dat wil ik wel even terug zien, het kan zijn het niet direct zo liep. NL ging wel degelijk voordat Huub duwde bijna letterlijk op de tenen van Huub staan - uitlokking dus.quote:Op zondag 7 januari 2007 01:03 schreef bosb het volgende:
[..]
Nee nee huub kwam naar .nl toe.
.nl was eerst al 2 stappen naar achter gegaan omdat huub zo fel deed.
... wij dan?quote:Op zondag 7 januari 2007 01:07 schreef Miraaa het volgende:
Wat een stoer gelul zeg van die natte nel.
Nog ff en hij heeft een kaakstoot gehad en brian was zijn getuigen
Ik denk dat hij zometeen weggesleept wordt.quote:Op zondag 7 januari 2007 01:06 schreef SmeerCaas het volgende:
Wie durft te voorspellen hoe de redactie hierop gaat reageren?
Ik kan in mijn slaap wel eens flink gaan trappen dus maar hopen dat NL geen mes mee naar bed neemtquote:Op zondag 7 januari 2007 01:05 schreef Leandra het volgende:
Zou Nathanael er nou strax ook nog naast gaan liggen??
Wie weet hoe gevaarlijk Nathanael in zijn slaap "onbewust" wordt...
Zal er niet rouwig om zijn......quote:Op zondag 7 januari 2007 01:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
Satanael gaat dreigen... Dat mag ook niet.
En er komt een plaats vrij zo te horen.
Psssssssssst DGK-redaktie.....![]()
Ik heb geen idee, ik hoop dat die gasten nu ook zitten te kijken en luisteren naar wat er allemaal gezegt is.quote:Op zondag 7 januari 2007 01:06 schreef SmeerCaas het volgende:
Die gaan niet reageren anders hadden ze dat al direct gedaan.quote:Op zondag 7 januari 2007 01:06 schreef SmeerCaas het volgende:
Nee hij was het...gaat vaak niet goed hoor met gasten die uit dat geloof zijn gestapt...lopen vaak met molentjesquote:
quote:Op zondag 7 januari 2007 01:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
Satanael gaat dreigen... Dat mag ook niet.
En er komt een plaats vrij zo te horen.
Psssssssssst DGK-redaktie.....![]()
Ik schijn in mijn slaap ook al eens een vriendje een vuiststoot vol in zijn rug te hebben gegeven, en ik begreep de volgende ochtend echt niet waarom hij zo boos was.quote:Op zondag 7 januari 2007 01:08 schreef riri het volgende:
Ik kan in mijn slaap wel eens flink gaan trappen dus maar hopen dat NL geen mes mee naar bed neemt![]()
Oeiquote:Op zondag 7 januari 2007 01:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik schijn in mijn slaap ook al eens een vriendje een vuiststoot vol in zijn rug te hebben gegeven, en ik begreep de volgende ochtend echt niet waarom hij zo boos was.
Achteraf gezien bleek hij toen al vreemd te gaan dus ik voel me er al jaren niet meer schuldig over![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |