Ik denk dat het feit dat jij Nathanael fan bent hier een beetje meespeelt.quote:Op zondag 7 januari 2007 01:44 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
dat is gewoon part of the game als je daar niet doorheen kan prikken... hoe dan ook Huub is veelste ver gegaan.. als dit geen consequenties heeft dan mag Huub geen drank meer want hij gaat vliegen dan![]()
Ach, we hebben allemaal toch onze voorkeuren?quote:Op zondag 7 januari 2007 01:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat het feit dat jij Nathanael fan bent hier een beetje meespeelt.
De doelstellingen zijn kennelijk inderdaad veranderd, en het originele idee van een "pestshow" is weer terug:quote:Op zondag 7 januari 2007 01:43 schreef noucky het volgende:
Stukje uit de Telegraaf van 14 juli 2006, John de Mol gaat het dus wel om pesten, ONZE HUUB wordt dagelijks getreiterd !!!!
Omdat de kandidaten het huis allemaal vrijwillig moeten verlaten en er geen wegstemrondes zijn, namen psychologen aan dat pesten de enige mogelijkheid zou zijn om concurrenten weg te krijgen. John de Mol beloofde daarop een pestscheidsrechter. "Pesten is niet het doel van het spel." De Talpa-baas verwacht dat de bewoners eerder zullen vertrekken bij familiale complicaties. "Heimwee naar je partner, overlijden van een familielid, geboorte van een neefje of een ziektegeval.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:35 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Tis allemaal zo simpel. Kwestie van tegengas geven. Jij laat jezelf toch ook niet uitschelden? Dan geef je toch ook tegengas. Moeten zij (Huub, Sylvia ed) dus ook doen. Wordt t nog leuker ook...![]()
Ik ben voor het eerst op het punt aangekomen dat ik zelfs ook hoop dat Lesley hem gigantisch dumpt.quote:Op zondag 7 januari 2007 01:48 schreef noucky het volgende:
De 3 ratten mogen wat mij betreft wel gelijk opgenomen worden in een kliniek.
DAt Lesley hier nog intrapt.
Die heeft ook zo'n geïmplanteerde chip in haar hoofd.quote:Op zondag 7 januari 2007 01:48 schreef noucky het volgende:
De 3 ratten mogen wat mij betreft wel gelijk opgenomen worden in een kliniek.
DAt Lesley hier nog intrapt.
Oh gezellig, dan heeft Brian een plekje vrij voor Nenaquote:Op zondag 7 januari 2007 01:48 schreef spookvrouw het volgende:
Begrijp ik nu goed dat Satanael bij Natasia gaat slapen en Bart bi jHuub?
Sat is echt een lafbek met een veel te grote bek voor zijn schoenmaat.
ROFLOL, zou hij haar wakker durven maken, of simpelweg uit bed tillen en overhevelen?quote:Op zondag 7 januari 2007 01:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh gezellig, dan heeft Brian een plekje vrij voor Nena![]()
Ongelofelijk. Wat een gek.quote:Op zondag 7 januari 2007 01:49 schreef ron1970 het volgende:
Nl: IK wordt gekwetst
Had al gecorrigeerdquote:Op zondag 7 januari 2007 01:53 schreef spookvrouw het volgende:
Nee, Bart ligt bij Natasia
Dat is niet duidelijk. Ze kwam vanavond vrij pissig de privat room binnen, maar vertelde dat ze het er morgen wel over zou hebben. NL maakte ervan dat ze boos was op Huub. Heb er verder niets van mee gekregen.quote:Op zondag 7 januari 2007 01:51 schreef Day het volgende:
Wat is er tussen Huub en Ilona gebeurd dan?
soort zoekt soort, lafbek en pisvinger in 1 bed, geweldig!quote:Op zondag 7 januari 2007 01:54 schreef Leandra het volgende:
Oh god, nog zieliger, Nathanael bij Brian in bed..... de ene "bodyguard" mag Nathanael beschermen en de andere mag voorkomen dat Huub midden in de nacht op jacht gaat.
Dat stukje snap ik ook niet helemaal.quote:Op zondag 7 januari 2007 01:51 schreef Day het volgende:
Wat is er tussen Huub en Ilona gebeurd dan?
Kunnen ze de hele nacht Engels tegen elkaar brabbelen.quote:Op zondag 7 januari 2007 01:55 schreef spookvrouw het volgende:
[..]
soort zoekt soort, lafbek en pisvinger in 1 bed, geweldig!![]()
Wat is er mis met goedmaaksex, want daar is Satanael op uit.quote:Op zondag 7 januari 2007 01:54 schreef Day het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel verstandig dat Huub en .NL vannacht niet samen in 1 bed slapen.
Dat is dan wel weer goed voor hun Engelse les,quote:Op zondag 7 januari 2007 01:57 schreef ruby het volgende:
[..]
Kunnen ze de hele nacht Engels tegen elkaar brabbelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |