quote:Op maandag 8 januari 2007 12:48 schreef descendent1 het volgende:
[..]
EN je betaalt er dan ook flink voor..![]()
Bij DAN kon ik een louzy tweekamerappartementje krijgen voor 600E incl.; terwijl ik nu voor een 3 kamerapp. nog geen 400 incl. betaal via de woningzoeker..![]()
Tja maar als je daar een paar jaar op moet wachten. Haha boeiend ook we zitten hier primaquote:
Klopt helemaal; ook wat Direct wonen betreft; vergeleke met DW is DAN nog goedkoop!quote:Op maandag 8 januari 2007 12:54 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Tja maar als je daar een paar jaar op moet wachten. Haha boeiend ook we zitten hier primaEn wat ik al zei verder is DAN niet heel prettig ofzo het zijn een beetje gladjakkers. En ze hebben mn vriendin ook al eens mooi te pakken gehad. Maarja ik zit nu wel fijn in zwolle
Wij hadden het voordeel dat deze appartementjes nog maar 2 jaar oud zijn dus alles zag er pico bello uit. Laminaatje erin .. klaarquote:Op maandag 8 januari 2007 13:01 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Klopt helemaal; ook wat Direct wonen betreft; vergeleke met DW is DAN nog goedkoop!![]()
Mijn vriendin en ik woonden beide al in Zwolle; in relatief leuke huisjes, best dicht bij elkaar, dus zoveel haast hadden we ook niet en ik had al behoorlijk wat woningzoekerpuntjes destijds. Als ik geen huisje via de Woningzoeker had gekregen hadden we waarschijnlijk ook via DAN gehuurd.
(dit huis zag er toen we erin trokken overigens niet uit; een vieze zooi was hetMaar dan is het extra mooi dat t er nu zo leuk uitziet!
![]()
Waar zit je dan ergens?quote:Op maandag 8 januari 2007 13:02 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Wij hadden het voordeel dat deze appartementjes nog maar 2 jaar oud zijn dus alles zag er pico bello uit. Laminaatje erin .. klaar
asserdorperstraat hoek/boven appartement/woningquote:
Die lui doen ook deathmatch. Ik ben ook tegen deathmatch (op di emanier dat zij het deden iig). Mijn specialiteit is hardcore. Daar gebruiken we dus wel wapens bij maar dan gecontrolleerd. Gecontrolleerd geweld is leuk maar die bagger wat je gister zag kun je beter gewoon weer vergeten en een fatsoenlijke wrestlingshow gaan kijken.quote:Op maandag 8 januari 2007 12:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
thank godvond het nl behoorlijk sick die gasten
En ik vond jou al hardcorequote:Op maandag 8 januari 2007 13:18 schreef beelz het volgende:
[..]
Die lui doen ook deathmatch. Ik ben ook tegen deathmatch (op di emanier dat zij het deden iig). Mijn specialiteit is hardcore. Daar gebruiken we dus wel wapens bij maar dan gecontrolleerd. Gecontrolleerd geweld is leuk maar die bagger wat je gister zag kun je beter gewoon weer vergeten en een fatsoenlijke wrestlingshow gaan kijken.
dan fiets ik iedere dag door jouw straatquote:Op maandag 8 januari 2007 13:18 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
asserdorperstraat hoek/boven appartement/woning
Haha je bent niet de enigequote:Op maandag 8 januari 2007 13:24 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dan fiets ik iedere dag door jouw straat(tja, ik moet nu eenmaal naar school )
ik heb ook bijna iedere ochtend een aanrijding als ik uit dat tunneltje bij de de super kom rijdenquote:
Ik bén hardcore. Ik ben de toekomst van hardcore. Die pussies die je gister op tv zag kan ik makkelijk hebben.quote:Op maandag 8 januari 2007 13:19 schreef Sitethief het volgende:
[..]
En ik vond jou al hardcore....
.
mag ik nou heel flauw "middag"zeggenquote:
quote:Op maandag 8 januari 2007 13:36 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik bén hardcore. Ik ben de toekomst van hardcore. Die pussies die je gister op tv zag kan ik makkelijk hebben.
Ja mits ik tevens heel flauw 'vandaag' mag zeggen.quote:Op maandag 8 januari 2007 13:48 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
mag ik nou heel flauw "middag"zeggen![]()
Je geeft hem 3 maanden tijd zich voor te bereiden,quote:Op maandag 8 januari 2007 13:59 schreef beelz het volgende:
Na 3 maanden uitstellen is het zo ver: beelz gaat naar de dokter toe
3 kamerapp, Hanekamp.. nog geen 300 euro hehehequote:Op maandag 8 januari 2007 12:48 schreef descendent1 het volgende:
[..]
EN je betaalt er dan ook flink voor..![]()
Bij DAN kon ik een louzy tweekamerappartementje krijgen voor 600E incl.; terwijl ik nu voor een 3 kamerapp. nog geen 400 incl. betaal via de woningzoeker..![]()
* Sylvana wenst dokter veel succesquote:Op maandag 8 januari 2007 13:59 schreef beelz het volgende:
Na 3 maanden uitstellen is het zo ver: beelz gaat naar de dokter toe
Nouja ik vond 5 mei een stuk leuker toen het nog gewoon op dat pleintje was bij het gemeentehuis, en de aldi nog tegenover de xenos zat. Het zit nu te ver van het centrum naar mijn smaak.quote:Op maandag 8 januari 2007 14:05 schreef Metsel het volgende:
* Metsel woont ook in Zwolle. Ben nieuw op het Fok! Forum, dus was ff aan het zoeken. Goed topic zeg ik. Woon er mijn hele leven al en heb er tijdens mijn studententijd genoeg foute dingen gedaan. Tegenwoordig woon ik in een appartementje in The Holtenbronx.
Ook werk ik (vrijwillig) mee aan de voorbereidingen voor het bevrijdingsfestival.. Het mooiste evenement van het jaar in Zwolle als je het mij vraagt
Eindelijk iemand die er net zo over denktquote:Op maandag 8 januari 2007 14:07 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Nouja ik vond 5 mei een stuk leuker toen het nog gewoon op dat pleintje was bij het gemeentehuis, en de aldi nog tegenover de xenos zat. Het zit nu te ver van het centrum naar mijn smaak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |