Wat dan ?quote:Op zondag 7 januari 2007 16:24 schreef Day het volgende:
Bart trekt het, volgens mij, ook niet lang meer.
Jij begrijpt wat ik net bedoelde!quote:Op zondag 7 januari 2007 16:25 schreef bosb het volgende:
[..]
Natasia speelt het spel richting de persoon. Een manier waarop je het spel kunt spelen, Huub is vanacht een grens overschreden door te vergeten dat het een spel is en de familie van .nl aan te vallen. Dat zorgt er ook voor dat de rest er zo boos om is.
denk idd wel dat hij nu weg gaatquote:Op zondag 7 januari 2007 16:26 schreef tipsch het volgende:
NL, hou alsjeblieft de eer aan jezelf en LAZER OP!
Maar waarom spreken ze andere dan niet aan op hun gedrag.quote:Op zondag 7 januari 2007 16:24 schreef Sonique het volgende:
[..]
Kwestie van ontkennen en een gebrek aan inzicht van de bewoners...
1e laag (wat wij zien op TV en stream, het spel etc etc)quote:
Dat heb ik ook en moet dan maar beslissen of het spel niet te hard voor mij is.quote:Op zondag 7 januari 2007 16:28 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Maar waarom spreken ze andere dan niet aan op hun gedrag.
Natasia mag alles zeggen.
Ik begrijp er echt niks meer van en denk dat het voor Huub beter is dat hij gaat.
Zou ik heel jammer vinden maar hij kan alleen maar dieper vallen in het huis.
Gelukkig zijn er een hoop kijkers die nog steeds achter Huub staan.
Maar zo kijken is ook niet meer leuk.
Doet me soms gewoon zeer om dit allemaal aan te zien.
Ik vind die aanval van Huub niet zwak....het is eerder een gevolg van en een wonder dat hij het zolang heeft weten in te houden.....persoonlijk was ik zelf veel eerder door het lint gegaan.quote:Op zondag 7 januari 2007 15:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die aanvallen waren zwak ja... net zo zwak als Nathanael al 24 dagen tegen Huub doet. Ik denk wél dat Nathanael onder de indruk was. Hij was zelfs bang volgens mij, hoewel hij dat nooit zal toegeven. Pas toen Huub al lang in bed lag kwam hij met grote praatjes dat hij 'het jochie' wel wat zal aandoen zodra het uit de villa is. Ik denk dat Huub alles behalve geknakt is. Maar de tijd zal het leren
sja tis een saaie boel vergeleken met gisteravondquote:Op zondag 7 januari 2007 16:30 schreef HiDiHo het volgende:
Op 4 streams wordt gewoon helemaal niets gezegt![]()
De rest zijn de zelfde laffe honden als vroeger op de Middelbare school zich aansloten bij de sterke groep die 1 pispaaltje van de klas uitzochten om de aandacht van zichzelf af te leiden en die dan maar de hele klas of liefst de hele school tegen zo'n zwakker individu opzetten .......quote:Op zondag 7 januari 2007 16:23 schreef rooie3 het volgende:
Wat ik niet snap is dit.
Als Huub iets flikt moet de hele groep erover oordelen en staat hij alleen.
Als die andere wat doen is het heel normaal.
Natasia is toch ook bezig tegen Sylvia met hele nare woorden.
Soms vraag ik me af zien wij het zo verkeerd en is Huub slecht.
En is de rest zo aardig.
laag 1 en 3 mixen....quote:Op zondag 7 januari 2007 16:33 schreef riri het volgende:
[..]
Ik vind die aanval van Huub niet zwak....het is eerder een gevolg van en een wonder dat hij het zolang heeft weten in te houden.....persoonlijk was ik zelf veel eerder door het lint gegaan.
De werkwijze van NL is alles behalve open....het is een sluw,vals,misselijk ventje en zo iemand moest ik niet in mijn buurt hebben,ook al waren zijn aanvallen niet tegen mij gericht als ik in het huis zat en iemand werd zo getreiterd als Huub nam ik daar openlijk stelling tegen....ik vind de rest van de groep ook ziek zwak en misselijk.
quote:Op zondag 7 januari 2007 16:33 schreef riri het volgende:
[..]
Ik vind die aanval van Huub niet zwak....het is eerder een gevolg van en een wonder dat hij het zolang heeft weten in te houden.....persoonlijk was ik zelf veel eerder door het lint gegaan.
De werkwijze van NL is alles behalve open....het is een sluw,vals,misselijk ventje en zo iemand moest ik niet in mijn buurt hebben,ook al waren zijn aanvallen niet tegen mij gericht als ik in het huis zat en iemand werd zo getreiterd als Huub nam ik daar openlijk stelling tegen....ik vind de rest van de groep ook ziek zwak en misselijk.
vreemde lasagne!quote:Op zondag 7 januari 2007 16:30 schreef Sonique het volgende:
[..]
1e laag (wat wij zien op TV en stream, het spel etc etc)
2e laag (redactie, het sturende element etc etc)
3e laag (real life, zoals wij dat kennen met al z'n normen en waarden)
Wil je winnen, dan blijf je in laag 1 en soms laag 2.
Zodra je laag 3 erbij haalt, ben je verloren.
Het bekende 'je haalt realiteit en spel door elkaar'
ik zie ze allemaalquote:Op zondag 7 januari 2007 16:36 schreef Sonique het volgende:
[..]
Als je alleen be bovenste laag bekijkt wel ja...
satanlasagne.
het zou ook onzettend stom zijn als ze huub laat vallen ! huub is haar enige backup waar ze wat aanheeft ...andersom ook .....aangezien ilona zo labiel als de pest is ...quote:Op zondag 7 januari 2007 16:19 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ze begrijpt het wel.
Denk niet dat Sylvia hem laat vallen.
De grens van spel en werkelijkheid....is het allemaal maar spel?quote:Op zondag 7 januari 2007 16:25 schreef bosb het volgende:
[..]
Natasia speelt het spel richting de persoon. Een manier waarop je het spel kunt spelen, Huub is vanacht een grens overschreden door te vergeten dat het een spel is en de familie van .nl aan te vallen. Dat zorgt er ook voor dat de rest er zo boos om is.
Dat is wel zo. Maar dan speel je geen spel, dan zet je het spel in de pauze stand.quote:Op zondag 7 januari 2007 16:39 schreef snetje het volgende:
[..]
het zou ook onzettend stom zijn als ze huub laat vallen ! huub is haar enige backup waar ze wat aanheeft ...andersom ook .....aangezien ilona zo labiel als de pest is ...
zolang die 2 elkaar backuppen is er voor hun niks aan de hand en kunnen ze het heel lang volhouden![]()
mwah dan mag je mij stekeblind noemen. Dat is de opvatting die ik heb over mensen die niet meer doorhebben dat het een spel is. Deze mening mogen we over elkaar hebben volgens mij.quote:Op zondag 7 januari 2007 16:39 schreef riri het volgende:
[..]
De grens van spel en werkelijkheid....is het allemaal maar spel?
Hypocriet is het....het gedrag van NL is puur schijnheilig gedrag....als je dat niet wilt zien ben je stekeblind...sorry
Big ups dude...quote:Op zondag 7 januari 2007 16:41 schreef bosb het volgende:
[..]
mwah dan mag je mij stekeblind noemen. Dat is de opvatting die ik heb over mensen die niet meer doorhebben dat het een spel is. Deze mening mogen we over elkaar hebben volgens mij.
Het gedrag van .nl lijkt idd schijnheilig maar hij werkt er wel iemand mee naar buiten waarschijnlijk en is dus een stap dichter bij de overwinning (van het SPEL)
Tsja ze bestellen samen een heel wapenarsenaal en een tank en een apache.... Hoe serieus neem je hetquote:Op zondag 7 januari 2007 16:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kan je zien wat voor lafbek Satanael is. Hij kan het niet met woorden of zijn handen af.
Maar als dat het énige criterium is, dan mag het beledigen van Nathanals "mama" dus ook.quote:Op zondag 7 januari 2007 16:41 schreef bosb het volgende:
[..]
mwah dan mag je mij stekeblind noemen. Dat is de opvatting die ik heb over mensen die niet meer doorhebben dat het een spel is. Deze mening mogen we over elkaar hebben volgens mij.
Het gedrag van .nl lijkt idd schijnheilig maar hij werkt er wel iemand mee naar buiten waarschijnlijk en is dus een stap dichter bij de overwinning (van het SPEL)
Dat geintje kwam pas later. Alleen de gedachtegang van Satanael zegt al genoeg. Daar doelde ik op.quote:Op zondag 7 januari 2007 16:44 schreef bosb het volgende:
[..]
Tsja ze bestellen samen een heel wapenarsenaal en een tank en een apache.... Hoe serieus neem je het![]()
De obsessie is wederzijds.quote:Op zondag 7 januari 2007 16:50 schreef Darklight het volgende:
vogens mij is nl obsessed door huub en niet omgekeerd
Hij heeft er zelf ook al over geklaagd, ik geloof dat hij gevraagd heeft of er een legpress kan komen...quote:Op zondag 7 januari 2007 15:37 schreef Gigageil het volgende:
Ben echt benieuwd wanneer Brian zijn onderbenen nou eens gaat trainen......lijkt me wel leuk als ie van de zomer, als het zwemweer is geworden, keihard wakkergeschud wordt door één of ander lekker wijf die ineens schreeuwt " Iiiiiihhhhhh !!!!ga weg met die dunne spillebeentjes van je !!!"
![]()
Tuurlijk kijk ik er niet raar van op dat huub breekt. Ik denk ook dat .nl daar niet raar van opkijkt. En het feit dat 10 dit ontkent is ook logisch maar als je even heel concreet naar het programma kijkt, moet er uiteindelijk iemand alleen overblijven. Er zijn een heleboel manieren om dit te bereiken en er is weinig verboden.quote:Op zondag 7 januari 2007 16:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar als dat het énige criterium is, dan mag het beledigen van Nathanals "mama" dus ook.
Ik ben van mening dat dit te ver gaat, maar dat óók het clubje van Nathanael te ver gaat met hun structurele getreiter tegen Huub.
Huub is gisteren uit zijn slof geschoten. Je kunt dat "zwak" noemen, maar ik vind het eerder bewonderenswaardig dat hij het nog zo lang heeft uitgehouden. We hebben te maken met ménsen, en je kunt niet iemand dag-in-dag-uit gaan lopen treiteren en dan gek opkijken als iemand een keer breekt. Als dát de bedoeling van het spel is, wat Tien ten stelligste ontkent, dan is dat een héél gevaarlijk spel, en wat mij betreft ethisch onverantwoord.
Los daarvan vind ik het ook uiterst laf, om met een groepje iemand het leven zuur te maken.
Ik vind het raar van Huub dat hij niet door heeft dat het een spel is, terwijl hij zelf als grootste spelspeler zichzelf in het huis profileerd.quote:Op zondag 7 januari 2007 16:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar als dat het énige criterium is, dan mag het beledigen van Nathanals "mama" dus ook.
Ik ben van mening dat dit te ver gaat, maar dat óók het clubje van Nathanael te ver gaat met hun structurele getreiter tegen Huub.
Huub is gisteren uit zijn slof geschoten. Je kunt dat "zwak" noemen, maar ik vind het eerder bewonderenswaardig dat hij het nog zo lang heeft uitgehouden. We hebben te maken met ménsen, en je kunt niet iemand dag-in-dag-uit gaan lopen treiteren en dan gek opkijken als iemand een keer breekt. Als dát de bedoeling van het spel is, wat Tien ten stelligste ontkent, dan is dat een héél gevaarlijk spel, en wat mij betreft ethisch onverantwoord.
Los daarvan vind ik het ook uiterst laf, om met een groepje iemand het leven zuur te maken.
Je ziet toch neem ik aan wel in dat alles is begonnen met hoe Huub ontvangen werd. Van begin af aan hebben ze zo lullig mogelijk tegen hem gedaan. Vanaf dag één is NL aan de gang geweest met treiterijen. Hele simpele dingetjes, aan de hele groep vragen wat ze willen drinken en Huub overslaan. Nathánael is de aanstichter, samen met Bart, van deze ellende. Ik vind het een walgelijke spelopvatting.quote:
Hij jankt niet. hij bespeelt Ilona....quote:Op zondag 7 januari 2007 16:49 schreef rooie3 het volgende:
Nee NL je heb niks uitgedaagt.
Je bent vanaf de eerste dag al bezig.
Gisteren wilde je hem gewoon uitdagen om te slaan.
Was toch tactiek en nu zitten janken.
Ik ben blij dat je het iig ziet als een spelopvatting. En daar mag je idd je eigen mening over hebben.Het lijkt er wel op dat deze spelopvatting werkt dus het zal me niet verbazen dat als huub straks weg is, we deze spelopvatting weer zien richting een andere bewoner.quote:Op zondag 7 januari 2007 16:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Je ziet toch neem ik aan wel in dat alles is begonnen met hoe Huub ontvangen werd. Van begin af aan hebben ze zo lullig mogelijk tegen hem gedaan. Vanaf dag één is NL aan de gang geweest met treiterijen. Hele simpele dingetjes, aan de hele groep vragen wat ze willen drinken en Huub overslaan. Nathánael is de aanstichter, samen met Bart, van deze ellende. Ik vind het een walgelijke spelopvatting.
quote:Op zondag 7 januari 2007 16:57 schreef Sonique het volgende:
[..]
Hij jankt niet. hij bespeelt Ilona....
Kom op zeg, als je dat niet kan zien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |