Daffodil +1quote:Op zondag 7 januari 2007 02:44 schreef Daffodil31LE het volgende:
Maar met die dwarsfluit moet ik toch aan Thijs van Leer denken.
Ik vind jouw avatar altijd een beetje engquote:Op zondag 7 januari 2007 02:51 schreef Nembrionic het volgende:
tvp
If I had a dollar...quote:Op zondag 7 januari 2007 02:57 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik vind jouw avatar altijd een beetje eng![]()
Daffo zat te tellen en de OP te repareren.... Gannef.quote:Op zondag 7 januari 2007 03:03 schreef Supersheep het volgende:
Zo te zien is Daf weg dus:
Shit, je was me voorquote:
En we zijn je dankbaarquote:Op zondag 7 januari 2007 03:04 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Daffo zat te tellen en de OP te repareren.... Gannef.
Netscape 8.1.2. En die is best liev als je je PC eens een keer herlaarst na twee weken.quote:Op zondag 7 januari 2007 03:04 schreef Nembrionic het volgende:
Overigens is Daf niet weg maar de OP aan het aanpassen op een halfgare Netscape
Was jij het niet die onlangs riep dat lappen tekst op Fok overlapten? Had dat ermee te maken?quote:Op zondag 7 januari 2007 03:06 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Netscape 8.1.2. En die is best liev als je je PC eens een keer herlaarst na twee weken.
Ongeveer. De copyrightmelding in het reactievenster kroop op de 1 of andere wazige manier over de invoerknop.quote:Op zondag 7 januari 2007 03:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Was jij het niet die onlangs riep dat lappen tekst op Fok overlapten? Had dat ermee te maken?
Nope.quote:Op zondag 7 januari 2007 03:12 schreef Bolkesteijn het volgende:
Boston
Ook niet. Het is zelfs tamelijk klein.quote:Op zondag 7 januari 2007 03:15 schreef Wickedangel het volgende:
Nieuw Amsterdam? New York dus?
Ik denk eigenlijk dat de Spanjaarden nog eerder waren.quote:Op zondag 7 januari 2007 03:18 schreef Nembrionic het volgende:
Waar zijn die Pilgrim Fathers aan land gegaan?
Spanjaarden zijn idd de stichters. Er waren nog wat andere nederzettingen, maar die hebben het niet overleefd.quote:Op zondag 7 januari 2007 03:19 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat de Spanjaarden nog eerder waren.Maar heb geen flauw idee welke stad zij dan op hebben gericht. Iets aan de Oostkust in ieder geval.
Blindenschool, that is. En dat was niet in Georgia.quote:Op zondag 7 januari 2007 03:21 schreef Nembrionic het volgende:
Nou..Charles zat in Georgia op school volgens mij...dus ja...kies maar wat
Moest ik ook gelijk aan denken, maar ik ken daar geen stad die een beetje Spaans klinkt, Orlando?quote:Op zondag 7 januari 2007 03:24 schreef Daffodil31LE het volgende:
Denk eens aan Florida. Da's wat gemakkelijker.
Nu klinkt het redelijk veramerikaanst hoor. Vroeger had het wel een Spaanse naam.quote:Op zondag 7 januari 2007 03:26 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Moest ik ook gelijk aan denken, maar ik ken daar geen stad die een beetje Spaans klinkt, Orlando?
Neu. Een andere heilige.quote:Op zondag 7 januari 2007 03:26 schreef Wickedangel het volgende:
San Sebastian.
Ik mag die man niet. Met z'n schimmel. En die knecht is ook een zak.quote:
Dat dus.quote:Op zondag 7 januari 2007 03:33 schreef Wickedangel het volgende:
Saint Augustine.
quote:Op zondag 7 januari 2007 03:38 schreef Nembrionic het volgende:
Mag ik wel deze kanttekening neerzetten?
"It is the oldest continuously occupied European-established city and port in the continental United States"
Details..details
doe mij maar gewoon Mickey Mouse-vragen hoorquote:Op zondag 7 januari 2007 03:41 schreef Nembrionic het volgende:
Zeg WickedAngel..wat zijn dat voor Mickey Mouse-vragen?
Vraag onderweg
Het is anders niet helemaal goedquote:Op zondag 7 januari 2007 03:41 schreef Nembrionic het volgende:
Zeg WickedAngel..wat zijn dat voor Mickey Mouse-vragen?
Vraag onderweg
Ik heb het ook niet Wiki hoorquote:Op zondag 7 januari 2007 03:41 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik heb de info niet van Wiki, maar de info is een stuk duidelijker dan op de page waar ik 't wel vandaan heb.
In feite wordt beweerd dat alle Amerikaanse kindertjes dit leren. En ik wil de pagina waar ik m'n vragen vandaan haal nog even voor mezelf houden.
Hoezo niet?quote:Op zondag 7 januari 2007 03:42 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het is anders niet helemaal goed![]()
En dat is foutquote:Op zondag 7 januari 2007 03:43 schreef Wickedangel het volgende:
En dat is Jeanne d'Arc.
Het is Apocalyptica.quote:
quote:Op zondag 7 januari 2007 03:45 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het is Apocalyptica.
Maar whatever, Nem +1 .
Houdt iemand de tussenstand bij?
Ja..iedereen die een punt uitdeelt kopieert het geupdate lijstje erbijquote:
Neen..het is een Nederlandse aangelegenheid en jullie kennen haar allemaal.quote:Op zondag 7 januari 2007 03:44 schreef Bolkesteijn het volgende:
Het aan land gaan van de Spanjaarden in wat later Saint Augustine zou heten.
Het is laatquote:Op zondag 7 januari 2007 03:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Misschien moet je eens goed onderzoek doen voor je een vraag stelt
Het is Apocalypto
http://www.google.nl/search?hl=en&q=Apocalypto&btnG=Google+Search
http://www.imdb.com/title/tt0472043/
http://en.wikipedia.org/wiki/Apocalypto
Ach so... MaJo die de weg naar de kroeg vrijmaakt?quote:Op zondag 7 januari 2007 03:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Neen..het is een Nederlandse aangelegenheid en jullie kennen haar allemaal.
quote:Op zondag 7 januari 2007 03:50 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ach so... MaJo die de weg naar de kroeg vrijmaakt?
Of is het Nesle die de kerstversieringsaanbidders voor haar deur wegjaagt?quote:
quote:Op zondag 7 januari 2007 03:50 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ach so... MaJo die de weg naar de kroeg vrijmaakt?
Dat viel dus wel mee. Dankzij de hoofdpersoon op deze afbeelding.quote:Op zondag 7 januari 2007 03:51 schreef tong80 het volgende:
Ongeorganiseerd zooitje van die vrouwen in Haarlem
Nee, het is m'n ex niet. Die kan nog niet eens een aardappelmesje vasthouden. Laat staan zo'n zwaard.quote:Op zondag 7 januari 2007 03:51 schreef Nembrionic het volgende:
Maar serieus Daf...ik vind het echt een vraag voor jou
Whahahaha!quote:Op zondag 7 januari 2007 03:52 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nee, het is m'n ex niet. Die kan nog niet eens een aardappelmesje vasthouden. Laat staan zo'n zwaard.
Waarschijnlijk als je het antwoord leest dat je hierop terugkomtquote:Op zondag 7 januari 2007 03:52 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nee, het is m'n ex niet. Die kan nog niet eens een aardappelmesje vasthouden. Laat staan zo'n zwaard.
Is een tijdsgenoot maar Anna van Buren ging eerder doodquote:Op zondag 7 januari 2007 03:52 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Anna van Buren? Ik weet niets van geschiedenis![]()
Maar we zitten in Nederlandquote:Op zondag 7 januari 2007 03:56 schreef Wickedangel het volgende:
Isabella van Spanje?
Ja, lach me maar uit![]()
Ik had het kunnen wetenquote:Op zondag 7 januari 2007 03:56 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ga je gang. Dan ga ik even [afbeelding]
Paris Hilton? Ownee, da's een echte sloeriequote:Op zondag 7 januari 2007 03:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar we zitten in Nederland
Okay...ehm...iemand die een echte bitch is?
Madonna?quote:Op zondag 7 januari 2007 03:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar we zitten in Nederland
Okay...ehm...iemand die een echte bitch is?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kenau_Simonsdochter_Hasselaerquote:Volgens sommige ooggetuigeverslagen van Duitse huursoldaten vocht ze zelf actief mee tegen de Spanjaarden. Zo zou ze aan het hoofd staan van 300 vrouwen die met kokend water, brandend stro en gesmolten pek vanaf de stadsmuren de vijand van zich afhield
Tijdens en na haar leven had ze al een slechte bijnaam onder de Haarlemmers. Dit kwam vooral door haar moeilijke karakter. Uit verschillende rechterlijke bronnen is op te maken dat ze voortdurend procedeerde. Bijna twintig jaar na haar dood werd ze zelfs nog uitgemaakt voor een tovenares. Haar naam werd uiteindelijk gebruikt als scheldwoord voor manwijven. Soms wordt met 'Kenau' echter ook een moedige, doortastende en zelfstandige vrouw bedoeld
Nooit van gehoordquote:Op zondag 7 januari 2007 04:01 schreef Nembrionic het volgende:
Kenau Simonsdochter Hasselaer
Iedereen kent die uitdrukking toch wel?
Nee, je kan m'n ex vanalles aanwrijven, maar dat is ze toch echt nietquote:moedige, doortastende en zelfstandige vrouw
Er staat dan ook "soms"quote:Op zondag 7 januari 2007 04:03 schreef Daffodil31LE het volgende:
Hmmmm...
[..]
Nee, je kan m'n ex vanalles aanwrijven, maar dat is ze toch echt niet
Neuh, raden is al een hele toer... Laat staan een vraag verzinnenquote:Op zondag 7 januari 2007 04:04 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga trouwens naar bed..dus als jullie verder willen spelen zul je zelf een vraag moeten neerzetten
weet je zeker dat het anton geesink niet is?quote:Op zondag 7 januari 2007 11:48 schreef Neleos het volgende:
Het is zelfs Jacques Herb.
Hij heeft er wel iets van weg, vind ik.quote:Op zondag 7 januari 2007 11:49 schreef Homdeck het volgende:
[..]
weet je zeker dat het anton geesink niet is?
die is het nooit geweestquote:Op zondag 7 januari 2007 11:58 schreef barney74 het volgende:
nog steeds Pieter v Vollenhoven??
Die is nooit ergens CvdK geweest.quote:Op zondag 7 januari 2007 11:58 schreef barney74 het volgende:
nog steeds Pieter v Vollenhoven??
ChrisJX +1quote:Op zondag 7 januari 2007 11:59 schreef ChrisJX het volgende:
Oh, Relus ter Beek?
Homdeck +1quote:Op zondag 7 januari 2007 12:01 schreef Homdeck het volgende:
gouverneur
Neleos +1quote:Op zondag 7 januari 2007 12:12 schreef Neleos het volgende:
Hamburger SV?
Die wel, in 1964quote:Op zondag 7 januari 2007 12:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
DWS
Goed!quote:Op zondag 7 januari 2007 12:34 schreef Neleos het volgende:
Wim Jansen?
Toch zomaar even een klassiekertje die ik bijna voor niks meeneem.quote:Op zondag 7 januari 2007 12:45 schreef Homdeck het volgende:
bob dylan - desire
quote:
He Mark, ik liep gisteren in de Action, en daar hadden ze de boxen van de Rockthology-serie voor 3,99 p.s. liggen.quote:Op zondag 7 januari 2007 14:05 schreef Mark het volgende:
Hoogtevrees?
Bas zal wel laag betekenen.quote:Op zondag 7 januari 2007 14:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zoek het in de hoogtehoek...
Wat is de Action?quote:Op zondag 7 januari 2007 14:06 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
He Mark, ik liep gisteren in de Action, en daar hadden ze de boxen van de Rockthology-serie voor 3,99 p.s. liggen.
Een winkel met allemaal goedkope dingen.quote:Op zondag 7 januari 2007 14:08 schreef Mark het volgende:
Wat is de Action?
Ha, een Lidlquote:Op zondag 7 januari 2007 14:09 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Een winkel met allemaal goedkope dingen.
bang voor lange mensen?quote:Op zondag 7 januari 2007 14:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zoek het bij hoogevrees maar dan op menselijke "schaal"
bang om te staan?quote:Op zondag 7 januari 2007 14:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
In mijn vorige opmeringen zit het antwoord al in...
Een soort van ernstige hoogtevrees
Nee.quote:Op zondag 7 januari 2007 14:54 schreef vdvorst het volgende:
genezen van ziektes?
Nee, ik bedoel persoonlijke hygiënequote:Op zondag 7 januari 2007 15:13 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Om kleren mee te wassen?
quote:Op zondag 7 januari 2007 15:19 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Oh, dan ga ik voor het poetsen van de tanden.
Ranzig hè! Maar wel goedquote:Op zondag 7 januari 2007 15:19 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Oh, dan ga ik voor het poetsen van de tanden.
ik ben door mijn voorraad koeie-enkels heenquote:Op zondag 7 januari 2007 15:24 schreef Supersheep het volgende:tandjes poetsen met een mix van gemalen muizenschedels en eierschaal.
En daarna wegspoelen met wat urine van een kind![]()
Was het maar weer bedtijd![]()
Hoe smerig het ook is, eigenlijk is het beter dan de tandpasta van nu. Die zit vol chemische zooi en giftige bestanddelen.quote:Op zondag 7 januari 2007 15:24 schreef Supersheep het volgende:tandjes poetsen met een mix van gemalen muizenschedels en eierschaal.
En daarna wegspoelen met wat urine van een kind![]()
Was het maar weer bedtijd![]()
Dit is de enige die ik nog weet, heb een blackout.quote:Op zondag 7 januari 2007 15:30 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Nee, maar wel een tijdgenoot.
Nee, het is echt een van de groten der Nederlandse literaire geschiedenis.quote:Op zondag 7 januari 2007 15:41 schreef Yurithemaster het volgende:
Kater?
Jacob Cats it is.quote:Op zondag 7 januari 2007 15:47 schreef B.ertha het volgende:
jacob?
Nee, in jouw rijtje mist TSE ook, en mijn puntje idd.quote:Op zondag 7 januari 2007 15:49 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Jacob Cats it is.
B.ertha + 1
Daffodil31LE 1
Nembrionic 2
Wickedangel 1
Mark 1
ChrisJX 1
Homdeck 2
Neleos 2
DevilsAndDust 1
Its-Jojo-4you 1
B.erta 1
Klopt dit rijtje wel? B.ertha, jij had de vorige vraag toch goed?
Ik niet, want er is ook nog een Henricus Cats en een Johannes Hendricksz Cats.quote:Op zondag 7 januari 2007 15:52 schreef ChrisJX het volgende:
Ik vind Cats belangrijker dan Jacob, maar goed...
Het was jouw rijtje hoor.quote:Op zondag 7 januari 2007 15:54 schreef B.ertha het volgende:
Nee, in jouw rijtje mist TSE ook, en mijn puntje idd.
Ik weet het allemaal niet meer. Tijd om even te stoppen met Fok!ken...quote:Op zondag 7 januari 2007 15:58 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ja, ik was mezelf idd vergeten. Maar waar is TSE dan bij jou? je staat er bij mij wel in
Kijk even in topic 542quote:Op zondag 7 januari 2007 16:15 schreef Yurithemaster het volgende:
Vandaag weten jullie ook niet
Hoe heet het grootste cruiseschip ter wereld
Prima..maar hij heeft me zelf een punt gegevenquote:Op zondag 7 januari 2007 16:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dat is volgens mij een fout antwoord.
Freedom is 2.4 meters narrower than Cunard's Queen Mary 2, 6 meters shorter, and has 1.5 meters less draft. Freedom however is the larger ship in gross tonnage.quote:Op zondag 7 januari 2007 16:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik denk dat het de Freedom of the Seas is
Dat was een punt voor vraag 2 (er stonden 3 vragen)quote:Op zondag 7 januari 2007 16:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Prima..maar hij heeft me zelf een punt gegeven
Klopt...en die vraag was: AKQ Deel 542quote:Op zondag 7 januari 2007 16:21 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dat was een punt voor vraag 2 (er stonden 3 vragen)
Vraag1quote:Op zondag 7 januari 2007 16:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Klopt...en die vraag was: AKQ Deel 542
quote:Op zondag 7 januari 2007 16:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik denk dat het de Freedom of the Seas is
Volgens mij zie ik hier dat het Frits zijn oom was, niet zijn broer.quote:Op zondag 7 januari 2007 17:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
nee, broer, hoe heette hij?
Broer van Anton....quote:Op zondag 7 januari 2007 17:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Volgens mij zie ik hier dat het Frits zijn oom was, niet zijn broer.
Ik zie ook dat Gerard een neef was van Karl Marx
Juistquote:
Okquote:Op zondag 7 januari 2007 17:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Pas in 1895 kwam zijn boer Anton erbij
en waarom dan?quote:Op zondag 7 januari 2007 18:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
President Roosevelt
Mja, je slaat vanalles over, maar vind het goed.quote:Op zondag 7 januari 2007 18:13 schreef Supersheep het volgende:
op berenjacht schoot ie een beer niet dood
En toen hebben ze die beren maar teddyberen genoemd
Jaquote:
dat van die boom en cartoon wist ik ook nietquote:Op zondag 7 januari 2007 18:16 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Mja, je slaat vanalles over, maar vind het goed.
Hij wou een beer niet schieten, die zijn medewerkers aan een boom hadden gebonden, hij wou hem een kans geven.
daar kwam een cartoon van in de washington evening star:
[afbeelding]
een fabrikant zag dat en noemde zijn beertjes zo.![]()
[..]
Ja![]()
kan niet, ben met school bezigquote:
hij heeft in Scream 2 en 3 gespeeldquote:Op zondag 7 januari 2007 18:33 schreef Neleos het volgende:
Bekend hoofd inderdaad, speelt hij niet een of andere psycho in een film?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |