abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45099054
Natasia krijgt nu vast visioenen: Oh BArt ligt naast mij, hij is dus toch gek op mij :-)
DGK is een "psychiatrische inrichting" met "gestoorde" mediageile bewoners en daarop geselecteerd zijn. Doel van "het spel" is gestuurd of niet, ze te confronteren met hun stoornissen en hoe ze daarmee omgaan.
pi_45099064
Brian vind nu dat de red. actie moet ondernemen, dat zeiden de man en Bart toen over Brian
Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf
pi_45099070
quote:
Op zondag 7 januari 2007 02:11 schreef Darklight het volgende:
ze hebben het maar druk met Huub, ze hebben het over niks anders
Ben alleen bang dat Huub morgen de groep weer over zich heen krijgt.
Net zoals met dat kotsen.
Het pesten word nu alleen maar erger.
pi_45099092
Satanael bedreigt al 2 keer het programma. Als Satanael eruit moet, maakt hij het programma kapot.
pi_45099115
quote:
Op zondag 7 januari 2007 01:54 schreef Day het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel verstandig dat Huub en .NL vannacht niet samen in 1 bed slapen.
Ja, denk vast dat anders 1 vd 2 met een kussen op z'n hoofd ontdekt zou worden...
  zondag 7 januari 2007 @ 02:17:42 #156
16701 scanman01
Today's a good day
pi_45099120
quote:
Op zondag 7 januari 2007 02:15 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Ben alleen bang dat Huub morgen de groep weer over zich heen krijgt.
Net zoals met dat kotsen.
Het pesten word nu alleen maar erger.
Nena leek hem toch wel een beetje te begrijpen, alleen vond ze dat zijn reactie wat te ver ging. Als iedereen Huub's reactie maar een beetje kan begrijpen is er niet veel aan de hand. Het is dus vooral belangrijk of Huub de kans krijgt zijn acties uit te leggen.
My soul is painted like the wings of butterflies
  zondag 7 januari 2007 @ 02:18:30 #157
125528 Gigageil
Toevallig wel !
pi_45099141
Snuggere Brian Opmerking : Ik hoop dat je morgen evengoed onder woorden kunt brengen van wat je hebt gezien........ Voor de camera's ja......sukkel.
pi_45099144
quote:
Op zondag 7 januari 2007 02:14 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ik ben in dit soort situaties altijd zo bang dat alleen wij zo denken. Dus dat de rest van nederland gewoon op Nathanael's hand is. Ik moet er niet aan denken, maar het zou maar zo kunnen. Ligt er maar net aan hoe het allemaal bij de tv kijkers overkomt. Ik vergeet niet snel dat Sylvia bij de internetters vrij hoog scoort en in de poll toch weer op de 1 na laatste plaats stond. Dat is verontrustend.
Ook alleen tv kijkers krijgen een aardig beeld van NL en Huub.
Vraag wel eens rond en die vinden NL ook erg gemeen en Huub aardig.
pi_45099149
quote:
Op zondag 7 januari 2007 01:57 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Wat is er mis met goedmaaksex, want daar is Satanael op uit.
echt, serieus, aan de pokertafel keek Nel een keer naar Brian, dat ik dacht
"huh? Geil je een beetje op Brian, Nel?"
  zondag 7 januari 2007 @ 02:18:56 #160
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_45099157
quote:
Ik ben in dit soort situaties altijd zo bang dat alleen wij zo denken. Dus dat de rest van nederland gewoon op Nathanael's hand is. Ik moet er niet aan denken, maar het zou maar zo kunnen. Ligt er maar net aan hoe het allemaal bij de tv kijkers overkomt. Ik vergeet niet snel dat Sylvia bij de internetters vrij hoog scoort en in de poll toch weer op de 1 na laatste plaats stond. Dat is verontrustend.
Dat is het verschil tussen alles (kunnen) zien en alleen maar zien wat de redactie wil laten zien
Die willen kennelijk actie en wisselwerking, als ze dat willen houden hebben ze toch gevoel van de kijkers voor Huub nodig anders blijft die ook ergens onderin de lijst hangen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 7 januari 2007 @ 02:19:11 #161
16701 scanman01
Today's a good day
pi_45099167
quote:
Op zondag 7 januari 2007 02:16 schreef tipsch het volgende:
Satanael bedreigt zal 2 keer het programma. Als Satanael eruit moet, maakt hij het programma kapot.
Die man heeft alleen maar een grote bek, maar onderneemt verder niets. Als iemand een beetje hard tegen hem is begint meneer te janken. Huub heeft al een maand allemaal bagger over zich heen gehad en heeft zich al die tijd groot gehouden. Nathanael moet gewoon zijn kop houden en ergens stilletjes in een hoekje gaan zitten. Meer is die idioot niet waard.
pi_45099171
quote:

[..]

Gewoon cookies gaan verwijderen, bij het forum van Talpa kun je dan eindeloos stemmen.
Mijn favo's zijn Huub en Sylvia, qua karakter en verbaal het sterkste.
DGK is een "psychiatrische inrichting" met "gestoorde" mediageile bewoners en daarop geselecteerd zijn. Doel van "het spel" is gestuurd of niet, ze te confronteren met hun stoornissen en hoe ze daarmee omgaan.
pi_45099193
quote:
Op zondag 7 januari 2007 02:17 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Nena leek hem toch wel een beetje te begrijpen, alleen vond ze dat zijn reactie wat te ver ging. Als iedereen Huub's reactie maar een beetje kan begrijpen is er niet veel aan de hand. Het is dus vooral belangrijk of Huub de kans krijgt zijn acties uit te leggen.
Meestal loopt zoiets verkeerd af voor Huub.
Voor hem is het nu belangrijk hoe Sylvia reageert.
pi_45099234
soundlock?
  zondag 7 januari 2007 @ 02:21:52 #165
16701 scanman01
Today's a good day
pi_45099242
quote:
Op zondag 7 januari 2007 02:20 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Meestal loopt zoiets verkeerd af voor Huub.
Voor hem is het nu belangrijk hoe Sylvia reageert.
Het voordeel is dat Sylvia precies weet wat nathanael op zijn weblog allemaal voor bagger heeft geschreven en vond het ook schandalig. Ik neem dus aan dat zij Huub goed kan begrijpen en waarschijnlijk zou willen dat ze zelf een keer het lef had om zo tegen natasia tekeer te gaan.
pi_45099244
quote:
Op zondag 7 januari 2007 02:21 schreef tipsch het volgende:
soundlock?
oh nee
  zondag 7 januari 2007 @ 02:22:02 #167
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_45099248
Wat wel jammer is, is dat als Huub nu wel bovenin de popi poll eindigt, dat de rest van de bewoners dan denkt dat het is omdat hij in hun ogen "fysiek geweld" heeft gebruikt.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_45099250
quote:
Op zondag 7 januari 2007 02:21 schreef tipsch het volgende:
soundlock?
Hier niet
  zondag 7 januari 2007 @ 02:22:26 #169
130054 demins
We weten niks
pi_45099258
Ik haak af! Zal je zien dat zometeen een legendarisch kussengevecht uitbreekt...
Kwartjes vallen soms jaren later!
  zondag 7 januari 2007 @ 02:22:53 #170
16701 scanman01
Today's a good day
pi_45099274
quote:
Op zondag 7 januari 2007 02:22 schreef demins het volgende:
Ik haak af! Zal je zien dat zometeen een legendarisch kussengevecht uitbreekt...
Tussen Bart en Natasia?
pi_45099287
De ratten zijn weer een typisch bewijs dat hogere opleidingen geen graadmeter zijn voor je als persoonlijkheid.
  zondag 7 januari 2007 @ 02:24:07 #172
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_45099302
quote:
Op zondag 7 januari 2007 02:22 schreef demins het volgende:
Tussen?? Bart en Huub?? Bart en Natasia?? Brian en Nathanael?? Huub en Brian en Nathanael??
Oh nee, die laatste valt af, dan is het weer "fysiek geweld"
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_45099309
quote:
Op zondag 7 januari 2007 02:22 schreef Leandra het volgende:
Wat wel jammer is, is dat als Huub nu wel bovenin de popi poll eindigt, dat de rest van de bewoners dan denkt dat het is omdat hij in hun ogen "fysiek geweld" heeft gebruikt.
Nou, wat niemand nog weet is dat de finale van dit programma een K1 gevecht zal worden we bouwen dus langzaam naar een climax!
  zondag 7 januari 2007 @ 02:24:28 #174
16701 scanman01
Today's a good day
pi_45099314
quote:
Op zondag 7 januari 2007 02:23 schreef noucky het volgende:
De ratten zijn weer een typisch bewijs dat hogere opleidingen geen graadmeter zijn voor je als persoonlijkheid.
Of juist wel
pi_45099338
quote:
Op zondag 7 januari 2007 02:24 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Of juist wel
In dit huis zitten toch helemaal geen hoogopgeleide mensen?
pi_45099348
quote:
Op zondag 7 januari 2007 02:24 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Of juist wel
Zit ook wat in :-)
  zondag 7 januari 2007 @ 02:25:55 #177
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_45099352
quote:
Op zondag 7 januari 2007 02:24 schreef tipsch het volgende:
Nou, wat niemand nog weet is dat de finale van dit programma een K1 gevecht zal worden we bouwen dus langzaam naar een climax!
Damn, dat ik dat nu pas door heb ... Die keer dat ze K1 op tv keken was dus ook gewoon een cursus en geen vermaak?!
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 7 januari 2007 @ 02:26:14 #178
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_45099359
quote:
Op zondag 7 januari 2007 02:25 schreef tipsch het volgende:

[..]

In dit huis zitten toch helemaal geen hoogopgeleide mensen?
Over het algemeen ligt het niveau wel hoger dan BB
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
pi_45099374
Straks winnen ze geen villa maar een ruïne :-)
Het te winnen geld is al opgegaan aan proceskosten.
pi_45099383
quote:
Op zondag 7 januari 2007 02:25 schreef Leandra het volgende:

[..]

Damn, dat ik dat nu pas door heb ... Die keer dat ze K1 op tv keken was dus ook gewoon een cursus en geen vermaak?!
allemaal voorbereiding!
  zondag 7 januari 2007 @ 02:27:58 #181
58921 Day
You can fly!
pi_45099401
quote:

[..]

Hoewel ik absoluut niet zo'n Huub-aanbidder ben, ben ik in dit geval absoluut niet voor .NL.
Ik snap dat het knapte bij Huub, ik snap dat hij uit zijn dak ging. Maar ik zeg ook: dit was ook Huub! Het was behoorlijk onrespectvol wat hij deed. Wil je je pester verrrot schelden? Ga je gang, maar blijf wel bij de pester en haal er geen andere dingen bij! Want je verlaagt jezelf naar hetzelfde niveau als je pester. En ik had allang door dat Huub op datzelfde niveau zat en zelfs nog lager kan gaan. Ik heb hem nl. in zijn gesprekjes met Sylvia wel vaker dit soort vuilbekkerij uit horen slaan.

Ik praat het van geen van beide goed. Heb al vaker gezegd dat .NL en Huub aan elkaar gewaagd zijn. Als deze 2 heren bij de 1e lichting hadden gezeten, hadden ze een pact gevormd en hadden ze iedereen gek gemaakt.
Nu staan ze tegenover elkaar en krijg je dus dit soort dingen. Elkaar hard en vals onderuit proberen te halen.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_45099432
quote:
Op zondag 7 januari 2007 02:23 schreef noucky het volgende:
hogere opleidingen?
Geen van beiden is in staat correct nederlands te spreken
(en engels al helemaal niet)

Ik denk al vanaf het begin dat juist een minderwaardigheidscomplex van Nel de reden is dat hij Huub niet kan hebben.
Intelligent, alle kansen voor opleidingen, bemiddelde achtergrond...
pi_45099451
Dat Huub er de moeder van NatteNel erbij haalde vond ik ook niet sterk.
Verder vind ik het zeer begrjipelijk dat Huub zo uitviel.
Laat jij over je heen lopen DAY?
  zondag 7 januari 2007 @ 02:30:21 #184
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_45099454
NL wil dus gewoon dat Huub weggaat
pi_45099465
quote:
Op zondag 7 januari 2007 02:16 schreef tipsch het volgende:
Satanael bedreigt al 2 keer het programma. Als Satanael eruit moet, maakt hij het programma kapot.
Zeker familie van E10 en Marcel.

Die dreigden er ook al mee in BB6.
pi_45099485
Blathanael blijft maar doorblaten hè...
pi_45099486
quote:

[..]

Hij heeft het uitgelegd en ik begreep hem volledig (net als de meesten hier denk ik). De vraag is wat er wordt uitgezonden. Die 'duw' vond ik overigens niet veel om het lijf hebben. Hij heeft zich nog behoorlijk ingehouden vermoed ik. En Nathanael is een ontzettende angsthaas!
Een éénlingweg voert door mijn land
  zondag 7 januari 2007 @ 02:31:44 #188
16701 scanman01
Today's a good day
pi_45099492
quote:
Op zondag 7 januari 2007 02:30 schreef BONG4002 het volgende:
NL wil dus gewoon dat Huub weggaat
Ja.. dat willen ze al weken. Het mooie is dat dat niet gaat lukken
pi_45099515
quote:
Op zondag 7 januari 2007 02:29 schreef avonne het volgende:

[..]

hogere opleidingen?
Geen van beiden is in staat correct nederlands te spreken
(en engels al helemaal niet)

Ik denk al vanaf het begin dat juist een minderwaardigheidscomplex van Nel de reden is dat hij Huub niet kan hebben.
Intelligent, alle kansen voor opleidingen, bemiddelde achtergrond...
Als ik zo'n rotkop had als NatteNel zou ik ook een minderwaardigheidscomplex krijgen.
Maar dan zit hij in het verkeerde programma, hij hoort dan in het gesticht thuis.
  zondag 7 januari 2007 @ 02:32:35 #190
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_45099521
quote:
Op zondag 7 januari 2007 02:27 schreef noucky het volgende:
Straks winnen ze geen villa maar een ruïne :-)
Het te winnen geld is al opgegaan aan proceskosten.
In dat kader zat ik al te denken aan het werkgeverschap van Talpa... volgens mij moet je als werkgever zorgen dat er een gezonde werkomgeving voor je personeel is, en ik ga er vanuit dat de bewoners voor de tijd dat ze in het huis zitten gewoon op de loonlijst staan.
Zou het mogelijk zijn in een contract de arbo-wet te omzeilen mbt dat soort zaken?? Het zou toch geen pest-show meer worden??
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_45099538
quote:
Op zondag 7 januari 2007 02:31 schreef ilona-scuderia het volgende:
Blathanael blijft maar doorblaten hè...
Net als die kutvogel...
pi_45099590
quote:
Op zondag 7 januari 2007 02:32 schreef Leandra het volgende:

[..]

In dat kader zat ik al te denken aan het werkgeverschap van Talpa... volgens mij moet je als werkgever zorgen dat er een gezonde werkomgeving voor je personeel is, en ik ga er vanuit dat de bewoners voor de tijd dat ze in het huis zitten gewoon op de loonlijst staan.
Zou het mogelijk zijn in een contract de arbo-wet te omzeilen mbt tot dat soort zaken?? Het zou toch geen pest-show meer worden??
In de 1e uitzending werd volgens mij verteld dat ze een dagloon krijgen, dit betekent dat ze dan in dienst zijn toch ?
Als dit zo is dan neem ik aan dat ze ook onder de ARBO-wet vallen.
  zondag 7 januari 2007 @ 02:37:08 #193
58921 Day
You can fly!
pi_45099616
quote:
Op zondag 7 januari 2007 02:30 schreef noucky het volgende:
Dat Huub er de moeder van NatteNel erbij haalde vond ik ook niet sterk.
Verder vind ik het zeer begrjipelijk dat Huub zo uitviel.
Laat jij over je heen lopen DAY?
Nee. Je hoort mij ook niet zeggen dat Huub dat moet doen. Huub kan de mannen in dat huis verbaal makkelijk aan (heeft hij ook eerder laten zien). Hij heeft er alleen voor gekozen om zich als het pispaaltje op te stellen (ingefluisterd of niet) en nu clasht hij dus, maar wel op de verkeerde manier.
Ik intepreteer de ruzie dan ook als 'het spel dat ineens echt werd en uit de hand liep.'
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_45099628
quote:
Op zondag 7 januari 2007 02:31 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ja.. dat willen ze al weken. Het mooie is dat dat niet gaat lukken
en mocht dat wel lukken.... dan kijk ik niet meer

dat is een belofte
pi_45099685
Ik had het incident niet gezien maar zag wel de tranen van Nel en nu dus al 3 uur of zo hoe erg het allemaal is wat Huub deed, maar toen ik dat filmpje zag ..

... that's all

JANKERDS
  zondag 7 januari 2007 @ 02:40:25 #196
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_45099692
Soms moet ik een beetje aan de film "The Shining" denken (villa, afgelegen, net als hotel in film), in dit geval NL die doordraait en als een Jack Nicolson (als de naam goed is gespeld) gaat flippen en Huub zeer hard te grazen neemt
  zondag 7 januari 2007 @ 02:40:49 #197
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_45099706
Het is in ieder geval duidelijk wie zich het meest op zijn gemak voelt: Nathanael heeft nog uren nodig om over zijn "drama" te blaten en Huub slaapt al een tijd als een roos.
En als je naar de houding kijkt waarin Huub slaapt voelt hij zich ook gewoon veilig.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_45099711
quote:
Op zondag 7 januari 2007 02:37 schreef Day het volgende:

[..]

Nee. Je hoort mij ook niet zeggen dat Huub dat moet doen. Huub kan de mannen in dat huis verbaal makkelijk aan (heeft hij ook eerder laten zien). Hij heeft er alleen voor gekozen om zich als het pispaaltje op te stellen (ingefluisterd of niet) en nu clasht hij dus, maar wel op de verkeerde manier.
Ik intepreteer de ruzie dan ook als 'het spel dat ineens echt werd en uit de hand liep.'
Ik vind dat Huub het altijd zeer netjes heeft opgelost. Hij heeft altijd vriendelijk gevraagd dat NatteNel de smaad van zijn blog moest afhalen, alleen de rat deed het niet.
Verder vangt Huub natuurlijk ook wel alle rot opmerkingen op en zegt er wat van op een professionele manier.
Als de ratten dan door blijven gaan lijkt het mij niet gek dat hij een keer met andere bewoordingen zich laat gaan.
Die ratten hebben blijkbaar zo'n plaat voor de kop dat het blijkbaar alleen nog maar op een andere toon hun duidelijk gemaakt kan worden wat zoal flikken.
pi_45099719
quote:
Op zondag 7 januari 2007 02:32 schreef Leandra het volgende:

[..]

Zou het mogelijk zijn in een contract de arbo-wet te omzeilen mbt dat soort zaken?? Het zou toch geen pest-show meer worden??
De televisie wereld staat er om bekend dat ze zelden met "loonlijst" werken, of andere wettelijke kaders.
Ze kunnen vertrekken, ze hebben geen enkel recht op wat dan ook.
  zondag 7 januari 2007 @ 02:41:59 #200
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_45099734
quote:
Op zondag 7 januari 2007 02:39 schreef avonne het volgende:
Ik had het incident niet gezien maar zag wel de tranen van Nel en nu dus al 3 uur of zo hoe erg het allemaal is wat Huub deed, maar toen ik dat filmpje zag ..

... that's all

JANKERDS
Ja, was typisch een gevalletje "goes around, comes around" meer niet.
Wullie bin KOEL © Soneal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')