abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45110920
tering die brianon zijn blootje, nu denkt ie zeker dat ie lekker is etc, jakkes

maargoed hoop dat dgk nu eindelijk eens een compilatie gaat maken van al het gekonkel en gepush tov huub en dat eens aan de groep laat zien.

want begin echt een hekel aan het programma te krijgen, hoe krijg je iemand over de streep, maand lang alleen maar jennen, en dan verbaasd zijn als iemand je probeerd te raken. Nee dit lijkt meer op een programma: hoe krijg ik iemand in een psyg kliniek (doordat iemand doorslaat)

ik heb wel respect voor huub, want hij slikt het wel, ik vind dat hij nog wel zijn mannetje staat (alhoewel hij soms wel erg doordraaft)
  zondag 7 januari 2007 @ 15:56:32 #162
130524 Sonique
occasional streamer
pi_45110930
quote:
Op zondag 7 januari 2007 15:50 schreef bosb het volgende:

[..]

Ik zelf twijfel ook nog een beetje aan Bart, volgens mij doe hij alsof hij geknakt is.
Bart is de ontkenner. Hij weet het wel, maar ontkent het.

Bart is verlieft....

Nuff said...
pi_45110931
quote:
Op zondag 7 januari 2007 15:26 schreef Sonique het volgende:

[..]

Het is al afgelopen voor Huub denk ik...

Hij is precies geknakt waar NL het wilde knakken...

Knakpunt van iemand is belangrijk, dan weet je hoe ver je moet gaan.
Het is een kwestie van tijd voordat Huub eruit ligt.

Ik denk namelijk niet dat NL erg onder de indruk was van Huub z'n 'moment'...

De aanvallen op NL z'n moeder zijn op z'n minst zeer zwak te noemen...
Als ik het goed begrepen heb heeft NL vanacht bewust Huup lopen treiteren, om een agressieve reactie van Huub uit te lokken.
En dat dit hem gelukt is?
Zou mooi zijn als de programma makkers dit hele voorval de bewoners van de gouden kooi dit in de juiste volgorde zou laten zien.
Goedemorgen :W
  zondag 7 januari 2007 @ 15:57:21 #164
58921 Day
You can fly!
pi_45110960
quote:
Op zondag 7 januari 2007 15:51 schreef Gigageil het volgende:

[..]

Wat wou je dan? Een Big Brother 2 ?!
Dit is juist waar DGK om draait. Het slechtste in de mens boven zien te krijgen wat ze allemaal ervoor over hebben voor veel geld.......
Sfeer moet je denk ik thuis op de bank zoeken, niet in DGK.....IMHO.....anders zou ik niet eens kijken als het de hele GK zoals met Kerst en Oud&nieuw zou gaan. Nu is het weer tijd voor actie
Was DGK voor de komst van .NL een 2e BB dan?
Vond ik niet!
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  zondag 7 januari 2007 @ 15:57:45 #165
125528 Gigageil
Toevallig wel !
pi_45110978
quote:
Op zondag 7 januari 2007 15:55 schreef Day het volgende:

[..]

Lieve schat, ter geruststelling, want je blijft je maar druk maken om Brian's benen. Er is een apparaat besteld om zijn benen te trainen.

En met zijn bovenlijf is in ieder geval niks mis!
Pfff gelukkig.....ik kan het gewoon niet aanzien.....
pi_45110988
quote:
Op zondag 7 januari 2007 15:55 schreef Day het volgende:

[..]

Lieve schat, ter geruststelling, want je blijft je maar druk maken om Brian's benen. Er is een apparaat besteld om zijn benen te trainen.

En met zijn bovenlijf is in ieder geval niks mis!
Tot de kaaklijn
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
  Moderator zondag 7 januari 2007 @ 16:00:00 #167
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_45111027
quote:
Op zondag 7 januari 2007 15:50 schreef HiDiHo het volgende:
Is er nou al bekend wat Huub nou zo erg vond aan die tekst in zijn weblog?
Behalve Joep meloen en HUICHELAAR ??
Het gaat Huub geloof ik niet om de letterlijke teksten; het is het idee dat Nathanael van alle dingen die je met een weblog kan doen, ervoor kiest om een persoonlijke hetze tegen hem te voeren. Huub vindt dat spel-overgrenzend, en ziet het als een poging om hem als persoon (en niet alleen als speldeelnemer) stuk te maken.
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
pi_45111062
wie is die leukerd met de paraplu??
  zondag 7 januari 2007 @ 16:07:06 #169
130524 Sonique
occasional streamer
pi_45111251
quote:
Op zondag 7 januari 2007 15:56 schreef blomst het volgende:

[..]

Als ik het goed begrepen heb heeft NL vanacht bewust Huup lopen treiteren, om een agressieve reactie van Huub uit te lokken.
En dat dit hem gelukt is?
Zou mooi zijn als de programma makkers dit hele voorval de bewoners van de gouden kooi dit in de juiste volgorde zou laten zien.
het treiteren van Huub is al vanaf dag 1 aan de gang.
De explosie van Huub is een teken van onmacht, het overgeven en het kenbaar maken van z'n onmacht..

In feite is het mespelen met NL het zelfde, een teken van onmacht.

Daarom staat Sylvia zo sterk...

Sylvia is de enige die daar niet aan mee doet... Maar is Sylvia sterk genoeg om het tegen het hele huis op te nemen, ze heeft iig Huub als back-up, maar voor de rest staan alle opties nog open.

Als het goed is, gaat NL (en z'n personeel) zich nu op Sylvia richten... Een stemming om haar eruit te krijgen lijkt de beste optie, maar Sylvia heeft Huub als backup (of juist niet)

Het is te moeelijk om dat nu al te kunen zien, Even kijken hoe Huub hieruit gaat komen, en hoe de relatie tussen Sylvia en Huub zich ontwikkeld. Als deze sterker wordt, heeft NL een serieus probleem...

Dan kan het bijvoorbeeld zomaar eens een 'if you can't beat them, join them' scenario voor NL worden (Natasia, Nena en Ilona zijn al afgeschreven, die gaan uitzichzelf weg. Brian gaat na Nena eruit. En Bart trekt het niet in z'n eentje omdat Sylvia en NL de meerderheid vormen ofzoiets). Maar dat is heel ver kijken...
pi_45111265
huub gaat wat zeggen vanavond...... En niet dat hij er spijt van heeft.
  zondag 7 januari 2007 @ 16:07:43 #171
125528 Gigageil
Toevallig wel !
pi_45111271
quote:
Op zondag 7 januari 2007 15:57 schreef Day het volgende:

[..]

Was DGK voor de komst van .NL een 2e BB dan?
Vond ik niet!
Moi....echt de beloofde actie bleef wel uit.......ik snap de opbouw van TIEN, en de rust rond Kerst, maar nu mag het van mij wel wat grover worden.....
Laat er eens een crimineel net uit de bajes in of zo, of een paar echte hoeren, in ieder geval mensen uit het echte (niet zo beschermd, of opgeleidt, of netjes opgevoed) leven en die niet zo makkelijk met zich laten sollen, en dmv levenservaring hun mondje weten te roeren. Niet de uit boekjes en films geleerde "wijsheid" van een Bart of een Brian......
  zondag 7 januari 2007 @ 16:08:55 #172
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_45111304
quote:
Op zondag 7 januari 2007 16:00 schreef Gert het volgende:

[..]

Het gaat Huub geloof ik niet om de letterlijke teksten; het is het idee dat Nathanael van alle dingen die je met een weblog kan doen, ervoor kiest om een persoonlijke hetze tegen hem te voeren. Huub vindt dat spel-overgrenzend, en ziet het als een poging om hem als persoon (en niet alleen als speldeelnemer) stuk te maken.
It's all in the game !
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_45111370
Aan alle mensen die de hele dag al Pro huub zijn. Horen jullie nu wat hij zegt. Hij geeft toe dat hij verloren heeft gisteravond, en geeft ook aan dat zijn drankgebruik er een rol in speelt.
Dit bevestigt het verhaal dat .nl gewoon gewonnen heeft en huub zich heet laten gaan.
  zondag 7 januari 2007 @ 16:12:46 #174
130524 Sonique
occasional streamer
pi_45111418
quote:
Op zondag 7 januari 2007 16:11 schreef bosb het volgende:
Aan alle mensen die de hele dag al Pro huub zijn. Horen jullie nu wat hij zegt. Hij geeft toe dat hij verloren heeft gisteravond, en geeft ook aan dat zijn drankgebruik er een rol in speelt.
Dit bevestigt het verhaal dat .nl gewoon gewonnen heeft en huub zich heet laten gaan.
Wat ik zeg....

Ik vind het wel jammer, want Huub had potential in m'n ogen. Ik had oiets van 'eindelijk iemand met niveau'

Te hoog gegrepen...
pi_45111449
quote:
Op zondag 7 januari 2007 16:12 schreef Sonique het volgende:

[..]

Wat ik zeg....
jammer alleen dat het verder opeens stil blijft dat wij het wat dit betreft met elkaar eens waren was al een beetje duidelijk.
pi_45111515
Ik ben tegen NL en zie hem niet als winnaar. Over Huub: Begrip, maar ook vind ik het jammer dat hij zich heeft laten uitlokken tot bepaalde uitspraken. Niet om de uitspraken zelf, maar om het effect wat Nl er mee bereikt.

Toch heeft Huub zich wel ingehouden, daarom bijna en niet helemaal. Dan lag NL nu in het ziekenhuis.
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_45111521
Huub gaat vanavond verantwoording afleggen aan de groep
"L'ignorance toujours est prête à s'admirer."
pi_45111542
Huub geeft nu ook aan dat het hem niets oplevert, hij levert alleen maar in voor een kort moment van genoegdoening. Ik ben heel blij dat hij dit zelf wel goed beseft en hoop ook dat hij hier vanavond ook iets mee doet.

Wat de rest van de groep daarmee doet zal mij benieuwen
pi_45111547
Sylvia distantieert zich nu toch wel van Huub !
"L'ignorance toujours est prête à s'admirer."
  zondag 7 januari 2007 @ 16:16:44 #180
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_45111561
quote:
Op zondag 7 januari 2007 16:11 schreef bosb het volgende:
Nathanael is toch begonnen met Huub bashen ??
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')