Zegt dit je al iets meer?quote:Op zondag 7 januari 2007 15:17 schreef sanger het volgende:
Leuk, weer een nieuw project!!!!!
Waar staat dit huis eigenlijk? Vanaf de voorkant lijkt het erg veel op de huizen hier.
Zegt me niets, is ook de compleet andere kant van het land.....quote:Op zondag 7 januari 2007 15:25 schreef richie29 het volgende:
[..]
Zegt dit je al iets meer?
[afbeelding]
M'n nieuwe huisje staat in HengeloooOOoOoOooo
Damn...ik ben gespotquote:Op zondag 7 januari 2007 15:31 schreef Suikermais het volgende:
Das toch de hasseler es ?
Onder de vloer moet je YMVK kabel gebruiken; mits je ze wel in buis legt / vastzet aan de muurquote:Aantal vraagjes trouwens:
1- Onder de vloer, kruipruimte dus, hoor je eigelijk met YMVK-kabels te werken he? Dus als ik vanuit de meterkast onder de vloer naar een serie WCD's wil gaan moet dat met YMVK-kabel?
Die heb ik nog niet besteld namelijk
2- Gaat sleuven trekken in beton trouwens nog een beetje fatsoenlijk? Ik moet er nogal wat....
Leuk dat je hier langskomtquote:Op zondag 7 januari 2007 23:17 schreef Cybersijp het volgende:
Zal eens tijd worden ook Richie, dat je eens gaat verbouwen.... ( na al dat gelurk van je![]()
)
Leuk huiske, de spullen voor het toilet alten al veel mooie dingen zien ( gebruikte series etc )
Haha, en ik denken wat ziet dat parket er mooi uitquote:Op maandag 8 januari 2007 19:15 schreef richie29 het volgende:
Whehehe, dit vloer is laminaat en die gaat er vanavond/morgen UIT!
Ik heb een veul mooiere vloer gekocht en die gaat erin als al het schilder en breekwerk klaar is. Wordt een frans eiken vloertje...yeeha
Ff rondkijken bij de Praxis/Gamma/Formido is ook verstandig.quote:Op maandag 8 januari 2007 09:15 schreef BTKlus het volgende:
@Richie29
Ik vind je prijzen voor het sanitair een beetje aan de hoge kant!
Geberit duofix frontbediening ¤ 193,09 incl btw
Geberit Samba bediening ¤ 34,33 incl btw
Ongetwijfeld kost de sphinx ook minder
Ik zou even informeren bij de www.warmteservice.nl als ik jou was...
En je staatje van de elektra klopt ook niet de totaal prijzen lijst is niet x het aantal op dit moment en dat scheelt nogal tenzij er nog een kolom achterstaat die wij nu niet zien.
Eigenlijk is dat zo een gek idee nog niet. Bij de leenbakker e.d soort zaken kun je van die olieradiateurtjes kopen voor 2-3 tientjes.quote:Op woensdag 10 januari 2007 07:41 schreef Vesalius het volgende:
Waarom trek je die verwarmingen niet van de muur af? Elektrische kachel tijdelijk om het rond de 15 graden in huis te houden (warmer klust toch niet fijn).
Werkt veel makkelijker ook met afwerken en je kan de verwarmingen dan verven terwijl ze op schragen staan. Kan je overal makkelijk bij.
Of je moet er omheen stuccen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 09:19 schreef richie29 het volgende:
Ja komen jullie nu mee
Hehe, goeie tip wel, kijk heb er wel aan gedacht om die radiator eraf te halen, maar het zat er niet heel ver achter.
Achteraf viel het een beetje tegen, maar misschien moet het er met stucen alsnog wel af.
Dat was ook het eerste wat bij mij opkwam toen ik de foto's zag, gewoon de leidingen afdoppen, radiator helemaal weghalen, de wanden netjes afwerken en dan, voor de vloer erin komt (ivm boorstof en kans op lekkages), de radiator, geverfd en al, terughangenquote:Op woensdag 10 januari 2007 07:41 schreef Vesalius het volgende:
Waarom trek je die verwarmingen niet van de muur af? Elektrische kachel tijdelijk om het rond de 15 graden in huis te houden (warmer klust toch niet fijn).
Werkt veel makkelijker ook met afwerken en je kan de verwarmingen dan verven terwijl ze op schragen staan. Kan je overal makkelijk bij.
die zijn er idd, dat noemen ze een dozenboor, werkt ideaalquote:Op donderdag 11 januari 2007 09:43 schreef richie29 het volgende:
Oh ja...als laatste; Hier iemand zegmaar een heeeeel erg goed idee om 50mm inbouwdozen in beton uitgehakt te krijgen in een beton muur? Tot nu toe was het hopeloos.
Heb wel in de ronding van de dozen doorzeeft met gaatjes van de juiste diepte...maar dit lijkt echt nergens op. Is er een soort van 7-gaten zaag voor beton?![]()
En dat kan je ook kopen als 'opzetstuk' voor op mijn eigen boormachine? Qua capaciteit zal dat het probleem niet zijn denk ik..quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:07 schreef Gurb het volgende:
[..]
die zijn er idd, dat noemen ze een dozenboor, werkt ideaal
quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:10 schreef richie29 het volgende:
En dat kan je ook kopen als 'opzetstuk' voor op mijn eigen boormachine? Qua capaciteit zal dat het probleem niet zijn denk ik..
Anders zal het wel een ritje richting een verhuurbedrijf worden?
Das dus precies de jongen die ik ook heb. Helemaal compleet heb ik er dus 42 euries voor betaald. Verzegeld en wel...quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:59 schreef Gurb het volgende:
[..]
[afbeelding]
zo eentje, kost een euro of 50 tot 80 idd om te kopen, als je alles goed plant en aftekent, kan je hem ook een dag huren bij boels, kost een stuk minder.
Alleen gaat je verwarming dan lekken op alle koppelingen door de frictie die je gegarandeerd gaat krijgen. Althans bij mij moest ik alle koppelingen al aandraaien nadat ik de verwarming erweer opgezet had En dan bedoel ik niet de koppeling tussen verwarming en buis, Duh!, maar de koppelingen tussen de diverse buizen, die er op 1à2 mtr vandaan zaten.quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:46 schreef Solingjan het volgende:
Neem een paar blokken hout. Zet die onder de radiator. Maak de radiator los van de bestigingsbeugels en trek hem zoveel mogelijk naar voren. Dan denk ik dat je genoeg ruimte hebt om te stucken. Niet afkoppelen dus![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |