Ben alleen bang dat Huub morgen de groep weer over zich heen krijgt.quote:Op zondag 7 januari 2007 02:11 schreef Darklight het volgende:
ze hebben het maar druk met Huub, ze hebben het over niks anders
Ja, denk vast dat anders 1 vd 2 met een kussen op z'n hoofd ontdekt zou worden...quote:Op zondag 7 januari 2007 01:54 schreef Day het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel verstandig dat Huub en .NL vannacht niet samen in 1 bed slapen.
Nena leek hem toch wel een beetje te begrijpen, alleen vond ze dat zijn reactie wat te ver ging. Als iedereen Huub's reactie maar een beetje kan begrijpen is er niet veel aan de hand. Het is dus vooral belangrijk of Huub de kans krijgt zijn acties uit te leggen.quote:Op zondag 7 januari 2007 02:15 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ben alleen bang dat Huub morgen de groep weer over zich heen krijgt.
Net zoals met dat kotsen.
Het pesten word nu alleen maar erger.
Ook alleen tv kijkers krijgen een aardig beeld van NL en Huub.quote:Op zondag 7 januari 2007 02:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben in dit soort situaties altijd zo bang dat alleen wij zo denken. Dus dat de rest van nederland gewoon op Nathanael's hand is.Ik moet er niet aan denken, maar het zou maar zo kunnen. Ligt er maar net aan hoe het allemaal bij de tv kijkers overkomt. Ik vergeet niet snel dat Sylvia bij de internetters vrij hoog scoort en in de poll toch weer op de 1 na laatste plaats stond. Dat is verontrustend.
echt, serieus, aan de pokertafel keek Nel een keer naar Brian, dat ik dachtquote:Op zondag 7 januari 2007 01:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wat is er mis met goedmaaksex, want daar is Satanael op uit.![]()
Dat is het verschil tussen alles (kunnen) zien en alleen maar zien wat de redactie wil laten zienquote:Op zondag 7 januari 2007 02:14 schreef scanman01 het volgende:
Ik ben in dit soort situaties altijd zo bang dat alleen wij zo denken. Dus dat de rest van nederland gewoon op Nathanael's hand is.Ik moet er niet aan denken, maar het zou maar zo kunnen. Ligt er maar net aan hoe het allemaal bij de tv kijkers overkomt. Ik vergeet niet snel dat Sylvia bij de internetters vrij hoog scoort en in de poll toch weer op de 1 na laatste plaats stond. Dat is verontrustend.
Die man heeft alleen maar een grote bek, maar onderneemt verder niets. Als iemand een beetje hard tegen hem is begint meneer te janken. Huub heeft al een maand allemaal bagger over zich heen gehad en heeft zich al die tijd groot gehouden. Nathanael moet gewoon zijn kop houden en ergens stilletjes in een hoekje gaan zitten. Meer is die idioot niet waard.quote:Op zondag 7 januari 2007 02:16 schreef tipsch het volgende:
Satanael bedreigt zal 2 keer het programma. Als Satanael eruit moet, maakt hij het programma kapot.
Gewoon cookies gaan verwijderen, bij het forum van Talpa kun je dan eindeloos stemmen.quote:Op zondag 7 januari 2007 02:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Meestal loopt zoiets verkeerd af voor Huub.quote:Op zondag 7 januari 2007 02:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nena leek hem toch wel een beetje te begrijpen, alleen vond ze dat zijn reactie wat te ver ging. Als iedereen Huub's reactie maar een beetje kan begrijpen is er niet veel aan de hand. Het is dus vooral belangrijk of Huub de kans krijgt zijn acties uit te leggen.
Het voordeel is dat Sylvia precies weet wat nathanael op zijn weblog allemaal voor bagger heeft geschreven en vond het ook schandalig. Ik neem dus aan dat zij Huub goed kan begrijpen en waarschijnlijk zou willen dat ze zelf een keer het lef had om zo tegen natasia tekeer te gaan.quote:Op zondag 7 januari 2007 02:20 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Meestal loopt zoiets verkeerd af voor Huub.
Voor hem is het nu belangrijk hoe Sylvia reageert.
Tussen Bart en Natasia?quote:Op zondag 7 januari 2007 02:22 schreef demins het volgende:
Ik haak af! Zal je zien dat zometeen een legendarisch kussengevecht uitbreekt...![]()
Tussen?? Bart en Huub?? Bart en Natasia?? Brian en Nathanael?? Huub en Brian en Nathanael??quote:Op zondag 7 januari 2007 02:22 schreef demins het volgende:
Ik haak af! Zal je zien dat zometeen een legendarisch kussengevecht uitbreekt...![]()
Nou, wat niemand nog weet is dat de finale van dit programma een K1 gevecht zal wordenquote:Op zondag 7 januari 2007 02:22 schreef Leandra het volgende:
Wat wel jammer is, is dat als Huub nu wel bovenin de popi poll eindigt, dat de rest van de bewoners dan denkt dat het is omdat hij in hun ogen "fysiek geweld" heeft gebruikt.
Of juist welquote:Op zondag 7 januari 2007 02:23 schreef noucky het volgende:
De ratten zijn weer een typisch bewijs dat hogere opleidingen geen graadmeter zijn voor je als persoonlijkheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |