Eens. Maar ik heb meestal sympathie voor de underdog.quote:Op zondag 7 januari 2007 01:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mag ik protesteren? Ik wil graag dat Huub ze er allemaal uitspeeld
quote:Op zondag 7 januari 2007 01:36 schreef ruby het volgende:
Moet dit niet COS zijn?
quote:Op zondag 7 januari 2007 01:36 schreef ruby het volgende:
Moet dit niet COS zijn?
Verdulleme! Ik ga er achterheen!quote:Op zondag 7 januari 2007 01:36 schreef ruby het volgende:
Moet dit niet COS zijn?
Niet na 23.00 uurquote:Op zondag 7 januari 2007 01:37 schreef ron1970 het volgende:
De redactie weet ook nog niet wat ze er mee aanmoeten, er staat nog niks over dit voorval op hun site en meestal zijn ze toch redelijk snel.
Nee hoor, de redactie stopt tegen 12 uur met bloggen.quote:Op zondag 7 januari 2007 01:37 schreef ron1970 het volgende:
De redactie weet ook nog niet wat ze er mee aanmoeten, er staat nog niks over dit voorval op hun site en meestal zijn ze toch redelijk snel.
Dat is namelijk een wezenlijk verschil met SC, dus vandaar.quote:
Ze werken 's nachts niet bij op de officiële sitequote:Op zondag 7 januari 2007 01:37 schreef ron1970 het volgende:
Ja, daar zal morgenochtend eerst wel even over vergaderd moeten worden...quote:Op zondag 7 januari 2007 01:37 schreef ron1970 het volgende:
nee dat lijkt me ook niet zo simpel, partij moeten kiezen tussen twee kwaden, maar ze zullen wel moeten anders gaat het gruwelijk uit de hand lopen.quote:Op zondag 7 januari 2007 01:37 schreef ron1970 het volgende:
Nu moet ik toch echt even lachenquote:Op zondag 7 januari 2007 01:39 schreef scanman01 het volgende:
Nathanael: "En ik was helemaal niet uit op oorlog"
..
Ik meen dat die regel veranderd is. Het huis is volgens mij na 1 jaar te winnen.quote:Op zondag 7 januari 2007 01:37 schreef SmeerCaas het volgende:
ps. dit programma duurt nog minsten 1.5 jaar
Wie zitten hier voorlopig nog wel een tijdje... (met zijn allen...)
(gebaseerd op het feit dat het huis pas te winnen is als je er minimaal 2 jaar in zit)
Hij ging het gesprek zelfs aan met de bedoeling om Huub uit z´n tent te lokken. Nadat Huub NL had gemeld dat hij hem wel de kop van z´n romp wilde rukken.quote:Op zondag 7 januari 2007 01:39 schreef scanman01 het volgende:
Nathanael: "En ik was helemaal niet uit op oorlog"
Ik kan me nog vanmorgen herinneren. Nathanael en Natasia hadden beide wel zin aan een oorlogje in de gouden kooi, waar Nena zich nog zo aan stoorde.
Nathanael: "Ik begrijp niet hoe iemand zich zover kan laten gaan. Dat van Natas.. dat is klaar. Maar dit... hoe kan iemand zo ver gaan. Wat maak ik in hem los dat hij zo ver kan gaan?"
Dankjewel!quote:Op zondag 7 januari 2007 01:38 schreef Day het volgende:
TT aangepast
Is dat gebeurd dan? Dan heb ik dat gemist.quote:Op zondag 7 januari 2007 01:41 schreef Day het volgende:
Er zal een sanctie volgen.
Het gooien met vloeistof en vernietigen van eigendommen is verboden sinds het voorval met Brian.
Als programmaquote:Op zondag 7 januari 2007 01:42 schreef demins het volgende:
[..]
Dankjewel!![]()
Eigenlijk moet DGK ook weg.
Ja, met het gore gesmak van Satanael, brrr.quote:Op zondag 7 januari 2007 01:43 schreef schizolientje het volgende:
Bartje weer zijn nachtelijke schranspartij?
En Brain kan het wetenquote:Op zondag 7 januari 2007 01:43 schreef ruby het volgende:
Huub is hartstikke gevaarlijk volgens Brian.
Krijg je dan ook honger?quote:Op zondag 7 januari 2007 01:42 schreef kleinzusje het volgende:
Ik kan niet tegen dat gevreet
dat is gewoon part of the game als je daar niet doorheen kan prikken... hoe dan ook Huub is veelste ver gegaan.. als dit geen consequenties heeft dan mag Huub geen drank meer want hij gaat vliegen danquote:Op zondag 7 januari 2007 01:43 schreef spookvrouw het volgende:
Volgt er dan ook een sanctie op het wekenlang uitlokken, waardoor Huub nu door het lint is gegaan?
Smerig hequote:Op zondag 7 januari 2007 01:44 schreef spookvrouw het volgende:
[..]
Ja, met het gore gesmak van Satanael, brrr.
Hij heeft zijn glas whiskey in de vijver gegooid.quote:Op zondag 7 januari 2007 01:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is dat gebeurd dan? Dan heb ik dat gemist.
Nee, juist nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |