LOL.. Ik kon het niet meer met je oneens zijn.quote:Op zondag 7 januari 2007 00:52 schreef bosb het volgende:
Jongens (en dames) wat doen jullie allemaal naief. .nl is toch de winnaar van vanavond??
Volg je het wel een beetje allemaal? Dat gescheld van Huub komt niet zomaar uit de lucht vallen. Misschien niet zo handig van 'm, maar niet geheel onbegrijpelijk dat ie uit z'n dak ging.quote:Op zondag 7 januari 2007 00:54 schreef bitwizard het volgende:
[..]
ach mooie tv. voor wat Huub heeft gezegd zou dat ook wel mogen, ook omgekeerd hoor daar niet van, maar deze beledigingen kunnen toch echt niet!
Ja, ik durf het ook haast niet te zeggen.....quote:Op zondag 7 januari 2007 00:54 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Eigenlijk he...vind ik ook wel dat Nathanel onder de tram mag![]()
Nee, maar eerlijk gezegd heb ik dat ook (nog) niet gezien.quote:Op zondag 7 januari 2007 00:55 schreef yellowfirst het volgende:
Geweld..zit iedereen daar op te wachten? I
Tnxquote:Op zondag 7 januari 2007 00:36 schreef bosb het volgende:
korte update voor LS. .nl zat huub een beetje uit de tent te lokken, in eerste instantie samen met brian later alleen. Redelijk mooie discussie, huub is verbaal sterker. Vervolgens knapt er iets bij huub scheldt hij .nl uit, duwt .nl en scheldt de hele familie van .nl verrot. Dit doet hij later nog eens.
Vervolgens gaat .nl naar binnen, huilen, en zit nu acher in de snackbar.
Niet echt nee.... maar we waren dichter bij fysiek geweld dan we ooit zijn geweest, 6 edities BB included.quote:Op zondag 7 januari 2007 00:55 schreef arneaux het volgende:
Maar eigenlijk is er dus geen fuck aan de hand?
Dat is wel een interessante gedachte.quote:Op zondag 7 januari 2007 00:52 schreef bosb het volgende:
Jongens (en dames) wat doen jullie allemaal naief. .nl is toch de winnaar van vanavond?? dat hij nu huilt is een beetje laf, maar hij heeft huubje wel uit de tent weten te krijgen, nog 1 zo'n avond en huub wordt echt fysiek. dan heeft .nl echt gewonnen. Dit is toch wat talpa wil, en de bedoeling van het spel. .NL speelt dat erg slim, en waar de discussie begon pro huub heeft .nl achteraf Absoluut gewonnen.
Dan kun je wel nagaan hoe Brian echt in elkaar zit. Hij heeft er blijkbaar ervaring mee.quote:Op zondag 7 januari 2007 00:57 schreef farceman het volgende:
Brian is echt vals hoe de vecht reactie van Huub nu al besproken gaat worden
Sorry ik vind het wel onbegrijpelijk..quote:Op zondag 7 januari 2007 00:56 schreef ruby het volgende:
[..]
Volg je het wel een beetje allemaal? Dat gescheld van Huub komt niet zomaar uit de lucht vallen. Misschien niet zo handig van 'm, maar niet geheel onbegrijpelijk dat ie uit z'n dak ging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |