Vorig jaar pakte hij Hankeyquote:Op zondag 7 januari 2007 16:44 schreef Bruce117 het volgende:
Albertino, wat doe je nou.
Dat zijn we niet van je gewend.
De enige goede pot die ik heb gezien was die van Nixon.quote:Op zondag 7 januari 2007 16:47 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Niet overdrijven, het niveau was niet echt hoog.
ik heb het toch ook niet over het niveau, het was gewoon leuk om naar te kijken.quote:Op zondag 7 januari 2007 16:47 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Niet overdrijven, het niveau was niet echt hoog.
Het zijn mannen en dus per definitie lelijkquote:Op zondag 7 januari 2007 16:55 schreef BigFire het volgende:
Greatbatch, het lelijke eendje in het rijtje van de 9 darters![]()
was idd een foutje van Ray Stubbs. Maar ja die is eigenlijk ook alleen maar presentator.quote:Op zondag 7 januari 2007 16:47 schreef wdn het volgende:
Commentator BBC; "Die Nederlanders blijven goede dartspelers vinden".
Wel de eerste die hem Live op TV gooidequote:Op zondag 7 januari 2007 16:55 schreef BigFire het volgende:
Greatbatch, het lelijke eendje in het rijtje van de 9 darters![]()
Dat zou wel heel mooi zijnquote:Op zondag 7 januari 2007 16:51 schreef Sender_ het volgende:
Nou om 7 uur van Gerwen ook nog winnen.
Doorgaans is hij nergens van onder de indruk, dus het zou me verbazen als dat gebeurt.quote:Op zondag 7 januari 2007 17:54 schreef wdn het volgende:
Van Gerwen gooide de afgelopen maanden al aardig dus dat moet lukken.
Enige dat tegen kan zitten zijn de zenuwen.
Is niet erg, dan krijgt Van Gerwen gewoon nog een topic dalijkquote:Op zondag 7 januari 2007 18:27 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat is deel 3 snel gegaan
Ik ga hem wel kijkenquote:Op zondag 7 januari 2007 18:31 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Is niet erg, dan krijgt Van Gerwen gewoon nog een topic dalijk
Alle twee tegelijk?quote:Op zondag 7 januari 2007 18:35 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik ga hem wel kijken![]()
Maar flodder op dvd kijken![]()
ding dong nog 1 minuutquote:Op zondag 7 januari 2007 18:30 schreef wdn het volgende:
ding dong Nog 30 minuten
ding dong Nog 30 minuten
En dat hij dan gelijk even wintquote:Op zondag 7 januari 2007 18:55 schreef Sender_ het volgende:
Laat van Gerwen zo meteen maar is even die pijlen in de tripple's gooien.
Erg matig niveau, Hogan bleef redelijk bij maar Greatbatch won verdiend. Zeker geen walk-over.quote:Op zondag 7 januari 2007 19:02 schreef Fir3fly het volgende:
Hoe ging die wedstrijd tussen Greatbatch en Hogan eigenlijk? Was het een soort walk-over of had ie er moeite mee?
Volgens mij welquote:Op zondag 7 januari 2007 19:02 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Heeft die nu serieus reclame op zijn bril?
Ok, bedanktquote:Op zondag 7 januari 2007 19:03 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Erg matig niveau, Hogan bleef redelijk bij maar Greatbatch won verdiend. Zeker geen walk-over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |