Hmm, ga ik ook eens proberenquote:Op zondag 7 januari 2007 16:06 schreef Stereotomy het volgende:
Net wakkeren Japans ontbeten!
[afbeelding]
Tamago kake gohan (en Youtube - rond de 3:00)
Eigenlijk best lekker. Gewoon gekookte rijst in een kommetje gooien, rauwe ei eroverheen, soja saus, mixen, stokjes pakken en naar binnen schuiven die handel![]()
Eten we vandaag 2 rode kruisjes, schat?quote:
Het was dus goed te etenquote:
Ik ben benieuwd.quote:Op zondag 7 januari 2007 18:28 schreef Bluezz het volgende:
Ik ga zo het pastinaak-oven probeersel maken
Aardappels in jasje, pruim-tomaten uit spanje (zou daar wél een tomsmaakje aan zitten? ) en gekookte eitjes in de sla.quote:Op maandag 8 januari 2007 16:05 schreef Bluezz het volgende:
Er ligt nog kibbeling en sla.
Straks maar even wat erbij verzinnen
Het was lekkerquote:Op maandag 8 januari 2007 16:22 schreef PdeHoog het volgende:
Denk dat ik vanavond een kipfiletje met wat prei in de oven ga doen en daarbij lekker aardappelblokjes in de oven ga doen met wat tijm erbij
Brownies!!!quote:Op maandag 8 januari 2007 20:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het was lekkerZo maar een bakkie koffie en dan straks brownies bakken
Yupquote:
te chocoladerig? bestaat dat?!quote:Op maandag 8 januari 2007 20:39 schreef Bluezz het volgende:
Laatste toetje van de feestdagenvoorraad *burp* Té chocoladerig for mie
(ik ben geen echte vrouw denk ik, ik hou niet van chocola)![]()
![]()
Preigehakt-schotelquote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:25 schreef kabouter.muts het volgende:
ik weet het nog niet ik heb van alles in huis
[..]complete voorraadkast[..]
wie bedenkt er iets lekkers voor me??
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:05 schreef tonja het volgende:
Vandaag migraine gehad, en bijna niets in huis.
Ik zit nu blokjes kaas met mosterd te eten. Straks wat vissticks.
Naja, beter dan niets.
Geen zalm meer in huis te bekennenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:57 schreef Stereotomy het volgende:
Overgebleven Gnocchi en overgebleven AH Matig Zalm
Donequote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:27 schreef PdeHoog het volgende:
On topic: ik ga vanavond een omelet maken denk ikHeb nog wat pancetta over, wat mini-krieltjes en ik haal er nog wat groenvoer bij een bak champignonnetjes
Moet lekker worden
Graag gedaan, schat.quote:
Hmm... * Stereotomy schept het marmite-kotzel van Karrel_Laaglawaai op en smeert het op zijn toastquote:
dat eet ik nu!quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:42 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
Kruidenboterstokbrood erbij!
Mijn ervaring is dat alles onder de 180 graden in een oven niet gaar wordt. Of dat aan mij, of de oven ligt, weet ik niet.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:22 schreef tonja het volgende:
De aardperen zijn na anderhalf uur oven op 150 graden nog steeds niet gaar.
Hup, die blender in en dan een atje!quote:
f*ck de prei, we hebben mixed grill gehaald met 4 soorten vlees, veel looksaus en frietenquote:
Die pizza was niet te vreten....quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:18 schreef Raissa het volgende:
Vanavond spaghetti, morgen zelf een pizzaatje maken..
7 uurquote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:30 schreef kabouter.muts het volgende:
We hebben net de sucadelapjes op. (zagen er al heel lekker uit bij kopen, erg mooi geaderd)
hadden wel 7 uur geprutteld en waren
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:33 schreef DarkElf het volgende:
[..]
f*ck de prei, we hebben mixed grill gehaald met 4 soorten vlees, veel looksaus en frieten
Oven-friet was er dus nietquote:Op zondag 14 januari 2007 17:34 schreef Raissa het volgende:
-Oven-frietjes (mits aanwezig, anders gebakken aardappelschijfjes)
Verschillende soorten suiken zijn gesmolten en bij het afkoelen tot blokjes/kussentjes gemaakt.quote:
Zo simpel en ook zó lekkerquote:Op zondag 14 januari 2007 11:48 schreef DuchessX het volgende:
Voor vanaaf: andijviestamp met uitgebakken spekkies (bereid door mijn man dus ik hoef zelf eens niet te koken)
Ik had m'n pasta misschien iets TE dun uitgeroldquote:Op zondag 14 januari 2007 12:59 schreef K-mail het volgende:
Vandaag ga ik zelf pasta maken, en dan een saus met gehaktballetjes erin erbij serveren
Kampioentjes zijn lekker, maar met een gehaktbalquote:Op maandag 15 januari 2007 14:47 schreef BonteAvond het volgende:
kampioentje met gehaktbal
Lucky you...quote:
Is dat lekker? Ik eet dat meestal op een meergranen broodje of een cracker.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:26 schreef PdeHoog het volgende:
Zweedse beschuitjes met filet american
Ik vond van welquote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:28 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
Is dat lekker? Ik eet dat meestal op een meergranen broodje of een cracker.
Ik ookquote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:42 schreef Haaibaaike het volgende:
Zuurkool met stukjes spek door heen en een rookworst erbij![]()
Hoe maak je die gecarameliseerde spruitjes Golfer?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:28 schreef golfer het volgende:
Straks: Gekruide krielaardappeltjes, gecaramelliseerde spruitjes en door onze dorpsslager gemaakte rundvleesrolletjes gevuld met parmaham, bladspinazie en parmezaanse kaas.![]()
Spruiten kort blancheren, daarna roerbakken, beetje bastertsuiker toevoegen en afblussen met een beetje balzamico-azijn.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:03 schreef Tezz het volgende:
Hoe maak je die gecarameliseerde spruitjes Golfer?
Oh ja! Dat had je ook al in mijn spruitjestopic gezegd....Heb het nog steeds niet gemaakt (luie ik). Maar bedankt voor de reminder, ga het zeker uitproberen!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Spruiten kort blancheren, daarna roerbakken, beetje bastertsuiker toevoegen en afblussen met een beetje balzamico-azijn.
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:28 schreef golfer het volgende:
Straks: Gekruide krielaardappeltjes, gecaramelliseerde spruitjes en door onze dorpsslager gemaakte rundvleesrolletjes gevuld met parmaham, bladspinazie en parmezaanse kaas.![]()
Als ik buiten aan de brievenbus ga hangen, kunnen jullie dan wat voedsel naar buiten gooien?quote:
again, met een kop zelfgemaakte groentensoepquote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:27 schreef Heidi- het volgende:
volkoren knäckebröd met filet american
OMG en mij niet uitnodigen... vrees dat wij spruiten eten.quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:28 schreef Salsagirl het volgende:
Eet nu lekker chocolade rozijntjes
En vanavond eten we lekker..
frites met van alles wat erbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |