Wat mij betreft niet hoor. Ik kan zijn reactie heel goed begrijpen. Het was in feite best wel menselijk.quote:Op zondag 7 januari 2007 00:43 schreef Day het volgende:
Dat van die romp eraf trekken was niet de eerste keer ook. HIj heeft het al eerder tegen Sylvia vertelt en haalde daarbij de beginscene van American History X aan. Ik zei het gisteren al, Huub is geen zielig doetje en is waarschijnlijk irl vreselijk vals. Heeft hij vanavond bewezen.
moet ik aan toevoegen, NL heeft hem ook uitgelokt met die vreemde techniek die hij eerder aan Bart heeft uitgelegd over hoe je iemand kan aanzetten tot fysiek geweld. Dat vreemde ogentechneikje. Deze kreeg ik duidelijk in beeld.quote:Op zondag 7 januari 2007 00:44 schreef tipsch het volgende:
[..]
5 minuten voordat dit gebeurde, praatten Bert en NL nog over wat het hen zou kosten als ze Huub in de vijver zouden gooien. Als Huub alleen buiten staat een sigartje te roken, komt NL naar buiten om te zuigen bij Huub. Hij wil praten over het weblog gebeuren. Huub geeft min of meer aan dat hij die kans heeft gehad en het nu te laat is. De zaak wordt nu door anderen behandeld en zij kunnen er maar beter niet over praten.
NL blijft zuigen. Huub geeft overtuigend aan dat hij heel diep beledigd is door de content van NL's weblog.
Huub kan zich niet verdedigen ten opzichte van alles wat in de wbelog van NL zou komen. Nog meer zuigwerk van NL, en toen sprong er een adertje bij Huubabuub.
Precies wat ik wou posten!!!quote:Op zondag 7 januari 2007 00:47 schreef scanman01 het volgende:
Brian: "Er is heel veel disrespect man"
Van zo'n zin krijg ik ook echt neigingen
Toen hij dat deed, stapte Huub achteruit. Gaf aan, hier is de grens, spuugt erop. Tot hier en niet verder.quote:Op zondag 7 januari 2007 00:47 schreef tipsch het volgende:
[..]
moet ik aan toevoegen, NL heeft hem ook uitgelokt met die vreemde techniek die hij eerder aan Bart heeft uitgelegd over hoe je iemand kan aanzetten tot fysiek geweld. Dat vreemde ogentechneikje. Deze kreeg ik duidelijk in beeld.
Cry for the camera!quote:Op zondag 7 januari 2007 00:48 schreef D.Rose het volgende:
Snap alleen niet waarom ie huilt, Bart en Brian weten toch wel hoe achterbaks .NL is
Die zitten of bij NL diep in z'n reet of ze zijn gewoon te onnozel.quote:Op zondag 7 januari 2007 00:48 schreef D.Rose het volgende:
Snap alleen niet waarom ie huilt, Bart en Brian weten toch wel hoe achterbaks .NL is
Tuurlijk kan dat wel, als je bedenkt wat er zich al weken heeft afgespeelt. Maar je geeft zelf al aan dat je het niet zo hard volgt. Er is vanavond een uitlokking geweest tot fysiek geweld van NL - die is er niet gekomen. Huub heeft wel op de grens gezeten.quote:Op zondag 7 januari 2007 00:50 schreef Konijnenjager het volgende:
Hee ik volg het niet zo hard als de meeste streamers (alleen vanavond wat extra vanwege poker), maar die Huub is toch ook goed gek? Die is mega-agressief man!
Kijk die Nathanael representeert alles wat fout is, die Brian en Bart zijn ook triest, maar die Huub ging 100% los, dat kon echt niet. Het is toch niet 'stoer' om alle frustratie op te kroppen en in 1 keer los te gaan. Beter geef je Satanael een keer goede repliek en analyseer je gewoon consequent zijn gezuig, in plaats van die dreigementen. Hoerrrrr!
ach mooie tv. voor wat Huub heeft gezegd zou dat ook wel mogen, ook omgekeerd hoor daar niet van, maar deze beledigingen kunnen toch echt niet!quote:Op zondag 7 januari 2007 00:52 schreef ruby het volgende:
Mijn god, ze willen Huub alsnog in de vijver gooien. Dit is zo dieptriest....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |