En dan nog verbaasd zijn dat Huub uit z'n dak gaat.quote:Op zondag 7 januari 2007 01:11 schreef Soho het volgende:
Dat ze hem met z'n drieën moeten blijven sarren geloof ik
Sterker hij besprak vooraf met Bart dat hij een knal ging uitlokken zodat dit een exit van Huub kreeg.quote:Op zondag 7 januari 2007 01:04 schreef riri het volgende:
NL draait de hele zaak om...niemand van de bewoners was bij het gesprek van hem met huub....daar was hij voortdurend aan het zuigen....en dan achteraf zo spreken als die nu doet en doet alsof hij verdriet heeft.....gatver wat een eikel die kerel
NL...""Hij haat mij"
neeeeeee NL.....jij haat Huub omdat Huub jouw doorheeft en je weet dat hij een tegenstander van je is en je hem niet zo in kan peperen zoals je met Brian en Bart hebt gedaan
Meer dan 3 glazen wijnquote:Op zondag 7 januari 2007 01:13 schreef arneaux het volgende:. OMG! Ik kijk heeeel ff de streams en hoeveel heeft die gast wel niet gezopen die nu aan t woord is. Met dat alles zwart aan.
Denk het wel, dit is pure TOP TVquote:Op zondag 7 januari 2007 01:13 schreef Flyduck het volgende:
ben idd benieuwd of ze het gaan uitzenden..
Is niet zo'n fan van Timmer denk ikquote:Op zondag 7 januari 2007 01:10 schreef ruby het volgende:
Wat zegt Bart nou? Sar sar sar?
quote:Op zondag 7 januari 2007 01:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik schijn in mijn slaap ook al eens een vriendje een vuiststoot vol in zijn rug te hebben gegeven, en ik begreep de volgende ochtend echt niet waarom hij zo boos was.
Achteraf gezien bleek hij toen al vreemd te gaan dus ik voel me er al jaren niet meer schuldig over![]()
Toch vreemd dat ie dan heeft gezegd dat de redactie het met hem eens was dat Huub te ver is gegaan...quote:Op zondag 7 januari 2007 01:14 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Sterker hij besprak vooraf met Bart dat hij een knal ging uitlokken zodat dit een exit van Huub kreeg.
Daar had hij wel een blauwe wang voor over.
En dan nu "dikke boehoe" doen......jaja
quote:Op zondag 7 januari 2007 01:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik schijn in mijn slaap ook al eens een vriendje een vuiststoot vol in zijn rug te hebben gegeven, en ik begreep de volgende ochtend echt niet waarom hij zo boos was.
Achteraf gezien bleek hij toen al vreemd te gaan dus ik voel me er al jaren niet meer schuldig over![]()
quote:Op zondag 7 januari 2007 01:14 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Sterker hij besprak vooraf met Bart dat hij een knal ging uitlokken zodat dit een exit van Huub kreeg.
Daar had hij wel een blauwe wang voor over.
En dan nu "dikke boehoe" doen......jaja
Ze lijken veel op elkaar en dat herkennen ze!quote:Op zondag 7 januari 2007 01:14 schreef noucky het volgende:
Ik snap überhaupt niet waarom alle energie van Nattenel in Huub gaat zitten.
Psychologisch een leuk onderwerp.
Huub ging ook volgens de "regels" teverquote:Op zondag 7 januari 2007 01:15 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Toch vreemd dat ie dan heeft gezegd dat de redactie het met hem eens was dat Huub te ver is gegaan...
Ik zal s kijken.quote:Op zondag 7 januari 2007 01:16 schreef HellFreez het volgende:
Hier het filmpje.![]()
http://rapidshare.com/files/10571692/huubvsnl_4_.asx.html
Ik zit al een paar dagen te bedenken dat ik van Natasia wel verwacht dat ze een keer een mes in iemand (Sylvia) steektquote:Op zondag 7 januari 2007 01:08 schreef riri het volgende:
[..]
Ik kan in mijn slaap wel eens flink gaan trappen dus maar hopen dat NL geen mes mee naar bed neemt![]()
Dan gaan meteen de streams op zwart... en ze gaan weer aan als er dan 1 of 2 personen het huis uit zijn.quote:Op zondag 7 januari 2007 01:17 schreef SmeerCaas het volgende:
Ik denk dat de redactie minstens zo gestrest is. DIe vragen zich af wat ze moeten doen als het daadwerkelijk escaleert tot fysiek geweld. Komt achter dan naar voren?
Maar weet wel dat die kleine man al weken wordt getreiterdquote:
Dan komt de Securityquote:Op zondag 7 januari 2007 01:17 schreef SmeerCaas het volgende:
Ik denk dat de redactie minstens zo gestrest is. DIe vragen zich af wat ze moeten doen als het daadwerkelijk escaleert tot fysiek geweld. Komt achter dan naar voren?
Mensen die het hardste praten zijn altijd het minste waard.quote:Op zondag 7 januari 2007 01:17 schreef scanman01 het volgende:
Nathanael: "Hij moet niet buiten het hek komen hè... dat moet hij nu toch weten"
Keiharde dreigementen weer.
lol achter naar voren.. dat zou wat zijn zeg!quote:Op zondag 7 januari 2007 01:17 schreef SmeerCaas het volgende:
ah, thanks!quote:Op zondag 7 januari 2007 01:16 schreef HellFreez het volgende:
Hier het filmpje.![]()
Super!!!quote:Op zondag 7 januari 2007 01:16 schreef HellFreez het volgende:
Hier het filmpje.![]()
Hoezo? Er is geen klap uitgedeeld... en als een duwtje al over de grens is, dan zijn ze niet helemaal lekker.quote:Op zondag 7 januari 2007 01:16 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Huub ging ook volgens de "regels" tever
Weet jij nou nog niet dat NatteNel alle woorden verdraaid ?quote:Op zondag 7 januari 2007 01:15 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Toch vreemd dat ie dan heeft gezegd dat de redactie het met hem eens was dat Huub te ver is gegaan...
Reactie Natas: WHAAAAAAAAAAAAAAATTTTTTTTTTTTTTT, NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op zondag 7 januari 2007 01:17 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik zit al een paar dagen te bedenken dat ik van Natasia wel verwacht dat ze een keer een mes in iemand (Sylvia) steekt
![]()
wat zal ze doen morgen?
hadden ze van tevoren moeten bedenkenquote:Op zondag 7 januari 2007 01:17 schreef SmeerCaas het volgende:
exactquote:Op zondag 7 januari 2007 01:19 schreef avonne het volgende:
[..]
hadden ze van tevoren moeten bedenken
ze wilden toch "tegengas"?
en ze vroegen ons toch "vind je dat er een grens is overschreden?"
Oftewel, holle vaten klinken het hardst.quote:Op zondag 7 januari 2007 01:18 schreef arneaux het volgende:
[..]
Mensen die het hardste praten zijn altijd het minste waard.
T zelfde als "Blaffende honden bijten niet"quote:Op zondag 7 januari 2007 01:18 schreef arneaux het volgende:
[..]
Mensen die het hardste praten zijn altijd het minste waard.
Hij viel meters verderop op de grond neerquote:Op zondag 7 januari 2007 01:20 schreef spookvrouw het volgende:
Hoe hard heeft Huub eigenlijk geduwd, dat Satanael er zo een halszaak van maakt?
En hij hield toch van primaire reactiesquote:Op zondag 7 januari 2007 01:20 schreef Miraaa het volgende:
Hij snap niet waarom huub zich zo heeft laten gaan.........ongelovelijk wat is die vent met de camera`s bezig zeg.![]()
Het was elkaar heel diep en boos in de ogen kijken ( wie daar mee begon, geen idee ) en toen duwde hij NL van hem af.quote:Op zondag 7 januari 2007 01:20 schreef spookvrouw het volgende:
Hoe hard heeft Huub eigenlijk geduwd, dat Satanael er zo een halszaak van maakt?
THNXSquote:Op zondag 7 januari 2007 01:16 schreef HellFreez het volgende:
Hier het filmpje.![]()
Mag ik protesteren? Ik wil graag dat Huub ze er allemaal uitspeeldquote:Op zondag 7 januari 2007 01:21 schreef schizolientje het volgende:
Compromis voor de reaktie, stuur ze allebei lekker naar huis en stop er meteen 2 nieuwe in. wordt het meteen weer spannend om naar te kijken en is de vaste grond voor een paar mensen weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |