Bart is de ontkenner. Hij weet het wel, maar ontkent het.quote:Op zondag 7 januari 2007 15:50 schreef bosb het volgende:
[..]
![]()
Ik zelf twijfel ook nog een beetje aan Bart, volgens mij doe hij alsof hij geknakt is.
Als ik het goed begrepen heb heeft NL vanacht bewust Huup lopen treiteren, om een agressieve reactie van Huub uit te lokken.quote:Op zondag 7 januari 2007 15:26 schreef Sonique het volgende:
[..]
Het is al afgelopen voor Huub denk ik...
Hij is precies geknakt waar NL het wilde knakken...
Knakpunt van iemand is belangrijk, dan weet je hoe ver je moet gaan.
Het is een kwestie van tijd voordat Huub eruit ligt.
Ik denk namelijk niet dat NL erg onder de indruk was van Huub z'n 'moment'...
De aanvallen op NL z'n moeder zijn op z'n minst zeer zwak te noemen...
Was DGK voor de komst van .NL een 2e BB dan?quote:Op zondag 7 januari 2007 15:51 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Wat wou je dan? Een Big Brother 2 ?!
Dit is juist waar DGK om draait. Het slechtste in de mens boven zien te krijgen wat ze allemaal ervoor over hebben voor veel geld.......
Sfeer moet je denk ik thuis op de bank zoeken, niet in DGK.....IMHO.....anders zou ik niet eens kijken als het de hele GK zoals met Kerst en Oud&nieuw zou gaan. Nu is het weer tijd voor actie![]()
Pfff gelukkig.....ik kan het gewoon niet aanzien.....quote:Op zondag 7 januari 2007 15:55 schreef Day het volgende:
[..]
Lieve schat, ter geruststelling, want je blijft je maar druk maken om Brian's benen. Er is een apparaat besteld om zijn benen te trainen.
En met zijn bovenlijf is in ieder geval niks mis!
Tot de kaaklijnquote:Op zondag 7 januari 2007 15:55 schreef Day het volgende:
[..]
Lieve schat, ter geruststelling, want je blijft je maar druk maken om Brian's benen. Er is een apparaat besteld om zijn benen te trainen.
En met zijn bovenlijf is in ieder geval niks mis!
Het gaat Huub geloof ik niet om de letterlijke teksten; het is het idee dat Nathanael van alle dingen die je met een weblog kan doen, ervoor kiest om een persoonlijke hetze tegen hem te voeren. Huub vindt dat spel-overgrenzend, en ziet het als een poging om hem als persoon (en niet alleen als speldeelnemer) stuk te maken.quote:Op zondag 7 januari 2007 15:50 schreef HiDiHo het volgende:
Is er nou al bekend wat Huub nou zo erg vond aan die tekst in zijn weblog?
Behalve Joep meloen en HUICHELAAR ??
het treiteren van Huub is al vanaf dag 1 aan de gang.quote:Op zondag 7 januari 2007 15:56 schreef blomst het volgende:
[..]
Als ik het goed begrepen heb heeft NL vanacht bewust Huup lopen treiteren, om een agressieve reactie van Huub uit te lokken.
En dat dit hem gelukt is?
Zou mooi zijn als de programma makkers dit hele voorval de bewoners van de gouden kooi dit in de juiste volgorde zou laten zien.
Moi....echt de beloofde actie bleef wel uit.......ik snap de opbouw van TIEN, en de rust rond Kerst, maar nu mag het van mij wel wat grover worden.....quote:Op zondag 7 januari 2007 15:57 schreef Day het volgende:
[..]
Was DGK voor de komst van .NL een 2e BB dan?
Vond ik niet!
It's all in the game !quote:Op zondag 7 januari 2007 16:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Het gaat Huub geloof ik niet om de letterlijke teksten; het is het idee dat Nathanael van alle dingen die je met een weblog kan doen, ervoor kiest om een persoonlijke hetze tegen hem te voeren. Huub vindt dat spel-overgrenzend, en ziet het als een poging om hem als persoon (en niet alleen als speldeelnemer) stuk te maken.
Wat ik zeg....quote:Op zondag 7 januari 2007 16:11 schreef bosb het volgende:
Aan alle mensen die de hele dag al Pro huub zijn. Horen jullie nu wat hij zegt. Hij geeft toe dat hij verloren heeft gisteravond, en geeft ook aan dat zijn drankgebruik er een rol in speelt.
Dit bevestigt het verhaal dat .nl gewoon gewonnen heeft en huub zich heet laten gaan.
jammer alleen dat het verder opeens stil blijftquote:
Nathanael is toch begonnen met Huub bashen ??quote:Op zondag 7 januari 2007 16:11 schreef bosb het volgende:
Aan alle mensen die de hele dag al Pro huub zijn. Horen jullie nu wat hij zegt. Hij geeft toe dat hij verloren heeft gisteravond, en geeft ook aan dat zijn drankgebruik er een rol in speelt.
Dit bevestigt het verhaal dat .nl gewoon gewonnen heeft en huub zich heet laten gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |