Mensen die het hardste praten zijn altijd het minste waard.quote:Op zondag 7 januari 2007 01:17 schreef scanman01 het volgende:
Nathanael: "Hij moet niet buiten het hek komen hè... dat moet hij nu toch weten"
Keiharde dreigementen weer.
lol achter naar voren.. dat zou wat zijn zeg!quote:Op zondag 7 januari 2007 01:17 schreef SmeerCaas het volgende:
Ik denk dat de redactie minstens zo gestrest is. DIe vragen zich af wat ze moeten doen als het daadwerkelijk escaleert tot fysiek geweld. Komt achter dan naar voren?
ah, thanks!quote:Op zondag 7 januari 2007 01:16 schreef HellFreez het volgende:
Hier het filmpje.![]()
http://rapidshare.com/files/10571692/huubvsnl_4_.asx.html
Super!!!quote:Op zondag 7 januari 2007 01:16 schreef HellFreez het volgende:
Hier het filmpje.![]()
Hoezo? Er is geen klap uitgedeeld... en als een duwtje al over de grens is, dan zijn ze niet helemaal lekker.quote:Op zondag 7 januari 2007 01:16 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Huub ging ook volgens de "regels" tever
Weet jij nou nog niet dat NatteNel alle woorden verdraaid ?quote:Op zondag 7 januari 2007 01:15 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Toch vreemd dat ie dan heeft gezegd dat de redactie het met hem eens was dat Huub te ver is gegaan...
Reactie Natas: WHAAAAAAAAAAAAAAATTTTTTTTTTTTTTT, NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op zondag 7 januari 2007 01:17 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik zit al een paar dagen te bedenken dat ik van Natasia wel verwacht dat ze een keer een mes in iemand (Sylvia) steekt
![]()
wat zal ze doen morgen?
hadden ze van tevoren moeten bedenkenquote:Op zondag 7 januari 2007 01:17 schreef SmeerCaas het volgende:
Ik denk dat de redactie minstens zo gestrest is. DIe vragen zich af wat ze moeten doen als het daadwerkelijk escaleert tot fysiek geweld. Komt achter dan naar voren?
exactquote:Op zondag 7 januari 2007 01:19 schreef avonne het volgende:
[..]
hadden ze van tevoren moeten bedenken
ze wilden toch "tegengas"?
en ze vroegen ons toch "vind je dat er een grens is overschreden?"
Oftewel, holle vaten klinken het hardst.quote:Op zondag 7 januari 2007 01:18 schreef arneaux het volgende:
[..]
Mensen die het hardste praten zijn altijd het minste waard.
T zelfde als "Blaffende honden bijten niet"quote:Op zondag 7 januari 2007 01:18 schreef arneaux het volgende:
[..]
Mensen die het hardste praten zijn altijd het minste waard.
Hij viel meters verderop op de grond neerquote:Op zondag 7 januari 2007 01:20 schreef spookvrouw het volgende:
Hoe hard heeft Huub eigenlijk geduwd, dat Satanael er zo een halszaak van maakt?
En hij hield toch van primaire reactiesquote:Op zondag 7 januari 2007 01:20 schreef Miraaa het volgende:
Hij snap niet waarom huub zich zo heeft laten gaan.........ongelovelijk wat is die vent met de camera`s bezig zeg.![]()
Het was elkaar heel diep en boos in de ogen kijken ( wie daar mee begon, geen idee ) en toen duwde hij NL van hem af.quote:Op zondag 7 januari 2007 01:20 schreef spookvrouw het volgende:
Hoe hard heeft Huub eigenlijk geduwd, dat Satanael er zo een halszaak van maakt?
THNXSquote:Op zondag 7 januari 2007 01:16 schreef HellFreez het volgende:
Hier het filmpje.![]()
Mag ik protesteren? Ik wil graag dat Huub ze er allemaal uitspeeldquote:Op zondag 7 januari 2007 01:21 schreef schizolientje het volgende:
Compromis voor de reaktie, stuur ze allebei lekker naar huis en stop er meteen 2 nieuwe in. wordt het meteen weer spannend om naar te kijken en is de vaste grond voor een paar mensen weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |