Dinsdag pas toch?quote:Op zondag 7 januari 2007 15:54 schreef wdn het volgende:
Stompe heeft vannacht niet geslapen vertelde hij net.
Echt een goede voorbereiding op de volgende pot,
gister zat die paar minuten voor de match ook een biertje te drinkenquote:Op zondag 7 januari 2007 15:54 schreef wdn het volgende:
Stompe heeft vannacht niet geslapen vertelde hij net.
Echt een goede voorbereiding op de volgende pot,
Jaquote:
vast om de zenuwen te onderdrukkenquote:Op zondag 7 januari 2007 15:55 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
gister zat die paar minuten voor de match ook een biertje te drinken
Dat zal het zijn.quote:
ze kunnen goed photoshoppenquote:Op zondag 7 januari 2007 15:57 schreef kollie het volgende:
Die Albertino kan niet alleen heel goed darten, het is ook geen onverdienstelijk visser![]()
[afbeelding]
Eenschquote:Op zondag 7 januari 2007 15:57 schreef wdn het volgende:
[..]
2-1 voor Essers. Alleen beide overtuigen nog niet
ja, hij moet zijn spel wel verbeterenquote:Op zondag 7 januari 2007 16:02 schreef wdn het volgende:
Essers komt goed weg deze set zeg.
quote:
Dat is een 3x20, 1x20 en 2x20 om uit te gooien.quote:
net zag je de statistieken in beeld... het is een wereldwonder dat ie niet ver achter staat.quote:Op zondag 7 januari 2007 16:11 schreef wdn het volgende:
Anderson mist en de triples en de doubles.
Ik zie Essers dit wel winnen.
Jammer van de 2-2 maar dan moet het deze leg maar.
Ja. Vreemd he.quote:Op zondag 7 januari 2007 16:14 schreef BigFire het volgende:
[..]
net zag je de statistieken in beeld... het is een wereldwonder dat ie niet ver achter staat.
http://sbs6.crossmediaventures.com/darts4/quote:Op zondag 7 januari 2007 16:16 schreef spruud het volgende:
Zijn er ook ergens livescores te vinden?
Waarom niet? Ik doe het ook altijd vanaf 80. Een dubbel is groter dan een triplequote:Op zondag 7 januari 2007 16:16 schreef TheVulture het volgende:
Wat een rare gooier is die Anderson toch... ga je voor tops-tops terwijl je geen drol staat te raken
ja maar als je al weinig raakt is dat wel heel enthousiast vind ik...quote:Op zondag 7 januari 2007 16:18 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik doe het ook altijd vanaf 80. Een dubbel is groter dan een triple.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |