans), daarvoor worden verdwijningen beschouwd als weglopen.
is dit familie van hem toevallig?quote:Op maandag 8 januari 2007 13:06 schreef Thedrummer het volgende:
Hij schijnt geen huistelefoonnummer te hebben, dus uit het telefoonboek kunnen we het niet halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |