quote:Heren:
07-01-2007 15:00 Darryl Fitton Phil Nixon
07-01-2007 15:50 Gary Anderson Albertino Essers
07-01-2007 16:40 Shaun Greatbatch Paul Hogan
07-01-2007 19:00 Michael van Gerwen Gary Robson
07-01-2007 19:50 Tony Eccles Mark Webster
07-01-2007 20:40 Martin Atkins Gary Fenn
Dames:
07-01-2007 14:15Karin Krappen Apylee Jones
07-01-2007 21:30Francis Hoenselaar Carol Forwood
Gerwen gaat winnenquote:Op zondag 7 januari 2007 14:18 schreef -Sandstorm- het volgende:
Wie is die rechtse op die foto ?
En van Gerwen MOET eruit met zn dikke kop
King of Fittonquote:Op zondag 7 januari 2007 14:19 schreef -Sandstorm- het volgende:
King to win Championship![]()
[afbeelding]
2 mannenquote:Op zondag 7 januari 2007 14:20 schreef Vierkantblokje het volgende:
OMG wat zijn dit die nu spelen
Niels de Ruyter.quote:Op zondag 7 januari 2007 14:18 schreef -Sandstorm- het volgende:
Wie is die rechtse op die foto ?
En van Gerwen MOET eruit met zn dikke kop
Zou wel leuk zijn voor hemquote:
Dat wel. Maar het niveau is niet al te hoog en als je dat vijf sets lang aan moet zien gaat het vervelen en gaan ze zappen... Vrouwen spelen altijd korter en minder sets dan mannen... De finale is straks ook maar best-of-five als ik me goed kan herinneren.quote:Op zondag 7 januari 2007 14:23 schreef Vierkantblokje het volgende:
Waarom zijn de partijen bij de vrouwen zo kort eigenlijk, het lijkt mij dat ze toch wel meer dan 3 sets kunnen gooien.
Geloof dat Krappen nu toch aardig staat te gooien...quote:Op zondag 7 januari 2007 14:27 schreef teamlead het volgende:
waarom zijn er nou nooit vrouwen die echt goed kunnen darten![]()
Waarom komt het uberhaupt op TV?quote:Op zondag 7 januari 2007 14:27 schreef teamlead het volgende:
mooie finishes!quote:
die dulliver toch ?quote:Op zondag 7 januari 2007 14:27 schreef teamlead het volgende:
ok, is eigenlijk wel logisch. En ik denk dat ik niet langer dan 5 sets hier na zou willen kijkenquote:Op zondag 7 januari 2007 14:28 schreef Fargo het volgende:
[..]
Dat wel. Maar het niveau is niet al te hoog en als je dat vijf sets lang aan moet zien gaat het vervelen en gaan ze zappen... Vrouwen spelen altijd korter en minder sets dan mannen... De finale is straks ook maar best-of-five als ik me goed kan herinneren.
ik doe het haar niet na hoorquote:Op zondag 7 januari 2007 14:28 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Geloof dat Krappen nu toch aardig staat te gooien...
ook knapquote:Op zondag 7 januari 2007 14:31 schreef kollie het volgende:
ze mist de 20 OMG....
Is het niet bewezen dat mannen een betere hand-oog-coordinatie hebben?quote:Op zondag 7 januari 2007 14:31 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik doe het haar niet na hoorMaar in tegenstelling tot veel andere sporten, is darts nu juist een sport waarin je zou kunnen verwachten dat mannen en vrouwen in principe even goed zouden moeten kunnen zijn. En hoewel Karin nu best aardig staat te gooien, zou ze in het hoofdtoernooi als ze zo gooit kansloos zijn
quote:Op zondag 7 januari 2007 14:40 schreef Sender_ het volgende:
Doet die Mieke de Boer eigenlijk niet mee?
quote:Op zondag 7 januari 2007 14:43 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Zal zich wel niet geplaatst hebben
![]()
quote:Op zondag 7 januari 2007 14:47 schreef -J-D- het volgende:
Bambie ging in het kwalificatietoernooi met 0-3 onderuit tegen tegen de Engelse Debbie Royle.
Dat heb ik ook nooit begrepen.quote:Op zondag 7 januari 2007 14:31 schreef MeneerMuis het volgende:
Vrouwen zouden even goed moeten spelen als mannen, ik snap niet waarom daar een verschil tussen zit?![]()
Jodenquote:Op zondag 7 januari 2007 15:05 schreef wdn het volgende:
Oneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee steeep beyoooooonnnnnnnnnnnd![]()
010quote:
Nixon heeft ACHT kinderen.quote:
quote:Op zondag 7 januari 2007 15:05 schreef wdn het volgende:
Oneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee steeep beyoooooonnnnnnnnnnnd![]()
Morgen toch?quote:
nee vandaag om half 8 dacht ikquote:
ach.. kan hij van het prijzengeld die 8 kinderen voerenquote:
hij gooit wel leuk jaquote:
Ik ook welquote:
je bent vast niet de enigequote:Op zondag 7 januari 2007 15:38 schreef leroytje het volgende:
ow ow ow daar heb ik me bij de toto behoorlijk vergist
Count me in.quote:Op zondag 7 januari 2007 15:41 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik gooi nog beter uit dan die kneus van fitton![]()
Nee, dat Nixon het toernooi wint. Niet de partij.quote:Op zondag 7 januari 2007 15:43 schreef wdn het volgende:
whaaaaaaaaaao bij het wedkantoor stond deze pot op 500 tegen 1![]()
bij mij nog nietquote:
nee zeg.. The Countquote:Laat KING het toernooi maar winnen
Nee of van Gerwen en anders toch echt Wolfie.quote:Op zondag 7 januari 2007 15:48 schreef teamlead het volgende:
[..]
bij mij nog niet
[..]
nee zeg.. The Count
heej, ik kom oorspronkelijk uit twentequote:Op zondag 7 januari 2007 15:48 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
dat heeft iedereen nog in twente![]()
Bij mij is de ontvangst van BBC waardeloosquote:Op zondag 7 januari 2007 15:49 schreef wdn het volgende:
Hey kollie: BBC kijken Niet SBS
Dinsdag pas toch?quote:Op zondag 7 januari 2007 15:54 schreef wdn het volgende:
Stompe heeft vannacht niet geslapen vertelde hij net.
Echt een goede voorbereiding op de volgende pot,
gister zat die paar minuten voor de match ook een biertje te drinkenquote:Op zondag 7 januari 2007 15:54 schreef wdn het volgende:
Stompe heeft vannacht niet geslapen vertelde hij net.
Echt een goede voorbereiding op de volgende pot,
Jaquote:
vast om de zenuwen te onderdrukkenquote:Op zondag 7 januari 2007 15:55 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
gister zat die paar minuten voor de match ook een biertje te drinken
Dat zal het zijn.quote:
ze kunnen goed photoshoppenquote:Op zondag 7 januari 2007 15:57 schreef kollie het volgende:
Die Albertino kan niet alleen heel goed darten, het is ook geen onverdienstelijk visser![]()
[afbeelding]
Eenschquote:Op zondag 7 januari 2007 15:57 schreef wdn het volgende:
[..]
2-1 voor Essers. Alleen beide overtuigen nog niet
ja, hij moet zijn spel wel verbeterenquote:Op zondag 7 januari 2007 16:02 schreef wdn het volgende:
Essers komt goed weg deze set zeg.
quote:
Dat is een 3x20, 1x20 en 2x20 om uit te gooien.quote:
net zag je de statistieken in beeld... het is een wereldwonder dat ie niet ver achter staat.quote:Op zondag 7 januari 2007 16:11 schreef wdn het volgende:
Anderson mist en de triples en de doubles.
Ik zie Essers dit wel winnen.
Jammer van de 2-2 maar dan moet het deze leg maar.
Ja. Vreemd he.quote:Op zondag 7 januari 2007 16:14 schreef BigFire het volgende:
[..]
net zag je de statistieken in beeld... het is een wereldwonder dat ie niet ver achter staat.
http://sbs6.crossmediaventures.com/darts4/quote:Op zondag 7 januari 2007 16:16 schreef spruud het volgende:
Zijn er ook ergens livescores te vinden?
Waarom niet? Ik doe het ook altijd vanaf 80. Een dubbel is groter dan een triplequote:Op zondag 7 januari 2007 16:16 schreef TheVulture het volgende:
Wat een rare gooier is die Anderson toch... ga je voor tops-tops terwijl je geen drol staat te raken
ja maar als je al weinig raakt is dat wel heel enthousiast vind ik...quote:Op zondag 7 januari 2007 16:18 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik doe het ook altijd vanaf 80. Een dubbel is groter dan een triple.
Klopt. maar is dat ook als er al een pijl in tops zit?quote:Op zondag 7 januari 2007 16:24 schreef Lennox het volgende:
Met 100 en de eerste in de 20 ga ik ook altijd voor tops tops. Heel soms triple 16 D 16 er achteraan. Maar zoals hier al werd gezegd: Tops is groter dan triple.
Als Essers en Van Gerwen en Hoenselaar er vandaag uitleggen en Stompe wint Lakeside pleeg ik zelfmoordquote:Op zondag 7 januari 2007 16:26 schreef teamlead het volgende:als het zo doorgaat wordt dit een vreemd toernooi. Alleen Stompé door en de andere Nederlanders exit.. tis de omgekeerde wereld...
Meestal gooi je de tweede er ook wel in als de eerste er in zit. Gewoon er tegenaan gooien (werkt natuurlijk niet bij alle stijlen van gooienquote:Op zondag 7 januari 2007 16:26 schreef wdn het volgende:
[..]
Klopt. maar is dat ook als er al een pijl in tops zit?![]()
Essers staat me een partij te kloten zeg.
2 sets verliezen terwijl je 2-0 voorstaat. Dan verdien je het NIET.
quote:Op zondag 7 januari 2007 16:41 schreef wdn het volgende:
Ja pissing contest: wie komt het dichtste bij de bull
Vorig jaar pakte hij Hankeyquote:Op zondag 7 januari 2007 16:44 schreef Bruce117 het volgende:
Albertino, wat doe je nou.
Dat zijn we niet van je gewend.
De enige goede pot die ik heb gezien was die van Nixon.quote:Op zondag 7 januari 2007 16:47 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Niet overdrijven, het niveau was niet echt hoog.
ik heb het toch ook niet over het niveau, het was gewoon leuk om naar te kijken.quote:Op zondag 7 januari 2007 16:47 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Niet overdrijven, het niveau was niet echt hoog.
Het zijn mannen en dus per definitie lelijkquote:Op zondag 7 januari 2007 16:55 schreef BigFire het volgende:
Greatbatch, het lelijke eendje in het rijtje van de 9 darters![]()
was idd een foutje van Ray Stubbs. Maar ja die is eigenlijk ook alleen maar presentator.quote:Op zondag 7 januari 2007 16:47 schreef wdn het volgende:
Commentator BBC; "Die Nederlanders blijven goede dartspelers vinden".
Wel de eerste die hem Live op TV gooidequote:Op zondag 7 januari 2007 16:55 schreef BigFire het volgende:
Greatbatch, het lelijke eendje in het rijtje van de 9 darters![]()
Dat zou wel heel mooi zijnquote:Op zondag 7 januari 2007 16:51 schreef Sender_ het volgende:
Nou om 7 uur van Gerwen ook nog winnen.
Doorgaans is hij nergens van onder de indruk, dus het zou me verbazen als dat gebeurt.quote:Op zondag 7 januari 2007 17:54 schreef wdn het volgende:
Van Gerwen gooide de afgelopen maanden al aardig dus dat moet lukken.
Enige dat tegen kan zitten zijn de zenuwen.
Is niet erg, dan krijgt Van Gerwen gewoon nog een topic dalijkquote:Op zondag 7 januari 2007 18:27 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat is deel 3 snel gegaan
Ik ga hem wel kijkenquote:Op zondag 7 januari 2007 18:31 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Is niet erg, dan krijgt Van Gerwen gewoon nog een topic dalijk
Alle twee tegelijk?quote:Op zondag 7 januari 2007 18:35 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik ga hem wel kijken![]()
Maar flodder op dvd kijken![]()
ding dong nog 1 minuutquote:Op zondag 7 januari 2007 18:30 schreef wdn het volgende:
ding dong Nog 30 minuten
ding dong Nog 30 minuten
En dat hij dan gelijk even wintquote:Op zondag 7 januari 2007 18:55 schreef Sender_ het volgende:
Laat van Gerwen zo meteen maar is even die pijlen in de tripple's gooien.
Erg matig niveau, Hogan bleef redelijk bij maar Greatbatch won verdiend. Zeker geen walk-over.quote:Op zondag 7 januari 2007 19:02 schreef Fir3fly het volgende:
Hoe ging die wedstrijd tussen Greatbatch en Hogan eigenlijk? Was het een soort walk-over of had ie er moeite mee?
Volgens mij welquote:Op zondag 7 januari 2007 19:02 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Heeft die nu serieus reclame op zijn bril?
Ok, bedanktquote:Op zondag 7 januari 2007 19:03 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Erg matig niveau, Hogan bleef redelijk bij maar Greatbatch won verdiend. Zeker geen walk-over.
Hans Anders idd.quote:Op zondag 7 januari 2007 19:06 schreef Lennox het volgende:
staat toch "gewoon" met koeienletters: Hugo Boss?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |