niet een vraag met een vraag beantwoordenquote:Op zondag 7 januari 2007 15:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wie zit zich sinds het gebeuren non stop enorm druk te maken om alles wat er is gebeurd en is continu bezig maatjes te vinden die het met hem eens zijn?
Okee, om op jouw vraag te antwoorden: Huub.quote:Op zondag 7 januari 2007 15:19 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
niet een vraag met een vraag beantwoorden
Over maatjes gesproken. Heeft Huub het gebeuren al besproken met Sylvia eigenlijk?quote:Op zondag 7 januari 2007 15:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wie zit zich sinds het gebeuren non stop enorm druk te maken om alles wat er is gebeurd en is continu bezig maatjes te vinden die het met hem eens zijn?
Ze heeft iets gehoord van Ilona geloof ik... en kon Huub wel enigszins begrijpen. Maar verder weet ik ook weinig. Is wel zeer belangrijk voor Huub, want als hij Sylvia ook tegen zich krijgt is het snel afgelopen.quote:Op zondag 7 januari 2007 15:20 schreef Day het volgende:
[..]
Over maatjes gesproken. Heeft Huub het gebeuren al besproken met Sylvia eigenlijk?
Of houdt die zich, zoals gewoonlijk, weer overal buiten?
Ik had op je vraag gereageerd over streams.quote:Op zondag 7 januari 2007 15:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Okee, om op jouw vraag te antwoorden: Huub.
Dan was je te laatquote:Op zondag 7 januari 2007 15:21 schreef F04 het volgende:
[..]
Flauw hoor. Ik had COS 137 aangemaakt. Heeft één of andere Joep moderator hem gesloten.
Nee, hij was achterlijk veel te vroeg.quote:
Het is al afgelopen voor Huub denk ik...quote:Op zondag 7 januari 2007 15:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze heeft iets gehoord van Ilona geloof ik... en kon Huub wel enigszins begrijpen. Maar verder weet ik ook weinig. Is wel zeer belangrijk voor Huub, want als hij Sylvia ook tegen zich krijgt is het snel afgelopen.
lol, ja kan ookquote:
Ik denk dat Nathanael een beetje geschrokken en geknakt is. En dat zal nog sterker worden als er helemaal geen consequenties komen voor Huub. Dan flipt hij helemaal en heb je zelfs kans dat hij de villa verlaat (hoewel ik dat niet verwacht). Dus in zoverre vind ik niet dat Huub verloren heeft. Hij had alleen Sylvia maar en dat is volgens mij niet veranderd.quote:Op zondag 7 januari 2007 15:12 schreef rooie3 het volgende:
[..]
ik dacht dat jij dat wel wist.
Meestal zien we hetzelfde en denken ook zo.
Maar wat heeft Huub gewonnen dan.
Ja in mijn ogen vond ik het heel goed van hem.
Maar hij wint er niks mee omdat die drie toch doorgaan.
En NL nog sterker uit de strijd komt in huis.
Zelfs Ilona is het nu zat.
Klopt, .nl is gewoon spel technisch gezien de absolute winnaar. Reacties van mensen buiten de kooi zijn voor hem niet echt boeiend. Bijna alle miljonairs staan volledig aan zijn kant, en huub zal snel vertrekken.quote:Op zondag 7 januari 2007 15:26 schreef Sonique het volgende:
[..]
Het is al afgelopen voor Huub denk ik...
Hij is precies geknakt waar NL het wilde knakken...
Knakpunt van iemand is belangrijk, dan weet je hoe ver je moet gaan.
Het is een kwestie van tijd voordat Huub eruit ligt.
Ik denk namelijk niet dat NL erg onder de indruk was van Huub z'n 'moment'...
De aanvallen op NL z'n moeder zijn op z'n minst zeer zwak te noemen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |