Maar we zitten in Nederlandquote:Op zondag 7 januari 2007 03:56 schreef Wickedangel het volgende:
Isabella van Spanje?
Ja, lach me maar uit![]()
Ik had het kunnen wetenquote:Op zondag 7 januari 2007 03:56 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ga je gang. Dan ga ik even [afbeelding]
Paris Hilton? Ownee, da's een echte sloeriequote:Op zondag 7 januari 2007 03:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar we zitten in Nederland
Okay...ehm...iemand die een echte bitch is?
Madonna?quote:Op zondag 7 januari 2007 03:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar we zitten in Nederland
Okay...ehm...iemand die een echte bitch is?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kenau_Simonsdochter_Hasselaerquote:Volgens sommige ooggetuigeverslagen van Duitse huursoldaten vocht ze zelf actief mee tegen de Spanjaarden. Zo zou ze aan het hoofd staan van 300 vrouwen die met kokend water, brandend stro en gesmolten pek vanaf de stadsmuren de vijand van zich afhield
Tijdens en na haar leven had ze al een slechte bijnaam onder de Haarlemmers. Dit kwam vooral door haar moeilijke karakter. Uit verschillende rechterlijke bronnen is op te maken dat ze voortdurend procedeerde. Bijna twintig jaar na haar dood werd ze zelfs nog uitgemaakt voor een tovenares. Haar naam werd uiteindelijk gebruikt als scheldwoord voor manwijven. Soms wordt met 'Kenau' echter ook een moedige, doortastende en zelfstandige vrouw bedoeld
Nooit van gehoordquote:Op zondag 7 januari 2007 04:01 schreef Nembrionic het volgende:
Kenau Simonsdochter Hasselaer
Iedereen kent die uitdrukking toch wel?
Nee, je kan m'n ex vanalles aanwrijven, maar dat is ze toch echt nietquote:moedige, doortastende en zelfstandige vrouw
Er staat dan ook "soms"quote:Op zondag 7 januari 2007 04:03 schreef Daffodil31LE het volgende:
Hmmmm...
[..]
Nee, je kan m'n ex vanalles aanwrijven, maar dat is ze toch echt niet
Neuh, raden is al een hele toer... Laat staan een vraag verzinnenquote:Op zondag 7 januari 2007 04:04 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga trouwens naar bed..dus als jullie verder willen spelen zul je zelf een vraag moeten neerzetten
weet je zeker dat het anton geesink niet is?quote:Op zondag 7 januari 2007 11:48 schreef Neleos het volgende:
Het is zelfs Jacques Herb.
Hij heeft er wel iets van weg, vind ik.quote:Op zondag 7 januari 2007 11:49 schreef Homdeck het volgende:
[..]
weet je zeker dat het anton geesink niet is?
die is het nooit geweestquote:Op zondag 7 januari 2007 11:58 schreef barney74 het volgende:
nog steeds Pieter v Vollenhoven??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |