ik denk niet dat het er toe doet, want er is geen bewijs dat ze 'gewoon' is weggelopen.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:09 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Is wel degelijk van belang.
In dit geval is er volgens mij sprake van een wegloper...en dat maakt een *vermissing* niet minder kut omdat je als ouder en familie in onzekerheid zit máár is minder erg als een vermissingszaak zoals het voorbeeld waar jij mee kwam
oke eensch, maar ook toen kwamen er mensen met dergelijke scneario's en wilde verhalen, en dat is best stekelig. Ben het wel met je eens dat de zaken op zich niet met elkaar te vergelijken zijn veder.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:09 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Is wel degelijk van belang.
In dit geval is er volgens mij sprake van een wegloper...en dat maakt een *vermissing* niet minder kut omdat je als ouder en familie in onzekerheid zit máár is minder erg als een vermissingszaak zoals het voorbeeld waar jij mee kwam
goed ideequote:Op zondag 7 januari 2007 21:12 schreef Loedertje het volgende:
TS-er?
Hebben jullie haar al gemaild?
Dat ze niet hoeft te zeggen hoe/waarom en waar maar dat je ouders de politie willen inschakelen omdat ze zich echt heel veel zorgen maken en of ze wellicht iig terug kan mailen zodat jullie weten dat het goed met haar gaat?
Hotels lijkt mij een dure zaak voor een meiske van 16 en die vriend Jamie kunnen jullie morgen via de school wel traceren lijkt mij.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:16 schreef Thedrummer het volgende:
Nee ze is nog nooit eerder weg gelopen, ze heeft het wel over hotels, opzichzelf wonen e.d. gehad..
maar je verwacht niet van der dat ze ineens wegloopt...
En ja we hebben haar al gemaild maar nog niks terug gehad..
Oh, gelukkig. De familie kan nu gerust slapen.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:03 schreef Loedertje het volgende:
TS-er, ik denk niet dat je moet denken aan zaken zoals die van Tanja Groen , je zus heeft waarschijnlijk gewoon zwaar de pest in omdat ze boos is op je ouders die liever hadden dat ze thuis bleef.
Ga er gewoon vanuit dat ze binnen een week weer thuiskomt en dat je ouders nog een zware dobber krijgen met deze puber die simpelweg denkt dat je ouders haar *geluk* verpesten
quote:Op zondag 7 januari 2007 19:41 schreef Rosbief het volgende:
Een zusje van 16![]()
Echt zonde om die kwijt te raken.
Sterkte ermee dan .quote:Op zondag 7 januari 2007 21:20 schreef Thedrummer het volgende:
eigenlijk stond er alleen in het mailtje van joh we missen je en laat iets van je horen.. dat we erg bezorgd om haar zijn..
DirkH, miep niet zo zeg, denk jij soms nu de meest wilde scenario's of zou het misschien weleens kunnen gaan om een ontevreden puber die boos was omdat ze een avondje thuis moest blijven?quote:Op zondag 7 januari 2007 21:19 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh, gelukkig. De familie kan nu gerust slapen.
Dankjewel Loedertje.
EN de beheerder van de hyves group 'leiden' sturen, evt ook 'gouda' enzo.dat kan je regelen via zo'n beheerder.quote:Op zondag 7 januari 2007 22:01 schreef Thedrummer het volgende:
mja nog niet geprobeerd idd.. Zal ik ook doen. dank je
Welnee, wat mij betreft is ze nu asperges aan het steken in Polen.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:23 schreef Loedertje het volgende:
[..]
DirkH, miep niet zo zeg, denk jij soms nu de meest wilde scenario's of zou het misschien weleens kunnen gaan om een ontevreden puber die boos was omdat ze een avondje thuis moest blijven?
Dacht dat jij altijd redelijk realistisch was.
Zij moet dan die uitnodiging accepteren hequote:Op zondag 7 januari 2007 22:50 schreef Zweefvliegje het volgende:
Kan je haar niet even toevoegen op MSN en kijken of ze online komt?
Die heeft - als ze al op msn verschijnt - iedereen die niets van haar verdwijning mag weten, geblokkeerd natuurlijk.quote:Op zondag 7 januari 2007 22:50 schreef Zweefvliegje het volgende:
Kan je haar niet even toevoegen op MSN en kijken of ze online komt?
Het lijkt mij ook sterk dat, als ze al op MSN komt, ze dat voor iedereen zichtbaar doet.quote:Op zondag 7 januari 2007 23:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zij moet dan die uitnodiging accepteren he
Kan natuurlijk gewoon zo zijn dat dat geweigerd wordt.
al geprobeerd?quote:Op zondag 7 januari 2007 20:05 schreef lesley het volgende:
even een tip : op nirsoft.com vind je een tooltje waarmee je het msn wachtwoord kunt achterhalen , als ze ook de optie om dat op te slaan gebruikt heefd, werkt dus alleen op de pc waar zij mee op msn gaat
Leesbevestiging iddquote:Op maandag 8 januari 2007 00:48 schreef beertenderrr het volgende:
kan je als je een mailtje stuurt niet ergens aanvinken dat je weet wanneer het mailtje geopend is? Dan weet je in iedergeval of ze op het internet is geweest en misschien dat het nog wel ergens te traceren is ook.
Ik weet overigens niet hoe je dat doet, maar er zijn hier genoeg mensen die er wel verstand van hebben
Dat kan maar werkt zo'n beetje alleen met Outlook.quote:Op maandag 8 januari 2007 00:48 schreef beertenderrr het volgende:
kan je als je een mailtje stuurt niet ergens aanvinken dat je weet wanneer het mailtje geopend is? Dan weet je in iedergeval of ze op het internet is geweest en misschien dat het nog wel ergens te traceren is ook.
Ik weet overigens niet hoe je dat doet, maar er zijn hier genoeg mensen die er wel verstand van hebben
Maar is het dan ook zo, dat als iemand 't mailtje in hotmail opent, jij (als outlookgebruiker) géén leesbevestiging krijgt?quote:Op maandag 8 januari 2007 00:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat kan maar werkt zo'n beetje alleen met Outlook.
Dat wil zeggen: Google, Hotmail etc etc versturen die leesbevestiging dus niet. Iets wat heel logisch is.
Bovendien geeft je emailprogramma als het goed is aan dat de zender graag een leesbevestiging wil, waarop je het versturen daarvan moet bevestigen. Dat zou ze dus gemakkelijk kunnen omzeilenquote:Op maandag 8 januari 2007 00:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat kan maar werkt zo'n beetje alleen met Outlook.
Dat wil zeggen: Google, Hotmail etc etc versturen die leesbevestiging dus niet. Iets wat heel logisch is.
Dat bericht over die vermiste Dean via Hyves? Die gaat idd als een speer heel hyves door, aangezien ik hem al 3 keer heb ontvangen vandaag..quote:Op zondag 7 januari 2007 21:59 schreef ee-04 het volgende:
Kreeg net ook doorstuurmailtje van iemand die kwijt is, misschien ook zoiets proberen??! Of via hyves zo een doorstuur ding ofzo!
Ja, dat is zo. Dat staat er tochquote:Op maandag 8 januari 2007 00:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Maar is het dan ook zo, dat als iemand 't mailtje in hotmail opent, jij (als outlookgebruiker) géén leesbevestiging krijgt?
sorry voor het offtopicgehalte btw
Bij prepaid ook gewoon volgens mij..quote:Op maandag 8 januari 2007 01:35 schreef Rapaille het volgende:
Rare vraag maar die telefoon die ze verloren is was dat prepaid of abonnement? Bij een abonnement kan de provider een uitdraai maken van de laatstgebelde nummers... dan bel je gewoon al haar vrienden af.
Helaas zal ze wel prepaid hebben (16 toch?)
Dat lijkt me ook, al afgezien van de prijs, ik zou zeggen, ga eens bij het LUMC kijken, een ziekenhuis is s'nachts warm, en redelijk makkelijk toegangbaar.quote:
en die laten daarna vaak hun kut aan jan en alleman zienquote:Op zondag 7 januari 2007 20:20 schreef Mirage het volgende:
Er zijn namelijk ook tieners die niet meer terug komen.
Ik ben er daar 1 van
is dat zo ?quote:Op maandag 8 januari 2007 09:55 schreef Herald het volgende:
[..]
en die laten daarna vaak hun kut aan jan en alleman zien
Zit ik ook aan te denkenquote:Op maandag 8 januari 2007 10:15 schreef NrSiX het volgende:
Sneu verhaal dit.. hoop dat je snel wat van haar hoort, loverboy circuit kan altijd natuurlijk
Jamie is de vriendin.quote:Op maandag 8 januari 2007 10:36 schreef Zweefvliegje het volgende:
TS ik citeer:
"verder is ze sinds kort niet meer welkom bij mijn vader(waar ze om de week zat), vanwege een aantal x geld jatten, liegen enz.."
En ze zit daar dus wel? Je hebt niet eerder je vader even geprobeerd te bellen?
Wel vreemd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |