Daarom heb ik de streams uitgezet... ik had geen zin in gezeik van Brian en Nel tegen Huubquote:Op zondag 7 januari 2007 00:31 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Sterker hij gaf eerder aan bart aan dat hij hoopte op een klap op zijn bek.
Hij is bewust naar buiten gegaan om te zuigen
En nu ineens janken om zijn moeder...........gatver![]()
![]()
Bij mij wordt de psychische druk ook hoog door die galbakken daar.quote:Op zondag 7 januari 2007 00:31 schreef SmeerCaas het volgende:
Dit programma gaat nog eens van de buis omdat de psychische druk te hoog wordt.
Hij spuugt ook voor NL op de grond en roept daarbij dat hij pist om NL z´n moeder. Hij schijnt ook z´n glas met whiskey in de vijver gegooid te hebben.quote:Op zondag 7 januari 2007 00:36 schreef bosb het volgende:
korte update voor LS. .nl zat huub een beetje uit de tent te lokken, in eerste instantie samen met brian later alleen. Redelijk mooie discussie, huub is verbaal sterker. Vervolgens knapt er iets bij huub scheldt hij .nl uit, duwt .nl en scheldt de hele familie van .nl verrot. Dit doet hij later nog eens.
Vervolgens gaat .nl naar binnen, huilen, en zit nu acher in de snackbar.
De Kindertelefoon waarschijnlijk. Voor wat advies.quote:Op zondag 7 januari 2007 00:37 schreef kissa het volgende:
Met wie belde Natha? Sorry, kwam er net binnenvallen![]()
Jepquote:Op zondag 7 januari 2007 00:38 schreef dieenebart het volgende:
Ga rond dit tijdstip in de buurt van een leeglopende kroeg staan met je camera, en je kunt de zelfde taferelen filmen:)
Of ze roepen hem uit bedquote:Op zondag 7 januari 2007 00:38 schreef bosb het volgende:
volgens brian en bart valt duwen geloof ik onder fysiek geweld, en vinden ze het dus ook niet kunnen.. Huub gaat iig maar wijzelijk naar bed, kan hij ook niet meer naar de snackbar
quote:Op zondag 7 januari 2007 00:38 schreef ruby het volgende:
[..]
De Kindertelefoon waarschijnlijk. Voor wat advies.
En hij heeft in de discussie al verteld dat hij de romp van .nl af zou trekken, en zn hoofd op de stoep zou leggen en erop zou stampen. Huub heeft zich vanavond dus een beetje laten kennen.quote:Op zondag 7 januari 2007 00:38 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Hij spuugt ook voor NL op de grond en roept daarbij dat hij pist om NL z´n moeder. Hij schijnt ook z´n glas met whiskey in de vijver gegooid te hebben.
Ik ook ja... Alsof Nena hem al weken hetzelfde heeft aangedaan als Nathanael (en Bart en Brian) bij Huub.quote:Op zondag 7 januari 2007 00:38 schreef petraa het volgende:
en alles wat brian heeft gedaan vind hij in het niets vallen met wat huub heeft gedaan. Nou sorry daarin verschil ik dan toch van mening.
Yep, tussen NL en Huub.quote:Op zondag 7 januari 2007 00:39 schreef arneaux het volgende:
Is het ruzzieeehiiieee?
Best begrijpelijk na al het gejen!quote:Op zondag 7 januari 2007 00:40 schreef bosb het volgende:
[..]
En hij heeft in de discussie al verteld dat hij de romp van .nl af zou trekken, en zn hoofd op de stoep zou leggen en erop zou stampen. Huub heeft zich vanavond dus een beetje laten kennen.
Deed me denken aan 'ouwe lullen moeten weg... ouwe lullen moeten weg'quote:Op zondag 7 januari 2007 00:35 schreef dieenebart het volgende:
Nooit meer naar huis, nooit meer naar huis olee olee.
Met de staart tussen z'n benen?quote:Op zondag 7 januari 2007 00:41 schreef bosb het volgende:
.nl is al snel terug.
En op zoek naar z´n vriendjes om uit te huilen.quote:Op zondag 7 januari 2007 00:41 schreef bosb het volgende:
.nl is al snel terug.
Vind ik ook.quote:Op zondag 7 januari 2007 00:35 schreef riri het volgende:
en huub heeft gewoon gelijk...die drie hebben niets anders gedaan dan hem lopen te jennen vanaf dag één....en niet op een nette manier...nog een wonder dat huub zich zolang heeft weten in te houden
Alsof Brian nog een mening te geven heeft over of iets al dan niet fysiek geweld is.quote:Op zondag 7 januari 2007 00:38 schreef bosb het volgende:
volgens brian en bart valt duwen geloof ik onder fysiek geweld, en vinden ze het dus ook niet kunnen.. Huub gaat iig maar wijzelijk naar bed, kan hij ook niet meer naar de snackbar
quote:Op zondag 7 januari 2007 00:42 schreef bosb het volgende:
hij kan bart en brian niet vinden. Lol
Dat van die romp eraf trekken was niet de eerste keer ook. HIj heeft het al eerder tegen Sylvia vertelt en haalde daarbij de beginscene van American History X aan. Ik zei het gisteren al, Huub is geen zielig doetje en is waarschijnlijk irl vreselijk vals. Heeft hij vanavond bewezen.quote:Op zondag 7 januari 2007 00:40 schreef bosb het volgende:
[..]
En hij heeft in de discussie al verteld dat hij de romp van .nl af zou trekken, en zn hoofd op de stoep zou leggen en erop zou stampen. Huub heeft zich vanavond dus een beetje laten kennen.
5 minuten voordat dit gebeurde, praatten Bert en NL nog over wat het hen zou kosten als ze Huub in de vijver zouden gooien. Als Huub alleen buiten staat een sigartje te roken, komt NL naar buiten om te zuigen bij Huub. Hij wil praten over het weblog gebeuren. Huub geeft min of meer aan dat hij die kans heeft gehad en het nu te laat is. De zaak wordt nu door anderen behandeld en zij kunnen er maar beter niet over praten.quote:Op zondag 7 januari 2007 00:37 schreef avonne het volgende:
Mwa... als Huub eruit gegooid wordt, kijk ik nooit meerthat's a promise
Natasia is denk ik wel iemand die zichzelf niet in de hand kan houden en Sylvia dan aan zou vliegen...quote:Op zondag 7 januari 2007 00:39 schreef scanman01 het volgende:
Huub had trouwens een wel echt haarscherpe analyse van wat er precies was gebeurd. Die jongen heeft het allemaal best al erg goed door. Ik vond het zeer begrijpelijk dat hij een keer flipte. Het is op zich niet goed te praten, maar wat mij betreft zeer begrijpelijk. Menigeen was al veel eerder geflipt denk ik. Nu Sylvia nog tegen Natasia
Na het pokeren maakte Nl weer een aantal leuke opmerkingen richting Huub en huub antwoorde zoiets van "kijk maar uit ander trek ik je kop van je romp", "maar dat doe ik niet"quote:Op zondag 7 januari 2007 00:35 schreef avonne het volgende:
[..]
Daarom heb ik de streams uitgezet... ik had geen zin in gezeik van Brian en Nel tegen Huub
DUS ..... SAMENVATTING GRAAG !!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |