Ja jij hoeft het er niet mee eens te zijn, de jury vond het ook en met mij ongetwijfeld nog honderdduizenden mensen. En daarom moet ze het laten. Je wint er NIETS mee.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:29 schreef Riparius het volgende:
Ben ik het niet mee eens. Dat de techniek twee weken op rij hapert bij haar is natuurlijk niet acceptabel. Als ik haar was had ik er ook wat van gezegd.
Sommigen wel, sommigen niet.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:44 schreef BVO het volgende:
[..]
Op zo'n moment ga je daar echt niet rationeel staan nadenken hoor.
Ze doet zo heel vies denken aan die Tamara die eruit is gegooid.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:30 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Maar je kunt er ook achter de schermen wat stampij over maken. Lijkt me beter dan meteen zo na het optreden. Nu lijkt het echt alsof ze zich steeds wilt indekken voor als de jury iets kritisch zou gaan zeggen.
Dan bevalt dit mij toch beter.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:47 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Sommigen wel, sommigen niet.
Ja, al die smoesjes nog voordat je weet hoe het overkwam. Dat komt echt neurotisch en erg onzeker over.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:47 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ze doet zo heel vies denken aan die Tamara die eruit is gegooid.
Neuh ben er echt heel blij mee juist, Celine zou veel te soft zijn, nu kon ze echt laten zien wat ze in huis heeft hoor. Een geweldige liedkeus was dit.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:57 schreef Woelli het volgende:
Was vanavond erg goed, maar jammer dat ze Celine niet heeft gedaan
quote:Het thema van de derde Liveshow is FILM. We weten inmiddels wat de favoriete films van de kandidaten zijn. Maar hoe zit het met de levens van onze sterren zelf? Zijn die geschikt voor een blockbuster in de bioscopen? De internetredactie ging op pad en stelde de vraag ‘Hoe zou een film over jouw leven er uitzien en wie zou de hoofdrol mogen spelen?’ aan de overgebleven kandidaten van X FACTOR.
Anja
“Barbara Streisand zou de hoofdrol mogen spelen in een komisch drama.”
dat heb ik nou ook, kan er alleen niet precie de vinger op leggen WAT dat isquote:Op zondag 7 januari 2007 02:05 schreef Jojoortje het volgende:
Goede zangeres, maar er is iets aan haar wat ik niet zo prettig vind!![]()
Ik vind het niet professioneel om daar meteen na een optreden met een publiek erbij daar over te gaan zeiken. Het publiek wil een leuk optreden zien, en niet weten welke fouten er worden gemaakt. Dat is iets voor de productie, en daar moet ze klagen. En dan mag ze nog zo neurotisch zijn en wil ze alles goed doen, voor een publiek moet het lijken alsof het goed gaat. Dat is entertainen.quote:
Zoals Henk ookal zei ergens in deze aflevering. Een optreden is pas klaar als je buiten beeld bent. Tot die tijd moet je zorgen dat je zo goed mogelijk overkomt, en dat gaat niet als je je eigen fouten of iets dergelijks gaat uitspreken.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:20 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik vind het niet professioneel om daar meteen na een optreden met een publiek erbij daar over te gaan zeiken. Het publiek wil een leuk optreden zien, en niet weten welke fouten er worden gemaakt. Dat is iets voor de productie, en daar moet ze klagen. En dan mag ze nog zo neurotisch zijn en wil ze alles goed doen, voor een publiek moet het lijken alsof het goed gaat. Dat is entertainen.
Kan je die voor mij even uitleggen?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:38 schreef BVO het volgende:
Dat er zo´n heisa wordt gemaakt over zo'n opmerking toont wel aan hoe goed de rest was.
Nou, vooruit. Het feit dat deze opmerking tt zo'n discussie leidt, toont wel aan dat de rest van Anja geweldig goed is. Oftewel: we moeten toch iets hebben om over te zeiken hequote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kan je die voor mij even uitleggen?
Of het toont aan dat eigenlijk aan het optreden vrij weinig wasquote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:41 schreef BVO het volgende:
[..]
Nou, vooruit. Het feit dat deze opmerking tt zo'n discussie leidt, toont wel aan dat de rest van Anja geweldig goed is. Oftewel: we moeten toch iets hebben om over te zeiken he.
quote:Anja
Anja zingt het nummer ‘License to Kill’ van Gladys Knight. Hoewel het publiek in de zaal laaiend enthousiast is over de vertolking van het lied uit de gelijknamige Bond-film, is de zangeres minder tevreden: direct na haar optreden geeft Anja aan dat ze tijdens het zingen wat technische problemen had, waardoor ze niet goed kon horen hoe ze zelf zong.
Het jurycommentaar
Haar jurylid/ coach Henk vindt het zonde dat de zangeres de nadruk op legt op de randzaken: “Ik vind dat je dat niet moet zeggen. Het was zo ontzettend goed. Het was een overdonderend optreden. Klaar!”
Ook Henkjan heeft genoten: “Je moet een ijspegel zijn als je hier niet van kunt genieten. Wat ik mis in Anja is haar eigen sound, hoe geweldig ik haar als zangeres ook vind. En dat is toch belangrijk voor een X Factor.”
Marianne, tot slot, is ook onder de indruk van Anja: “Ze heeft het geweldig gedaan, zoals ik verwachtte. Wel zou ik haar wel eens een ballad willen horen zingen.”
Het optreden was kwalitatief gewoon - op Sharon na - zo ontzettend veel beter dan de rest, dat kan niemand eerlijk ontkennen.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Of het toont aan dat eigenlijk aan het optreden vrij weinig was. En het toont zeker aan dat Anja dit niet heel professioneel oplost.
Klopt. Maar toch bleef het niet hangen. Bij mij.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:44 schreef BVO het volgende:
[..]
Het optreden was kwalitatief gewoon - op Sharon na - zo ontzettend veel beter dan de rest, dat kan niemand eerlijk ontkennen.
Je schiet vooral in heftige verdediging, maar ach, dat is waarschijnlijk gewoon fanatisme. Ik kan niet zeggen dat ik niet hetzelfde zou doen bij Sharon.quote:Voor de rest zeg ik toch niks extreems positiefs over d'r?. Alleen dat ik die opmerking niet onvergeefelijk en wel begrijpelijk vind. Wat doe ik overdreven positief dan?
Wat voor kritiek moet ik leveren dan, buiten het feit da het een domme en onverstandige opmerking was? Ook over d'r neus beginnen? Of dat ze lelijk is? Ofzo?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:48 schreef alwaysthebest het volgende:
Het is ook wel logisch dat je je favoriet wilt verdedigen, maar je moet ook kritiek kunnen geven. Mensen kunnen niet perfect zijn.
Je hebt gelijk.quote:
Dat had hele andere redenen.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Anja is geen boeiende persoonlijkheid en flapt er af en toe rare dingen uit. Dat ze goed kan zingen lijkt me duidelijk. Dat ze nog niet is doorgebroken bij het grote publiek zegt voor mij wel genoeg.
Ik heb enkel gezegd dat zij qua optredens gewoon in de finale hoort. Voor de rest niets. Niet dat ze zo knap is, niet dat ze zo'n onwijs boeiende persoonlijkheid is, niet dat haar opmerking slim was, nietsquote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:56 schreef alwaysthebest het volgende:
Je komt zo nu en dan over alsof ze in jouw ogen helemaal niets fout kan doen.
Al zie ik je nu wel weer wat posten wat dit een beetje tegenspreekt..
Dat vind ik dus ook, en dat is juist jammer. Ik mis daar ook de x-factorquote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Anja is geen boeiende persoonlijkheid
Zijn de anderen dat eigenlijk wel dan? Wat zijn mensen als Christian, Richy en Melanie bijvoorbeeld boeiender qua persoonlijkheidquote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Anja is geen boeiende persoonlijkheid
Als ik Henkjan moet geloven zijn die eerste twee echt wereldsterren in wordingquote:Op zondag 14 januari 2007 11:43 schreef BVO het volgende:
[..]
Zijn de anderen dat eigenlijk wel dan? Wat zijn mensen als Christian, Richy en Melanie bijvoorbeeld boeiender qua persoonlijkheid?
Wat HJ tenminste nog is, is eerlijk over de act van de andere juryleden.quote:Op zondag 14 januari 2007 11:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als ik Henkjan moet geloven zijn die eerste twee echt wereldsterren in wording
Bewijst maar weer dat die vent er gewoon echt totaal geen verstand van heeft
Nou, als je bij Anja de opmerking durft te maken dat je nu wel eens de echte Anja wil zien terwijl ik bij zijn kandidaten ook alleen maar (slechte) klonen zie van sterren die al een carriere hebben opgebouwd vind ik dat toch discutabel hoor...quote:Op zondag 14 januari 2007 12:07 schreef Natalie het volgende:
[..]
Wat HJ tenminste nog is, is eerlijk over de act van de andere juryleden.
Dat 1 van haar oortjes weer niet werkte.quote:Op zondag 14 januari 2007 13:36 schreef Biancavia het volgende:
Wat had ze nu eigenlijk precies gezegd?
Ik heb maar met een half oor geluisterd.
uitstraling dat mist ze !quote:Op zondag 14 januari 2007 14:14 schreef AssyriskaFF het volgende:
Ik vind haar prachtig zingen maar ik mis iets aan haar.
Volgens mij zoek je deze: Sharon #2: "Geen kandidate, maar een artiest"quote:Op zondag 14 januari 2007 14:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind de stem eigenlijk ondertussen helemaal niet zo heel prima meer. Ik krijg het gevoel alsof ze heel erg moet forceren en haar keel dichtknijpt.
quote:Op zondag 14 januari 2007 14:24 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Volgens mij zoek je deze: Sharon #2: "Geen kandidate, maar een artiest"Ze zingt gewoon erg Anja-erig, wat ik ook niet altijd even fijn vind. "I've got a license to kill-hueeeeuh!"
Maar als ze die riedeltjes achterwege laat is het wel een "benadigd zangeres".
De eerste twee hebben wel iets innemends, iets boeiend qua persoonlijk niet zo.quote:Op zondag 14 januari 2007 11:43 schreef BVO het volgende:
[..]
Zijn de anderen dat eigenlijk wel dan? Wat zijn mensen als Christian, Richy en Melanie bijvoorbeeld boeiender qua persoonlijkheid?
Ik vind haar ook erg onzeker overkomen, dat kan wel eens haar ondergang worden.quote:Op zondag 14 januari 2007 17:41 schreef poohy het volgende:
Ik denk dat het meer onzekerheid is wat zich uit in arrogantie![]()
Ik was ook niet heel serieusquote:Op zondag 14 januari 2007 17:41 schreef poohy het volgende:
Ik denk dat het meer onzekerheid is wat zich uit in arrogantie![]()
Misschien. Maar ik vind haar onzeker overkomen. En ik ben niet de enige.quote:Op zondag 14 januari 2007 17:45 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik was ook niet heel serieus.
Arrogantie zie ik ook totaal niet nee. Wel een neurotisch iemand die alles zo goed wil doen dat ze wat onzeker en streberig overkomt, misschien is dat het.
Nee grapje, ik zie het arrogante echt nietquote:Op zondag 14 januari 2007 17:47 schreef Svensational het volgende:
Als arrogantie nog niet bestond, had Anja het uitgevonden.
Ik was zojuist aan het overwegen mijn studie op te geven en me vol op Anja te storten!quote:Op zondag 14 januari 2007 17:47 schreef PeRi het volgende:
Blijf je echt alles tot in het detail analyseren BVO?.
quote:Op zondag 14 januari 2007 17:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee grapje, ik zie het arrogante echt niet.
Ja het was toch ook om half7 man!quote:Op zondag 14 januari 2007 18:51 schreef alwaysthebest het volgende:
Stomme PeRi! Zit ik naar Joel te kijken..
Wel op een heel omslachtige manier dan.quote:Op zondag 14 januari 2007 18:55 schreef BVO het volgende:
Het enige dat ze zei was dat ze na het terugzien toch tevreden was. That's it.
Wat zei ze dan? Ik heb niet alles kunnen verstaan, maar buiten deze zin om hoorde ik alleen over Richy en Wendy haar bh, dus dat heb ik gemist.quote:Op zondag 14 januari 2007 18:57 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Wel op een heel omslachtige manier dan.
Dus je ene oortje deed het niet en je andere maar halfquote:Op zondag 14 januari 2007 13:36 schreef Biancavia het volgende:
Wat had ze nu eigenlijk precies gezegd?
Ik heb maar met een half oor geluisterd.
Wendy maakte ook nog een opmerking tegen Anja, iets in de trant van "als je nu nog één keer klaagt over de techniek dan vlieg je eruit hoor!". Anja moest lachen. Vond ik wel sympathiek van Wendy, daarmee haalde ze de angel eruit zeg maar.quote:Op zondag 14 januari 2007 18:59 schreef BVO het volgende:
[..]
Wat zei ze dan? Ik heb niet alles kunnen verstaan, maar buiten deze zin om hoorde ik alleen over Richy en Wendy haar bh, dus dat heb ik gemist.
Verschil tussen, jij vindt iets en ik vind iets.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:19 schreef AssyriskaFF het volgende:
Heb gisteren nog een keer haar optreden bekeken. Ze zingt alles zo perfect. Ik mis dat rauwe in haar stem. Ik had daarna de versie van Gladys Knight afgespeeld en die raakt mij meer dan de versie van Anja. Ze zingt heel goed maar er moet meer dynamiek in komen het lijkt allemaal zo gespeeld. En arrogant vind ik haar absoluut niet. Waar baseren mensen dat op?
In hoeverre ben je objectief?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:41 schreef AssyriskaFF het volgende:
Naja je kunt er ook objectief naar kijken. Als ze nou echt zegt van "ik ben goed" of ze kijkt heel arrogant of ze doet iets anders wat arrogantie kenmerkt oke maar dat doet ze niet.
Het blijft iets persoonlijks, je zegt het zelf al, "ik noemt het geen arrogantie".quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:03 schreef Andiyan het volgende:
Arrogant.![]()
Ze is gewoon wat ouder dan de rest, daardoor is ze niet zo lacherig springerig blij als de 15-25'ers en de groepen. Datzelfde zie je bij Dorine ook. Ik noem dat geen arrogantie hoor. Maar genoeg over die discussie. Ik ben het alleen met haar eens dat ze kan zingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |